• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.271 votes
Profile

Nieuwe projecten

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Indrukwekkende cast voor het vervolg van 'The Hitman's Bodyguard'! | Filmtotaal filmnieuws

Ryan Reynolds

Samuel L. Jackson

Salma Hayek

Morgan Freeman

Antonio Banderas

Wat een geweldige cast zeg

En de eerste film was al heel erg leuk. Dit belooft veel.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Goh een film maken van een (oude) populaire serie is altijd riskant. De Kampioenen films werden een succes, De Collega's werd dat niet. Natuurlijk is het altijd beter als je de acteurs die ook in de serie meedoen dezelfde rol kan laten opnemen omdat zij zich het personage eigen hebben gemaakt.

Bij oude series verfilmen is men zich natuurlijk genoodzaakt om zich op andere te beroepen omdat de toenmalige cast te oud of ondertussen al overleden is. Van Goossens ken ik vooral zijn komische rollen maar ik twijfel er niet aan dat hij ook wel een serieuze rol op zich kan nemen. Actiescènes dat weet ik zo niet.

In elk geval ik heb de reeksen op latere leeftijd pas gezien net als Axel Nort, Johan en de Alverman, Midas, De Kat en Fabian van Fallada. Allemaal zo genietbaar. Dit soort series wordt nu niet meer gemaakt. Er zijn natuurlijk wel jeugdseries maar die hebben zo niet die charme vind ik. Toen was een actiescène nog wow nu is het allemaal heel normaal in de zoveelste misdaad- of politiereeks.

Maar als ze de toenmalige personages uit Zeppos behouden inclusief de paarden en dat legendarische voertuig dat ook over water kon, dan wil ik die zeker gaan zien.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

alexspyforever

Ik heb er zelf ook mijn bedenkingen bij.

Ben een groot liefhebber van die oude serie(s) maar of zoiets nu nog gaat werken?

Senne Rouffaer had zo'n geweldige uitstraling dat alleen dat al een deel van het succes uitmaakte.

Ik twijfel niet aan de acteertalenten van Goossens hoor.

Paardrijden kan hij als de beste (is ook een westernfan en doet aan western riding)

We zullen het moeten afwachten en het project het voordeel van de twijfel maar gunnen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Brix

Volmondig met je eens. Ik denk wel dat Goossens een fijne kapitein Zeppos kan neer zetten. Waar ik eerder tegenop zie is dit:

Wel dat het een vertelling wordt over een oudere en een nieuwe generatie. Zeppos is, net zoals ikzelf, een soort van digibeet: hij moet niks van de nieuwe technologieën weten. In de film leert hij dan een hoop jonge mensen kennen die wél van de digitale generatie zijn. Samen gaan ze op avontuur.

Kapitein Zeppos is een jaren 60 figuur en die setting was deel van de charme. Ik kan met de bovenstaande beschrijving enkel concluderen dat de film zich in de hedendaagse periode zal afspelen met allemaal andere personages. Dat Zeppos digibeet was tja dat kon moeilijk anders in een tijd dat bijna niemand een computer had en van mobieltjes was er nog lang geen sprake. Zeppos was een hip figuur voor zijn tijd met zijn amfibievoertuig en ik denk wel dat hij uiteindelijk wel zou zijn mee geëvolueerd met de nieuwe technologieën zeker als die hem van nut zouden zijn in de opdrachten die hij deed.

Maarja ik snap dat het behouden van een jaren 60 setting niet meteen interessant is voor de jongere generatie en die bepalen ook mee hoeveel het gaat opbrengen. Vroeger was er niet zo veel andere keuze op TV hetgeen ook een deel was van het succes van de serie. Maar het zou nu onmogelijk kunnen concurreren met de modernere series en films.

En toch hoe oud zou Zeppos dan zijn als hij in 2021 nog zou leven, een negentiger op zijn minst!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Krijg nou wat, Spielberg maakt een nieuwe versie van West side story?

Met Rita Moreno. En muziek van David Newman!?

Binoche

• 173 messages
  • 145 votes

Dat project zit al drie jaar in de pijplijn, maar het lijkt er echt van te komen.

Niet dat iemand erop zit te wachten....

Dreamcast

• 54 messages
  • 0 votes

Trailer mini serie verfilming over rapgroep Wu-Tang Clan.

Wu-Tang: An American Saga trailer

Wu-Tang: An American Saga Teaser Trailer (Official) • A Hulu Original - YouTube

Dreamcast

• 54 messages
  • 0 votes

Spike Lee's nieuwe project wordt een Netflix film die hij zelf regisseert. Een drama film over de Vietnam oorlog. De filmtitel heet Da 5 Bloods ( ).

