• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Nieuwe projecten

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Toch erg jammer dat ik hier nooit meer wat van gehoord heb. Lijkt me echt geweldig!

Bericht Kos 2002:

Om te beginnen: Megalopolis (2004)

Over een futuristisch New York; Geregisseerd door Francis Ford Coppola en er zijn rollen weggelegd voor Robert de Niro, Russell Crowe, Nicolas Cage, Paul Newman en Kevin Spacey.

Sergio Leone

• 4404 messages
  • 3091 votes

Nicolage Rico wrote:

Toch erg jammer dat ik hier nooit meer wat van gehoord heb. Lijkt me echt geweldig!

Bericht Kos 2002:

Om te beginnen: Megalopolis (2004)

Over een futuristisch New York; Geregisseerd door Francis Ford Coppola en er zijn rollen weggelegd voor Robert de Niro, Russell Crowe, Nicolas Cage, Paul Newman en Kevin Spacey.

Coppola, De Niro, Newman (toen toch nog) en Spacey= zeker oke.

Maar én Cage én Crowe in één film. Dan ging ik alvast niet kijken...

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

De fans fans zullen het al lang weten maar:

Austin Powers will return in Austin Powers 4!

Hopelijk geen vieze humor en zonder Fat Bastard, die halen het niveau wel erg naar beneden.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Licht op groen voor film over André Hazes.

De weduwe van de Nederlandse volkszanger André Hazes heeft het licht op groen gezet voor de verfilming van het leven van haar overleden echtgenoot. Rachel Hazes zal als consulent nauw betrokken worden bij de productie van Lemming Film.

"Het is een eer om mee te werken aan de film. Ik denk wel eens, wat heeft mijn man eigenlijk niet bereikt", reageerde Rachel Hazes op de Nederlandse televisie.

De langspeelfilm over het leven en de carrière van de jongen uit de Amsterdamse Jordaan die Nederland veroverde met zijn levensliederen wordt in 2014 in de zaal verwacht. Filmproducent Lemming Film start nu met de zoektocht naar een scenarioschrijver, een regisseur en een cast.

Rachel Hazes is enthousiast over haar samenwerking met Lemming Film, maar kijkt met een kritisch oog naar de acteur die straks haar man zal vertolken. "We zullen allemaal wel een idee hebben wie Dré (André Hazes) kan spelen. Maar er zijn ook ook mensen waar ik niet achter sta", aldus Rachel Hazes.

De bekendste hit van André Hazes (1951-2004) is wellicht "Een beetje verliefd". In totaal bracht de volkszanger meer dan 300 nummers uit. In 1999 werd een documentaire gemaakt over de zanger met als titel "Zij gelooft in mij". André Hazes stierf op 53-jarige leeftijd aan de gevolgen van een hartaanval. (deredactie.be)

(afbeelding)

Madeliefje

• 180 messages
  • 705 votes

Green Day's 'American Idiot' Now a Movie, Produced by Tom Hanks:

Long-lived rock band Green Day has already conquered two different media: the song and the stage. Pretty soon, you'll be able to add the movies to the list as well.

"American Idiot," the Broadway musical based on Green Day's concept album of the same name, has been optioned as a movie and bought by Universal.

The new project will be produced by Tom Hanks and Gary Goetzman who, in a rather smart move, optioned the rights before "American Idiot" even started on Broadway.

A writer for the screenplay has not yet been decided on, but "Milk" scribe Dustin Lance Black is in talks to take the responsibility.

The Cube

• 142 messages
  • 0 votes

Safe House (2012) met hoofdrolspelers Washington en Reynolds. Die staat nog niet op MovieMeter.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Zac Efron in The Lucky One.

The first images have surfaced of Zac Efron on the set of The Lucky One, the latest film adaptation of a Nicholas Sparks book. Directed by Scott Hicks (No Reservations), the film tells the story of a Marine who carries a photograph of an anonymous woman in his pocket during his three tours in Iraq as a good luck charm. Upon returning home, the soldier seeks out his picturesque dream girl.

Efron stars opposite Taylor Schilling (Mercy), with Blythe Danner, Riley Thomas Stewart (90210), and Adam Lefevre (Fair Game) rounding out the supporting cast. The flick was shot in New Orleans, where the story takes place. Hit the jump for more, and to check out the images.

