• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.154 votes
Profile

Vrije filmchallenge

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

#29: Turks Fruit (1973)

http://www.siccokingma.nl/wp-content/uploads/2010/09/Turks-fruit-rainkopie.jpg

Speelduur: 98 min.

Land van herkomst: NL

Beoordeling: 2,5*

FTV ja/nee: ja

Onder 250 stemmen ja/nee: nee

Bijzonderheden (zwart-wit, kort (/->enkel imdb), silent, turkey): -

Aantal punten alg. kl: 98+10=108

Aantal punten alg. kl totaal: 3202+108=3310

Heeft z'n pluspuntjes absoluut wel hoor, deze Nederklassieker, maar ik pas bij de platheid van het geheel en het al even gekunstelde acteerwerk. Laat Hauer maar figureren als abstracte maniak in Blade Runner, hier en in Soldaat v Oranje trek ik 'em een stuk slechter.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

#30: Inland Empire (2006)

https://d1mgy5hkck3jv3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2015/12/storm.jpg

Speelduur: 180 min.

Land van herkomst: VS

Beoordeling: 4,5*

FTV ja/nee: nee

Bijzonderheden (zwart-wit, kort (/->enkel imdb), silent, turkey): deels in zwart-wit, maar dat telt denk ik niet?

Aantal punten alg. kl: 180

Aantal punten alg. kl totaal: 3310+180=3490

Dit is echt één grote lsd-trip, gemaakt voor donkere achterkamertjes na 22.00 's avonds. Maak niet de fout te willen begrijpen wat er allemaal gebeurt. Daar ging ik de vorige keer de mist in. Tóch hangt alles in IE met elkaar samen. Wie van surrealistische thrillers/mystery-films houdt kan hier hopelijk net zo van genieten als ik bij herziening, maar kennis van Lynch' stijl en oeuvre is wel een grote pre.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

#31: Hot Fuzz (2007)

http://www.audienceseverywhere.net/wp-content/uploads/2014/09/hot-fuzz-4fdba4b1abd73.jpg

Speelduur: 121 min.

Land van herkomst: GB

Beoordeling: 3,5*

Bijzonderheden (zwart-wit, kort (/->enkel imdb), silent, turkey):

Aantal punten alg. kl: 121+10=131

Aantal punten alg. kl totaal: 3490+131=3621

Zeker in het eerste uur is Hot Fuzz een wervelend gemonteerde persiflage op het actie-komedie(sub)genre. Getimede grappen van de schrijvershanden van Wright en Pegg wisselen stuivertje met im-en expliciete verwijzingen naar, welja, zo'n beetje de gehele filmcanon. In de tweede helft begint het parodiërende in het nadeel van de film te werken. Zeker richting het einde verliest Hot Fuzz door het hoge over de top-gehalte en de ietwat slepende speelduur veel van haar scherpte. Mede daardoor net geen 4*.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

MovieMind wrote:

#20 Lost Highway (1997)

Verenigde Staten / Frankrijk

Thriller / Mystery

134 minuten

(FTV)

134 + 10 = 144 punten (totaal 2440)

(afbeelding)

'Mischien' dat ik later een uitgebreide mening bij de film zet? 'Mischien', want ik denk dat ik daarmee in een pot met stront ga roeren waarbij behoorlijk wat stank kan vrijkomen.

Even kort samengevat..

Was niet zo onder de indruk van deze film.

Heerlijke film

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

# 24 Extortion (2017)

Verenigde Staten / Puerto Rico

108 minuten

FTV

<250

Algemeen Klassement: 108+10+5= 123

(Totaal: 2774)

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1113000/1113660.300.jpg?cb=1494583140

Hele matige thriller.

Leuke plaatjes van de Bahama's met mooie stranden, weidse zeegezichten en een sfeervolle couleur locale met groezelige personages. Ach, en dan houdt het eigenlijk wel op.

De opzet voor het verhaal is trouwens best ok. Klinkt ook wel spannend. Gezin dat is gestrand en wegzakt in wanhoop. Hulp daagt op en daar gaat het mis. Best ok als inzet voor een avontuurlijke film toch?

