- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Nieuwe projecten
Nieuwe projecten
Luite
-
- 192 messages
- 1730 votes

Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Het regiedebuut van Angelina Jolie gaat over de romance tussen een moslimvrouw en een Serviër tegen de achtergrond van de Bosnische oorlog '92 - '95. Niet iedereen is daar erg blij mee.
Baba Chui
-
- 35 messages
- 8 votes
Dat begrijp ik. Wel een heel fout onderwerp.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Paul Thomas Anderson komt waarschijnlijk met een nieuw project: PTA
Natuurlijk is dit altijd positief, hoewel het 2 hele grote negatieve kanten kent. Namelijk dat er voor 2012 geen nieuwe film is van PTA en dat The Master (zijn vorige aangekondigde project) in ieder geval nu nog niet gemaakt gaat worden.
Creech
-
- 43 messages
- 0 votes
In Film > Nieuws > 2 films: Children of the Corn: the Dweller en The Gathering.:
Er is een nieuwe Children of the Corn film in de maak met Drago in een van de main roles. Ik weet niet wat ik van deze nieuwe Children of the Corn moet denken. Drago is wel een van m'n favoriete b-film acteurs..
Dan is er nog een nieuwe film waarin Billy Drago voorkomt. Een remake van de Gathering. Ik ben zelf niet zo kapot van remakes en sequels, maar deze remake heeft toch wel een leuke cast :
robert englund
udo kier
billy drago
bill mosely...
ik zag zelfs dat Gunnar Hansen in deze film zal verschijnen... Ik wil deze films in de toekomst in ieder geval zien..
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Nieuwe acteurs en titel voor Hoover
De nieuwe film van Clint Eastwood wordt een biopic over FBI oprichter J. Edgar Hoover, dat weten we al een tijdje. Ook was bekend dat Leonardo diCaprio de hoofdrol in de film op zich zou nemen. Vandaag is er echter iets meer nieuws over het project uitgelekt.
Grootste ontwikkeling is dat Warner Bros. de titel van de film heeft veranderd van Hoover naar J. Edgar. Of dat nu echt een verbetering is, moet echter nog maar blijken.
Ook zijn er enkele acteurs in onderhandelingen voor een rol in de film van Eastwood. Opvallendste naam is die van Charlize Theron, die in de race zou zijn voor de rol van Helen Gandy, een vrouw die 50 jaar lang de persoonlijke assistent was van Hoover. Ook Arnie Hammer, bekend van zijn rol als de Winklevoss' tweeling in The Social Network, zou in de film te zien moeten zijn. Hammer moet Clyde Tolson vertolken, die de geheime minnaar van Hoover zou zijn geweest.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Paradise is de titel van de langverwachte Alien Prequel.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Gaat Ridley dit zelf ook regisseren? Zou wel leuk zijn. De Alien films staan toch wel erg hoog bovenaan me to-see list.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Creech
-
- 43 messages
- 0 votes
Aliens. m'n vrouw's favoriete sci-fi. Ook omdat weaver erin speelt. Toen ik haar vertelde over deze alien prequel zei ze dat Sigourney Weaver er dan mischien niet in voorkomt omdat t een prequel is?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Een nieuwe film in de stijl van The Blair Witch Project.
Zie hier de trailer:
Evidence trailer: wat is dat voor een beest? - Video op FilmTotaal
The Cube
-
- 142 messages
- 0 votes
Limitless trailer (2011)
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Trailer S.W.A.T. sequel.
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=20401
Ziet er niet echt bijzonder uit. Leukste aan deel 1 was toch vooral de stoere cast. Dit kan nooit zo 'goed' worden.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Borat wordt Saddam.
De Britse komische acteur Sacha Baron Cohen, bekend van de films 'Borat' en 'Brüno', wil in een nieuwe prent in de huid kruipen van wijlen de Iraakse president Saddam Hoessein. De film onder de titel 'Dictator' zal grotendeels gebaseerd zijn op de onder Saddams naam gepubliceerde roman 'Zabibah en de Koning'.
Cohen zal niet alleen de hoofdrol vertolken, hij schrijft ook mee aan het scenario. De regie wordt toevertrouwd aan Larry Charles. De wereldpremière van de verhoopte billenkletser is gepland op 11 mei 2012. Volgens de producenten wordt de film een heldenverhaal over een dictator die zijn leven riskeert om "zijn land te vrijwaren van de democratie, die hij zo liefdevol onderdrukt". (belga/kve/hln.be)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jenglot Pantai Selatan (Beach Creature). Een Indonesische produktie (up & coming horrorland) in de trant van Piranha 3D, seamonster horror met veel bloed en chicks in bikini's. Aja heeft een nieuw subgenre hype in werking gezet. Toch wel een genre waar ik een enorm zwak voor heb. Hell yeah 