Though Charlie St. Cloud was a bit of a misfire for Efron, it did mark a sort of step towards more dramatic fare. The guy’s got talent, and I had hoped that after Me and Orson Welles the actor was favoring smaller independent films, but he doesn’t seem to be taking that track at the moment. The involvement of Hicks is intriguing, though there’s no telling whether this Sparks adaptation will be more The Notebook (refreshingly well-done) or more The Last Song (sappy cheese-fest).

As you can tell, Efron spent a tiny bit of time at the gym to prepare for the role. In addition, the actor buzzed his head, and once shooting wrapped offered to make a donation to Kingsley House for each crew member that shaved their head as well. Apparently some 30 crew members took the generous actor up on his offer.

Here’s the images from The Lucky One. The film currently has no stated release date.

(afbeelding)

(afbeelding)

Voor het eerst dat ik over dit project iets lees en ik ben gelijk enthousiast. De boeken van Sparks vind ik geweldig en vaak erg ontroerend en ook dit verhaal spreekt me erg aan. (boek nog niet gelezen) En na het acteerwerk van Efron in Charlie ST. Cloud ben ik ervan overtuigt dat hij zoiets makkelijk aankan. Echt een film om naar uit te kijken dus

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Tarantino maakt een western !

De plannen van Q. Tarantino om zelf een "spaghetti "western te maken worden eindelijk waar.

De werktitel is Django Unchained.

De originele Django acteur Franco Nero is ook bij het project betrokken !

Bron: Quentin Tarantino Archives

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Zag het ook ja, ben erg benieuwd

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Brix wrote:

Tarantino maakt een western !

De plannen van Q. Tarantino om zelf een "spaghetti "western te maken worden eindelijk waar.

De werktitel is Django Unchained.

De originele Django acteur Franco Nero is ook bij het project betrokken !

Bron: Quentin Tarantino Archives

Ik ben toch zeer voorzichtig. Ik verwacht eigenlijk iets als Kill Bill. Wat toch een verkrachting van het Westerngenre zal zijn.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Het kan alle kanten op gaan, zelfs de goede afwachten maar.

Ik sta er wel open voor.

Zeker omdat Franco Nero meedoet (op welke wijze dan ook)

Zo slecht als 'Django, Il Grande Ritorno' (1987) zal het wel niet worden neem ik aan.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Enorm benieuwd naar de nieuwe Tarantino, kent het westerngenre zeer goed en kan ontzettend veel kanten op gaan en ik ben ervan overtuigd dat Quentin de goede zal kiezen.

meuh

• 14 messages
  • 0 votes

2012 lijkt een mooi filmjaar te worden.

Hier een overzichtje van de kaskrakers:

Films 2012

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

@meuh:

Ik zie 'John Carter of Mars' (Disney-Pixar') er niet bij staan.

Sterk onderschat m.i.

meuh

• 14 messages
  • 0 votes

Brix wrote:

@meuh:

Ik zie 'John Carter of Mars' (Disney-Pixar') er niet bij staan.

Sterk onderschat m.i.

Check het tweede deel

Films 2012 (deel 2)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

meuh

• 14 messages
  • 0 votes

Brix wrote:

Thanks voor de tip

Maar is nog niet veel informatie van te vinden...

Grtz!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Deze website heeft regelmatig nieuws over dit project:

News in ERBzine

Regelmatig even checken misschien.

http://www.johncarterofmars.ca/

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ubisoft verfilmt zijn 3 populairste games - FilmTotaal filmnieuws

De verfilming van Assassins Creed, die wil ik al sinds de eerste game zien.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Matthias Schoenaerts in Amerikaanse "Loft".

De Vlaamse acteur Matthias Schoenaerts krijgt een hoofdrol in de Amerikaanse versie van "Loft". Dat meldt het weekblad Humo en is bevestigd door zijn agent Ken Lambrechts. Schoenaerts zal Filip spelen, dezelfde rol die hij ook in de Vlaamse versie van de film vertolkte.

Regisseur Erik Van Looy stelde Schoenaerts zelf aan de Amerikanen voor. "Ik heb "Rundskop" gezien: als iemand Sint-Truidens kan leren, ga ik ervan uit dat hij het Engels zeker de baas zal kunnen. En hij is een steengoeie acteur. Dus ik dacht: ik neem een tape mee naar de auditie", verduidelijkt Van Looy in Humo.

Schoenaerts zelf bereidt zich ondertussen al ijverig voor op de trip naar Amerika. "Ik ben al bezig met mijn tekst, loop thuis door mijn living luidop in mijn eentje te spelen. Dan neem ik mijn Amerikaans op, om te zien wat het geeft en of ik klanken kan ontdekken waarvan ik denk: daar heb ik nog werk aan", zegt de acteur.