Klopt, maar helaas ontspoort de film direct nadat dit plotgegeven is uitgespeeld. Het verhaal kent daarna geen realistische maat meer en draaft door in fantastische veronderstellingen en ongeloofwaardige gebeurtenissen.

De familieman ontpopt zich tot een personage met ongekende speurzin dat de gehele domme politiemacht te kijk zet en als een volleerd detective met bijbehorende skills de slechteriken te lijf gaat. Erg ongeloofwaardig en door de overdreven ongenaakbaarheid van het personage zo belachelijk dat de spanning ver te zoeken is.

Het acteerwerk is daarbij erg matig. Door het platte acteerwerk is er geen inleving en relativering mogelijk en komen de personages nooit weg met ongeloofwaardige domheid of ongeloofwaardige alleskunnerij. Het acteertalent is daarvoor te beperkt. Vooral om die reden raakt het geduld met de film en de personages al snel op.

En of de film nou een goede of een slechte afloop heeft, doet er op den duur ook helemaal niet meer toe. Het simpele verlangen naar het einde is het enige dat op een bepaald moment nog belangrijk is.

Ja, erg blij dat het er op zat.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Kondoro wrote:

#11 - King Arthur: Legend of the Sword (2017)

Verenigde Staten

Actie / Avontuur

126 minuten

>250 (298 stemmen)

FTV

5 + 126 + 1129 = 1260 punten totaal

(afbeelding)

Recensie.

Die 5 wordt een 10; je krijgt 10 punten voor een ftv (check) en ook nog eens 5 extra als de film <250 stemmen heeft (maar dat is hier niet van toepassing )

Edit: excuus, had de opmerking van alexspyforever nog niet gezien. Wij checken het ook dus moet goedkomen

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

#37 The Last Stand (2013)

Verenigde Staten

Actie / Misdaad

107 minuten

(FTV)

107 + 10 = 117 punten (totaal 4694)

https://www.moviemeter.nl/images/cover/88000/88798.300.jpg?cb=1376913319

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

#75. Død Snø (2009)
90 minuten - FTV
Noorwegen

Algemeen: 90 + 10 = 100 (Totaal: 7041 punten)
Periode: 1 (Totaal: 45 punten)
Landen: 3 (Totaal: 87 punten)

http://www.impawards.com/intl/norway/2009/posters/dod_sno.jpg

Brengt deze zombiefilm iets nieuws? Buiten het sneeuwlandschap kan ik er niet meteen iets bedenken. Ja zelfs nazi-zombies hebben we al eerder gehad in Shock Waves (1977). Die film was al niet geweldig maar kwam toch nog origineler over dan deze. Deze speelt gewoon leentje buur bij een hoop andere films. Een soort mix tussen zombiefilms als Evil Dead, Braindead en volgens mij zit er ook duidelijk het thema van The Fog van Carpenter zeker als ik het einde bekijk van beide films. Bij momenten is de film wel over de top gore maar non-stop zoals sommige beweren nah. Dat ze eerder voor comedy gingen dan voor horror lijkt me wel duidelijk. Dat angsthazen ineens veranderen in zombiebestrijders omdat ze zombiefilms hebben gezien tja en het dan precies ook nog leuk vinden, dat is al het bewijs. De opbouw met activiteiten en flauwe grappen van studenten die er op uit trekken in de middle of de nowhere om zich te amuseren interesseert me geen moer. Misschien leuk als je zelf nog student hebt of nostalgie hebt naar die tijd, maar mij verveelt het enkel en draagt niet bij om sympathie voor heb te hebben. Karakterontwikkeling is er nauwelijks. In feite is het gewoon wachten tot ze worden afgeslacht en gokken wie de laatste overblijver is. Gewoon andere land en landschap maar maakt niet uit, uiteindelijk is het gras niet groener aan de overkant.
Goede effecten dat wel.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

jOERI wrote:

Landenklassement snap ik niet

Ik ga er even vanuit dat er nog niemand gereageerd heeft, anders hoor je het twee keer ( ); het enige dat je hoeft te doen is bij elke film het eerstgenoemde productieland (op mm) te noemen. Dat land telt namelijk. Je krijgt meer punten voor het landenklassement naarmate een land minder vaak voorkomt/minder films levert/exclusiever, zeldzamer is. Een vb verduidelijkt: VS levert maar één punt op, een film uit een Afrikaans land of het Oostblok meerdere punten. Wanneer gewenst kun je bij Alathir gemakkelijk het systeem opvragen, ik weet uit m'n hoofd even niet op welke forumpagina 'ie genoemd wordt

