• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.105 votes
Profile

Nieuwe projecten

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Zo. Hugo x2....Gefeliciteerd!

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Superhugo strikes again

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vergeet Cornelis niet.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Las het gister ook ja! Gefeliciteerd, erg mooi!

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wat ziek !!

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Waar slaat dit op?

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wat een trailer

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Dit slaat op een filmproject dat best wel 's intrigerend zou kunnen worden. Of helemaal niet.

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Hier hadden we toch héél lang geleden al van gehoord toen ze zombie-figuranten zochten?

Ik had trouwens een lachwekkend lowbudget prutswerkje verwacht, terwijl de trailer er toch best goed uitziet. Neemt niet weg dat je natuurlijk je wenkbrauwen kunt fronsen over het onderwerp (as in: hier maken we geen vrienden mee).

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Ja, de trailer ziet er inderdaad behoorlijk professioneel uit, maar dat zegt over het algemeen geheel niets of betekent zelfs het tegenovergestelde voor het eindresultaat (ik heb niet zo'n hoge pet op van de beloftes die trailers nogal 's willen maken ). Wat betreft het onderwerp: wie zijn 'we' die geen vrienden maken en waarom zou dat het doel van een film zijn?

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Yak wrote:

Hier hadden we toch héél lang geleden al van gehoord toen ze zombie-figuranten zochten?

Heb me samen met een vriend aangemeld

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Menni wrote:

Ja, de trailer ziet er inderdaad behoorlijk professioneel uit, maar dat zegt over het algemeen geheel niets of betekent zelfs het tegenovergestelde voor het eindresultaat (ik heb niet zo'n hoge pet op van de beloftes die trailers nogal 's willen maken ). Wat betreft het onderwerp: wie zijn 'we' die geen vrienden maken en waarom zou dat het doel van een film zijn?

Ja, trailer ziet er gelikt uit, maar speelt wel erg in op vooroordelen. Wat heeft de oorlog, een verloren voetbalwedstrijdje, wat strandgasten (die net zo makkelijk Nederlanders kunnen zijn) nu te maken met onze oosterburen. Stemmingmakerij denk ik dan.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ik vind het maar een griezelig filmpje, van figuren met hele enge ideeën...

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Tjongejonge zeg...wat een overdreven reactie's. Wellicht moeten jullie je aansluiten bij Balkenende's anti-satire campagne?

Ik kan er de humor wel van inzien. Vooroordelen mogen best als ze met een juiste dosis humor gebracht worden. Lijkt me dat een zombie film daar uitermate geschikt voor is.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Hobbes wrote:

Tjongejonge zeg...wat een overdreven reactie's. Wellicht moeten jullie je aansluiten bij Balkenende's anti-satire campagne?

Anti-Satire ??

Is dit een komedie dan ?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Als je aan deze trailer niet inziet dat 't een komedie is dan is een verdere discussie nogal zinloos...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Nee, idd, ik zag geen komedie-effecten.

Komedie is toch iets waar je om moet lachen, he ?

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Hobbes wrote:

Als je aan deze trailer niet inziet dat 't een komedie is dan is een verdere discussie nogal zinloos...

Komedie? Humor? Dit?!

Sorry hoor, maar ik vind dit absoluut niet grappig !!!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Shit, ik kan die trailer niet bekijken maar gaat het hier over die ene Nederlandse zombiefilms met als tagline: the only good German, is a living German?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Dustyfan schreef:

(quote)
Komedie? Humor? Dit?!

Sorry hoor, maar ik vind dit absoluut niet grappig !!!

Dan ligt dat wel aan jullie en niet aan de makers van de film. Dat je er niet om kunt lachen is dan jammer, maar dan moet je niet net gaan doen alsof dit een of andere propaganda spot is om de oude anti-duitsland sentimenten nieuw leven in te blazen.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Hobbes schreef:

... maar dan moet je niet net gaan doen alsof dit een of andere propaganda spot is om de oude anti-duitsland sentimenten nieuw leven in te blazen.

Zo had ik dit idd opgevat. Die 'humor' van deze gasten slaat wat mij betreft de plank volledig mis.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wellicht zijn Zombie-filmpjes niet echt aan mij besteed

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Bang voor zombie's ja?

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

FisherKing schreef:

(quote)

Ja, trailer ziet er gelikt uit, maar speelt wel erg in op vooroordelen. Wat heeft de oorlog, een verloren voetbalwedstrijdje, wat strandgasten (die net zo makkelijk Nederlanders kunnen zijn) nu te maken met onze oosterburen. Stemmingmakerij denk ik dan.

Humor, denk ik dan.

W (moest er om lachen)

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Hobbes wrote:

Bang voor zombie's ja?

Idd bang. En toch mijn humor-chipimplementaat maar eens vervangen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Lag ook in een deuk bij die trailer. Snap het nut van de complete aftiteling alleen niet in een trailer, maar verder zag het er erg grappig en ook mooi uit...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jammer, die film mag er straks niet op, want amateur....

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

FisherKing wrote:

Idd bang. En toch mijn humor-chipimplementaat maar eens vervangen.

Je funnyfuse bedoel je waarschijnlijk

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Jordy wrote:

Snap het nut van de complete aftiteling alleen niet in een trailer

Zal er wel mee te maken hebben dat het materiaal specifiek voor deze trailer is gefilmd, het eigenlijke filmen moet nog beginnen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.