Cast: Chadwick Boseman (Black Panther), Jean Reno (Leon), Delroy Lindo (Malcolm X) en Jasper Pääkkönen (BlacKkKlansman).

Da 5 Bloods - IMDb

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Scream 5 in ontwikkeling; opnames starten mei | Superguide

Ben ik best blij mee. Scream 4 was leuk. De reeks kan ook anno nu nog mee.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

The Oceanic Six wrote:

Van de makers van Ready or Not. Kan gelijk Samara Weaving als de nieuwe Neve Campbell gecast worden. En Kevin Williamson is terug als producer, ook nooit verkeerd.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik was geen fan van Scream 4....te voorspelbaar allemaal maar ik kijk wel uit naar een nieuw deel!

Het mag wel allemaal net iets donkerder wat mij betreft!....ook hoop ik dat het niet weer dezelfde zijn die het overleven!... Voorspelbaarheid dus.

Dreamcast

• 54 messages
  • 0 votes

Denzel Washington gaat weer regisseren: A Journal for Jordan. Naar een waargebeurd verhaal.

Hoofdrolspeler: Michael B. Jordan.

Releasedatum: waarschijnlijk 2022.

A Journal for Jordan (2021) - IMDb

Dreamcast

• 54 messages
  • 0 votes

James Gray’s (Ad Astra) volgende film is een coming-of-age verhaal genaamd: Armageddon Time.

Cast: Robert De Niro, Anne Hathaway, Cate Blanchett, Oscar Isaac & Donald Sutherland.

Releasedatum: 202?

Armageddon Time - IMDb

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Russische actrice en cameraman onderweg naar ruimtestation ISS | NOS

NOS wrote:

Vanaf de basis Bajkonoer in Kazachstan zijn een Russische actrice en cameraman vertrokken naar het internationale ruimtestation ISS. Ze gaan daar, op 430 kilometer hoogte, een film opnemen. Het is de eerste keer dat delen van een speelfilm buiten de aarde worden opgenomen.

Actrice Yulia Peresild (37) heeft de hoofdrol in de nieuwe film Vizov (De Uitdaging). In de film wordt een ruimtevaarder onwel. Hij kan niet terug naar de aarde. Daarom gaat een chirurg, die door Peresild wordt gespeeld, de ruimte in om hem te opereren en zijn leven te redden. Het laatste halfuur van de film speelt zich af in het ruimtestation.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Cavill keert terug als Superman

Uitstekende Superman. Cavill wordt dus niet de nieuwe 007.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Deze acteur keert terug voor 'Saw 10'... maar hoe dan? | FilmTotaal filmnieuws

De terugkeer van Bell als Jigsaw is de enige manier om deze reeks nog een beetje te redden. Goede zet. Hopelijk eens een keer een prequel die zich afspeelt toen hij nog leefde. Die flashbacks ben ik wel beu.

ghostman

• 5740 messages
  • 5 votes

Adam Driver being eyed for key 'Heat 2' role

The setting takes place both before and after the original, in the same vein as in The Godfather Part II, largely focusing on Hanna and Chris Shiherlis (the character played in the film by Val Kilmer).

worldofreel.com

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wtf

Fisico

• 10039 messages
  • 5398 votes

Berichten verplaatst naar Overig > Algemeen > R.I.P. #2

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

In productie stadium : Animatie,

"Merry Christmas Monsieur Hulot"

Direc­tor Céline Willard

Marc Rius

Graph­ic Author David Mer­veille

Scriptwriter Marc Rius

https://ibb.co/jZ8dgcf

https://imgbb.com/

https://ibb.co/2553kBY

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

David Fincher to Direct 'Once Upon a Time in Hollywood' Netflix Sequel - variety.com

Wordt inmiddels breder gedeeld en lijkt geen 1-aprilgrap te zijn. Fincher zou een nieuwe film gaan maken met Brad Pitt weer als Cliff Booth en geschreven door Tarantino.

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

mjk87 wrote:

David Fincher to Direct 'Once Upon a Time in Hollywood' Netflix Sequel - variety.com

Wordt inmiddels breder gedeeld en lijkt geen 1-aprilgrap te zijn. Fincher zou een nieuwe film gaan maken met Brad Pitt weer als Cliff Booth en geschreven door Tarantino.

Een hommage aan de golden age of hollywood, geproduceerd door een streamer. Dit is behoorlijk ironisch.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Komen er nu allemaal Beatles-biopics aan, geregisseerd door Sam Mendes?

Beatles Biopics of is dit een 1-aprilgrap?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.