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

tbouwh wrote:

(quote)

Ik ga er even vanuit dat er nog niemand gereageerd heeft, anders hoor je het twee keer ( ); het enige dat je hoeft te doen is bij elke film het eerstgenoemde productieland (op mm) te noemen. Dat land telt namelijk. Je krijgt meer punten voor het landenklassement naarmate een land minder vaak voorkomt/minder films levert/exclusiever, zeldzamer is. Een vb verduidelijkt: VS levert maar één punt op, een film uit een Afrikaans land of het Oostblok meerdere punten. Wanneer gewenst kun je bij Alathir gemakkelijk het systeem opvragen, ik weet uit m'n hoofd even niet op welke forumpagina 'ie genoemd wordt

Dat had ik hem al gezegd, dus hopelijk dat hij nu wel de moeite doet om het te lezen.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

prima.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

#32 kortfilm a Key to Preserva. Min of meer op aanraden van baspls.

Linkje

Intrigerend antwoord van Martin Scorsese op de volgende vraag: wat als een niet-verfilmd en incompleet script van Hitchcock toch verfilmd zou worden?

Heerlijk laatste shot.

Speelduur: 10 min.

Land van herkomst: Spanje

Beoordeling: -

Onder 250 stemmen ja/nee: nvt

Bijzonderheden (zwart-wit, kort (/->enkel imdb), silent, turkey): silent, kortfilm

Aantal punten alg. kl: 10+5=15

Aantal punten alg. kl totaal: 3621+15=3636

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

#33: Riget (1994)

http://4.bp.blogspot.com/-pCYsFlq36QM/VdbJtPhBtII/AAAAAAAADm8/FpFfau5cx-Q/s0/kingdomc1z.png

Speelduur: 280 min.

Land van herkomst: Denemarken

Beoordeling: 4*

Onder 250 stemmen ja/nee: ja

Bijzonderheden (zwart-wit, kort (/->enkel imdb), silent, turkey):

Aantal punten alg. kl: 280+10+5=295

Aantal punten alg. kl totaal: 3636+295=3931

Wie houdt van droge, vaak zwarte humor en de films van von Trier, en daarnaast tegen een spirituele inslag kan, moet deze serie zeker eens aanzetten. Laat je niet afschrikken door de speelduur, het zijn telkens afleveringen van een ruim uur.

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

#25 A Key to Preserva

Spanje

10 min

Heel geestig en inderdaad met sublieme uitsmijter.

Dank voor de link tbouwh

Algemeen Klassement: 10+5=15

(Totaal: 2779)

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Een dagje om wat nominaties te kijken voor de ICM 500<400 lijst van dit jaar:

Baron Prásil (1961)

87 minuten

Tsjechoslowakije

<250

FTV

#86 Der Rechte Weg (1983)

55 minuten

Zwitserland

FTV

<250

#87 Cavalo Dinheiro (2014)

104 minuten

Portugal

FTV

<250

#88 Panna a Netvor (1978)

83 minuten

Tsjechoslowakije

FTV

<250

#89 Fascination (1979)

80 minuten

Frankrijk

FTV

<250

#90 Une Femme a Passé (1928)

65 minuten

Frankrijk

FTV

<250

scorsese

• 13160 messages
  • 11071 votes

#70 That Night (1992)\

89 min

FTV

<250 stemmen

Verenigde Staten

Algemeen klassement

8305 + 89 + 10 + 5 = 8409

Periode klassement

28 + 1 = 29

Landen klassement

115 + 1 = 116

Rariteiten klassement

7

Aardige film over een jong meisje die opkijkt naar haar oudere buurmeisje. Een vrij simpel coming-of-age verhaaltje dat in principe weinig om het lijf heeft, maar wel gemakkelijk wegkijkt. Dit voornamelijk vanwege de fijne, nostalgische sfeer (de film speelt zich af tijdens de zomer van 1961). Debuutfilm van zowel Eliza Dushku als Katherine Heigl. Hier beiden op jonge leeftijd te zien.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ik wilde mijn achterstand even gaan wegwerken en nog enkele films registreren, maar er lijkt iets mis te gaan met de puntentelling. baspls of alexspyforever, doe ik nu iets fout of gaat er in de tussenstand iets fout?

