- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Nieuwe projecten
Nieuwe projecten
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Zo. Hugo x2....Gefeliciteerd!
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Las het gister ook ja! Gefeliciteerd, erg mooi!

Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Dit slaat op een filmproject dat best wel 's intrigerend zou kunnen worden. Of helemaal niet.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hier hadden we toch héél lang geleden al van gehoord toen ze zombie-figuranten zochten?
Ik had trouwens een lachwekkend lowbudget prutswerkje verwacht, terwijl de trailer er toch best goed uitziet. Neemt niet weg dat je natuurlijk je wenkbrauwen kunt fronsen over het onderwerp (as in: hier maken we geen vrienden mee).
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Ja, de trailer ziet er inderdaad behoorlijk professioneel uit, maar dat zegt over het algemeen geheel niets of betekent zelfs het tegenovergestelde voor het eindresultaat (ik heb niet zo'n hoge pet op van de beloftes die trailers nogal 's willen maken
). Wat betreft het onderwerp: wie zijn 'we' die geen vrienden maken en waarom zou dat het doel van een film zijn?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, de trailer ziet er inderdaad behoorlijk professioneel uit, maar dat zegt over het algemeen geheel niets of betekent zelfs het tegenovergestelde voor het eindresultaat (ik heb niet zo'n hoge pet op van de beloftes die trailers nogal 's willen maken
). Wat betreft het onderwerp: wie zijn 'we' die geen vrienden maken en waarom zou dat het doel van een film zijn?
Ja, trailer ziet er gelikt uit, maar speelt wel erg in op vooroordelen. Wat heeft de oorlog, een verloren voetbalwedstrijdje, wat strandgasten (die net zo makkelijk Nederlanders kunnen zijn) nu te maken met onze oosterburen. Stemmingmakerij denk ik dan.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik vind het maar een griezelig filmpje, van figuren met hele enge ideeën...
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Tjongejonge zeg...wat een overdreven reactie's. Wellicht moeten jullie je aansluiten bij Balkenende's anti-satire campagne?
Ik kan er de humor wel van inzien. Vooroordelen mogen best als ze met een juiste dosis humor gebracht worden. Lijkt me dat een zombie film daar uitermate geschikt voor is.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Tjongejonge zeg...wat een overdreven reactie's. Wellicht moeten jullie je aansluiten bij Balkenende's anti-satire campagne?
Anti-Satire ??
Is dit een komedie dan ?
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Als je aan deze trailer niet inziet dat 't een komedie is dan is een verdere discussie nogal zinloos...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Nee, idd, ik zag geen komedie-effecten.
Komedie is toch iets waar je om moet lachen, he ?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Als je aan deze trailer niet inziet dat 't een komedie is dan is een verdere discussie nogal zinloos...
Komedie? Humor? Dit?!Sorry hoor, maar ik vind dit absoluut niet grappig !!!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Shit, ik kan die trailer niet bekijken maar gaat het hier over die ene Nederlandse zombiefilms met als tagline: the only good German, is a living German?
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Komedie? Humor? Dit?!Sorry hoor, maar ik vind dit absoluut niet grappig !!!
Dan ligt dat wel aan jullie en niet aan de makers van de film. Dat je er niet om kunt lachen is dan jammer, maar dan moet je niet net gaan doen alsof dit een of andere propaganda spot is om de oude anti-duitsland sentimenten nieuw leven in te blazen.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
... maar dan moet je niet net gaan doen alsof dit een of andere propaganda spot is om de oude anti-duitsland sentimenten nieuw leven in te blazen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wellicht zijn Zombie-filmpjes niet echt aan mij besteed 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ja, trailer ziet er gelikt uit, maar speelt wel erg in op vooroordelen. Wat heeft de oorlog, een verloren voetbalwedstrijdje, wat strandgasten (die net zo makkelijk Nederlanders kunnen zijn) nu te maken met onze oosterburen. Stemmingmakerij denk ik dan.
Humor, denk ik dan.
W (moest er om lachen)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Bang voor zombie's ja? 
Idd bang. En toch mijn humor-chipimplementaat maar eens vervangen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Lag ook in een deuk bij die trailer. Snap het nut van de complete aftiteling alleen niet in een trailer, maar verder zag het er erg grappig en ook mooi uit...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jammer, die film mag er straks niet op, want amateur....
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Idd bang. En toch mijn humor-chipimplementaat maar eens vervangen.
Je funnyfuse bedoel je waarschijnlijk 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Snap het nut van de complete aftiteling alleen niet in een trailer
Zal er wel mee te maken hebben dat het materiaal specifiek voor deze trailer is gefilmd, het eigenlijke filmen moet nog beginnen.