Ook Nicolas Karakatsanis, de cameraman van "Rundskop" waar Schoenaerts eerder al mee samenwerkte, zal er bij zijn op de Amerikaanse set van "Loft".

Eerder werd al bevestigd dat Wentworth Miller ("Prison break"), Eric Stonestreet ("Modern family"), Patrick Wilson ("A-team"-remake) en James Marsden ("X-men") een rol krijgen toebedeeld.

Erik Van Looy neemt vanaf 6 juni de regie van de Amerikaanse remake van de meest succesvolle Vlaamse film ooit voor zijn rekening. Daarvoor krijgt hij met Schoenaerts een van zijn originele acteurs aan zijn zijde.

Mathias Schoenaerts was bij ons naast in "Loft" onder meer ook in "Rundskop", "My queen Karo" en "Linkeroever" op het witte doek te zien.

(deredactie.be)

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

De nieuwe 3D Tarzan animatiefilm van Constantin Film (D) blijkt een verkoopsucces te zijn in Cannes.

Diverse landen hebben de film nu al aangekocht, en dat terwijl hij nog niet eens klaar is.

We zullen nog tot volgend jaar moeten wachten tot hij in de bioscopen komt.

De première valt dan samen met de viering van '100 jaar Tarzan'.

De beroemde aapmens zag in 1912 het levenslicht in de door Edgar Rice Burroughs geschreven roman ' Tarzan of the Apes'.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nu al plannen voor The Hangover III.

Terwijl The Hangover II deze week in première is gegaan, wordt er achter de schermen al hard gewerkt aan editie drie van de immens populaire (en lucratieve) film. In de eerste week na verschijnen boekte de film wereldwijd al een omzet van 200 miljoen dollar.

De eerste film was met een omzet van een kleine half miljard dollar ook al een enorm succes voor filmstudio Warner Bros. Naar verwachting wordt de opbrengst van deel I binnen twee weken overtroffen.

Volgens 'The Wrap' is scenarioschrijver Craig Mazin benaderd voor het schrijven van het derde deel. Hij was ook mede-verantwoordelijk voor The Hangover II.

Van de hoodfrolspelers, Bradley Cooper, Zach Galifianakis en Ed Helms is nog niemand vastgelegd. Ook regisseur Todd Phillips schijnt nog in onderhandeling met de studio te zijn. De heren kunnen waarschijnlijk een riante gage bedingen voor medewerking aan het volgende deel.

In een reactie zei Phillips te verwachten dat deel III wel het laatste deel zal zijn. Dus de fans kunnen alvast gaan speculeren hoe Phil, Stu en Alan aan hun eind zullen komen,' grapte Phillips. (hln.be)

(afbeelding)

chrispie

• 36 messages
  • 56 votes

In Film > Nieuws > nieuwe fantasy films:

weet iemand of er binnenkort goede fantasy films komen?

weet alleen dat the hobbit in 2012 komt , maar komen er nog meer?

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

John Carter (of Mars) 9 maart 2012, van Disney-Pixar.

Een heel grote productie, waarover hier vreemd genoeg niemand het ooit heeft .

chrispie

• 36 messages
  • 56 votes

die ken ik niet, als ik die zoek op google krijg ik soort van strip klopt dit?

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(afbeelding)

Ja, er bestaan ook stripverhalen van, en er komt binnenkort een hele nieuwe stripserie in de US op de markt.

Maar oorspronkelijk is John Carter een held die bedacht is door schrijver Edgar Rice Burroughs, beter bekend als de schepper van Tarzan.

De John Carter verhalen vormden een belangrijke bron van inspiratie voor de makers van 'Avatar'.

Hier is de link naar IMDb, met meer info, zoals de cast: John Carter (2012) - IMDb

(Ik heb zelf in dit nieuws topic al eerder iets over de film geschreven)

Film >> Nieuws >> John Carter of Mars

Er bestaat ook nog een heel slechte filmversie van het verhaal : Princess of Mars (2009)

Maar die kun je beter over slaan

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

De trailer van Disney-Pixar's 'John Carter' is voor 't eerst te zien tijdens de première van Harry Potter 8(over een maand)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dit zou ik bijzonder toejuichen. Geniaal acteur!

Jamie Foxx in Django Unchained? - FilmTotaal filmnieuws

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.