Ik ben in ieder geval al tot de conclusie gekomen dat ikzelf ook ergens een klein foutje heb gemaakt en iets meer punten heb dan ik zelf als tussenstand had bijgehouden, heb alles nog eens nageteld en kom uit op 2321, maar in de tussenstand staat 4038. Het lijkt mij gek dat ik er bijna 1700 punten naast zit of ik begrijp gewoon niets van de puntentelling . Dit is uiteraard alleen voor de films die ik al heb geregistreerd.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Achterstand bijwerken... Ik ben inmiddels al langer bezig met nadenken welke films ik heb gezien dan dat ik daadwerkelijk iets heb geschreven. Ik hou het dus maar bij deze film, ik kom er gewoon echt niet meer op. Gelijk de reden waarom ik altijd gelijk na de film stem, met een geheugen als een zeef, ben ik het snel daarna allemaal weer vergeten. Wie weet kom ik er later weer op.

Ramona and Beezus (2010) - 104 minuten - RW – 23 juli 2017 – 110 stemmen – 109 punten - Tussenstand: 2430 punten

Zelf vorig jaar al eens gezien, maar mijn zoon wilde eens meekijken. Vorig jaar ook al een recensie geplaatst en die kan ik net zo goed even kopiëren, aangezien mijn mening (en stem) niet veranderd is. Het enige dat ik misschien enigszins moet veranderen is dat het teveel gericht is op meisjes. Mijn zoon is een echte jongen en heeft zich ook prima vermaakt met deze film, bij jongeren zullen de verhoudingen waarschijnlijk wel iets anders liggen.

“Een familiefilm die toch wel deels aansluit bij het dagelijks leven, echter net iets teveel gericht op meiden. Natuurlijk is het allemaal wat zoetsappig en voorspelbaar, maar we moeten niet vergeten dat de film uiteindelijk ook gericht is op de jongere kijker. Een kind moet zich een film voor kunnen stellen en die taak hebben ze denk ik wel volbracht. De fantasiewereld van Ramona had van mij niet zo gehoeven, ik laat het liever aan mijn eigen fantasie over, echter kom ik ook dan weer op kinderen: voor hen is het vaak juist wel prettig om al een beeld geschetst te krijgen. Gelukkig nam dit ook zeker niet de overhand, waar ik in het begin heel bang voor was. Slechts een enkele keer kom je in haar fantasiewereld, niet ergerlijk. Een leuke cast, ik ken Ginnifer Goodwin met name uit Once Upon a Time, waarbij haar tegenspeler ook in het echte leven haar man is. Die liefdesscènes zullen dus niet al te moeilijk zijn, hier zette ze haar scenes met tegenspeler Duhamel ook prima neer. Overigens niet geheel terecht dat hij bij de credits op MM staat, mijns inziens heeft de vader van Ramona en Beezus, John Corbett, toch wel een belangrijkere en grotere rol. Al met al een veelal herkenbare film voor kinderen, veel kinderen voelen zich anders en kunnen daar moeilijk mee omgaan. Deze film geeft uiteindelijk ook als boodschap mee dat anders zijn niet erg is. Het is toch erg jammer dat het vooral op meiden gericht is, mijn zoon zou ik hier absoluut niet blij mee maken, terwijl ik de boodschap toch wel zeer krachtig vind. Ik kom uiteindelijk op 3,5* uit, in het genre is dit zeker geen slechte.”

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Miszmi wrote:

Ik wilde mijn achterstand even gaan wegwerken en nog enkele films registreren, maar er lijkt iets mis te gaan met de puntentelling. baspls of alexspyforever, doe ik nu iets fout of gaat er in de tussenstand iets fout?

Ik ben in ieder geval al tot de conclusie gekomen dat ikzelf ook ergens een klein foutje heb gemaakt en iets meer punten heb dan ik zelf als tussenstand had bijgehouden, heb alles nog eens nageteld en kom uit op 2321, maar in de tussenstand staat 4038. Het lijkt mij gek dat ik er bijna 1700 punten naast zit of ik begrijp gewoon niets van de puntentelling . Dit is uiteraard alleen voor de films die ik al heb geregistreerd.