MrReflus
-
- 4 messages
- 22 votes
Famke Jansen in Hansel & Gretel: Witch Hunters
Famke Jansen is voor de rol van heks gecast voor Hansel & Gretel: Witch Hunters.
De hoofdrollen van Hans en Grietje waren al bekend en zijn voor Gemma Arterton en Jeremy Renner. Het verhaal begint 15 jaar na het avontuur in het originele sprookje van de gebroeders Grimm. Hans en Grietje zijn inmiddels volwassen en jagen wraakzuchtig op de heksen die verantwoordelijk zijn voor hun verleden.
Famke Jansen speelt de leider der heksen.
Tommy Wirkola uit Noorwegen neemt de regie in handen en maakt hiermee zijn eerste Engelstalige film. Hij heeft wel ervaring met bizarre verhalen. Zoals blijkt uit zijn film Dead Snow. Daarin raakt een groep wintersporters in de problemen met Nazi zombies.
Hij schreef het scenario voor Hansel & Gretel samen met Dante W. Harper die voornamelijk alleen productie ervaring heeft.
De opnames beginnen volgende maand in Berlijn.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Groenlicht voor nazi-zombiefilm Frankenstein's Army (Richard Raaphorst)
Geweldig dat hij eindelijk zijn zombiefilm kan gaan maken...
Maar.....
Dikke schande dat Raaphorst na al die jaren geen Nederlandse partij heeft kunnen vinden.
Wel brullen op het museumplein om het cultuurpotje te vullen maar risico's nemen om getalenteerde Indie filmmakers te helpen is er in Nederland helaas niet bij.
Schande schande schande.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Er staan diverse bio-pics op stapel.
De Belgische producent Jean-Luc Van Damme (Banana Films) werkt aan een verfilming van het leven van Salvador Dali, getiteld 'Dali 3D', en begint eind dit jaar aan een bio-pic over soulzanger Marvin Gaye.
De opnames worden gemaakt in Oostende, en de titel zal waarschijnlijk 'Midnight Love', of 'Sexual Healing' zijn.
Voor 2012 staat er een verfilming van het leven van de Egyptisch-Franse zangeres Dalida aan te komen.
De hoofdrol is voor Nadia Farès.
Of die film net zo goed zal worden als de 2 delige mini serie uit 2004, met de sexbom Sabrina Ferilli in de rol van Dalida is af te wachten.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Zijn er nog wat western projecten aan de gang Brix? 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik zou gewoon een combi maken... Dali-3-da.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@ Stephan:
@simonvinkie:
Zeker wel.
Daar heb ik in het western topic al eens wat titels van genoemd.
Maar e.e.a. zit nog in het voorbereidings stadium.
'The Lone Ranger', met Johnny Depp, als Tonto, de Indiaanse metgezel van de ranger, lijkt het grootste project te worden (met Disney Dollars)
Maar er is een hele rits kleinere producties in de maak.
Na het succes van True Grit mag je wel verwachten dat er nog meer interesse van de kant van de filmproducenten zal komen om westerns te maken.
Mijn hoop is vooral gevestigd op Tom Selleck en Ed Harris, die beiden met plannen voor nieuwe westerns in hun hoofd lopen.
Harris zou een vervolg op 'Appaloosa' willen maken, en Selleck heeft een niet nader genoemd boek in gedachten, dat hij wel ziet zitten als film.
In november komt 'Palominas' in roulatie.
Dat lijkt mij wel wat.
Eveneens in november 'The Hard Ride'(met Val Kilmer)
In maart 2012: 'The Last Horseman'.
Verder bestaan er plannen om een filmversie van de bekende TV serie 'Gunsmoke' te maken.
Voor de hoofdrol ( sheriff Matt Dillon)denkt men aan Brad Pitt.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Thanks voor de info. Hoop toch ook vooral dat de plannen van Tom Selleck doorgaan.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Haha, ziet er leuk uit, Naomi Watts!
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
David O. Russell (The Fighter) gaat een biopic maken over Russ Meyer. David O. Russell to Direct a Biopic on B-Movie Master Russ Meyer? « FirstShowing.net - bit.ly
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Will Smith samen met zoon Jaden in science fictionfilm.
Will Smith speelt samen met zijn zoon Jaden (12) in een scififilm die zich in het jaar 3012 afspeelt. Will Smith was producer van 'The Karate Kid', waarin zoon Jaden een van de hoofdrollen speelde.
In de nieuwe film speelt Jaden een jongen die met zijn ruimteschip op een verlaten planeet crasht. Regisseur van de vooralsnog titelloze prent wordt Night Shayamalan, die samen met Will Smith en diens vrouw Jada Pinkett tevens produceert.
Volgens Will heeft de kleine Jaden totaal geen problemen met zijn status van kinderster. "Hij is in deze business opgegroeid, het is hem dus niet vreemd. Hij begrijpt dat dit nu een familiebedrijf is. Hij heeft de schok niet ervaren die andere kindacteurs kenden toen ze vanuit het niets in de filmindustrie belandden".
Will en Jaden Smith speelden eerder samen in 'The Pursuit of Happyness', een film uit 2006. (bang/lb/hln.be)

Jada Pinkett en Will Smith met dochter Willow en zoon Jaden.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Nu maar hopen dat Night Shayamalan zijn dalende lijn om kan buigen...