Daar zou inderdaad best wel eens mis gegaan kunnen zijn. Bij mijn laatste update zat je ergens in de 1600, en dat was op 29 juli... baspls, kun jij dit even nalopen?

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

tbouwh wrote:

(quote)

Daar zou inderdaad best wel eens mis gegaan kunnen zijn. Bij mijn laatste update zat je ergens in de 1600, en dat was op 29 juli... baspls, kun jij dit even nalopen?

mijn fout. ik heb de punten van jou er waarschijnlijk ook bijgeteld

Miszmi, hou je eigen puntentelling maar aan

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

baspls wrote:

(quote)

mijn fout. ik heb de punten van jou er waarschijnlijk ook bijgeteld

Miszmi, hou je eigen puntentelling maar aan

Kun je narekenen wat het had moeten zijn bij jouw tussenstand? Dan kun je het bij de volgende update weer helemaal glad trekken Als het klopt wat je zei is het die 4000- 22-en nog wat

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Toch nog maar ééntje gedaan vandaag, dat had ik beter gelaten. Ik vind experimentele films prima maar af en toe krijg ik er hoofdpijn van.

#91 Misery Loves Company (1993)

60 minuten

Canada

FTV

niet op MovieMeter (* er staat wel een Misery Loves Company (1993) op de site maar dat is niet deze, deze is van Carl Brown)

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Voor wie nog hoog ingeschaalde kortfilms zoekt.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Zo tbouwh hier is het dan, wat jou wellicht nog het meest zal interesseren

#76. The Dark Knight (2008)

152 minuten - FTV

USA

Algemeen: 152 + 10 = 162 (Totaal: 7203 punten)

Periode: 1 (Totaal: 46 punten)

Landen: 1 (Totaal: 88 punten)

https://img.cinemablend.com/cb/0/e/2/e/0/5/0e2e051a508c53a701fc121df44343dddd811f2c624390d4e6efba3fa492d2e1.jpg

Een actiefilm met zo een hoog gemiddelde moet toch wel heel bijzonder zijn. Nuja eigenlijk trek ik me eigenlijk al jaren niets meer aan van gemiddeldes, ze blijken toch zelden overeen te komen met mijn eigen voorkeuren. Misschien niet zoveel actie als in de films van Michael Bay, maar dit is wel degelijk een actiefilm. Ik heb eigenlijk niks met superheroes. Als kind zag ik wel enkele Supermanfilms en later op hogeschool zag ik de films van de X-Men, Spider-Man, Elektra en nog enkele andere. Het idee om superkrachten te hebben is wel tof zeker als je die aanwendt om het kwade te bestrijden. De keerzijde is wel dat het soms wat te gemakkelijk gaat voor die helden.

Van Batman heb ik nooit wat gezien of gelezen (van andere superhelden heb ik ook nooit comics gelezen of animaties gezien). Sommige villains zijn me bekend van enkele oude videogames. Omdat ik bleef horen dat The Joker de ultieme bad guy was in dit universum, dat hij zelfs wordt vergeleken met villains uit de horrorfilms, moest ik deze toch eens een kans geven.

Waar ik het dus het meest tegenop zag, was de lange speelduur. En ja ik heb een paar keer moeten pauzeren om te eten en mijn gedachten even te verzetten. Het vraagt toch een flinke inspanning bij een genre dat ik niet gewoon ben die dan ook nog een uur langer duurt dan ik gewoon ben.

Het beste is zoals ik eigenlijk had verwacht Heath Ledger als the Joker. Hij speelt die rol met veel verve alsof die hem op het lijf is geschreven. Het was daarom steeds uitkijken wat zijn volgende zet, actie of commentaar zou zijn. Dat legt voor mij echter de vele andere pijnpunten van de film bloot. Zonder Ledger zou deze film erg matig zijn geweest. De actie is niet anders dan wat ik heb gezien van Bay of Wan, leuk als je je testosterongehalte wat omhoog wilt zien gaan maar ik wordt er niet warm van. Batman vind ik eerlijk gezegd maar een saai figuur. Die diepe stem als Wayne zijn batman suit draagt het heeft blijkbaar te maken met zijn masker en dat hij zijn identiteit wil verbergen. Ik ergerde me er nogal aan, vooral omdat hij hierdoor moeilijk verstaanbaar was. Ook Harvey was nog interessant zeker na het dramatische moment.

Al bij al blij dat ik deze dan toch heb gezien, maar dit ga ik geen 2de keer doen.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

#38 Kôkaku Kidôtai (1995)

Japan

Animatie / Sciencefiction

83 minuten

(FTV)

83 + 10 = 93 punten (totaal 4787)

https://www.moviemeter.nl/images/cover/2000/2038.300.jpg?cb=1499853193

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

#26 Tenebre (1982)

Italië

110 minuten

FTV

<250

Algemeen Klassement: 110+10+5=125

(Totaal: 2904)

Periodeklassement: 1 punt

https://www.moviemeter.nl/images/cover/11000/11716.300.jpg?cb=1463748248

Wat een schitterende poster!

De film schittert minder, maar is zeker interessant en absoluut sfeervol. Mooie shots, paar mooie scènes met opzienbarend camerawerk- en beweging, opvallende achtergronden met daarin strak geregisseerde persoonsbeweging en kleurig kleurgebruik afgewiseld met soberheid. Allemaal mooi.

In dramatisch opzicht vond ik de film niet heel sterk. Beetje los zand. De scènewisselingen zijn tamelijk abrupt en geven de film een rommelige indruk. De scènes voelen daardoor wat onaf aan. De verhaallijntjes daardoor ook.

Het verhaal had van mij een diepere psychologische invalshoek mogen kiezen in plaats van de gekozen whodunnit aanpak met een licht psychologisch randje. Het antwoord op de hamvraag interesseerde me minder dan het waarom. Ik miste het gedegen drama dat bij die vraag hoort. Maar goed daar is acteertalent van een zeker niveau voor nodig en dat niveau zit niet in deze film.

Voor de rest. Acceptabel bloederig, maar niet shocking en stuntelig aandoende kills die (onbedoeld, denk ik) een zekere humoristische glans oproepen.

Vond de begeleidende synthesizerklanken erg irritant. Afleidend bonkend gepingel. Een aanslag op de zenuwen en een probaat middel om de goed opgebouwde sfeer van duisternis, mysterie en schimmigheid heel effectief te verminderen. Scènes waarin de nadruk op omgevingsgeluiden lag riepen die sfeer effectiever op.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Collins wrote:

Het verhaal had van mij een diepere psychologische invalshoek mogen kiezen in plaats van de gekozen whodunnit aanpak met een licht psychologisch randje. Het antwoord op de hamvraag interesseerde me minder dan het waarom. Ik miste het gedegen drama dat bij die vraag hoort. Maar goed daar is acteertalent van een zeker niveau voor nodig en dat niveau zit niet in deze film.

Je wilt het nu misschien niet geloven, maar als je straks al het werk van Argento hebt gezien zul je vinden dat dit een van de best uitgewerkte verhaallijnen voor zijn films is

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

tbouwh wrote:

Kun je narekenen wat het had moeten zijn bij jouw tussenstand? Dan kun je het bij de volgende update weer helemaal glad trekken Als het klopt wat je zei is het die 4000- 22-en nog wat

1821 was de tussenstand van Miszmi voor de laatste tussenstand en nu is het 2430. Bij mensen die zelf punten bijhouden houd ik de tussenliggende scores niet bij, per ongeluk heb ik dan toch dingen bij elkaar op zitten tellen in dit geval, vandaar de fout.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

baspls wrote:

(quote)

1821 was de tussenstand van Miszmi voor de laatste tussenstand en nu is het 2430. Bij mensen die zelf punten bijhouden houd ik de tussenliggende scores niet bij, per ongeluk heb ik dan toch dingen bij elkaar op zitten tellen in dit geval, vandaar de fout.

Das logisch, ik loop zelf alleen even na telkens of de juiste punten zijn gekozen (mn ftv en <250) en of ik in een eerste oogopslag geen grote optelfout zie. Ik reken mezelf ook niet na en ik kan net zo goed fouten maken, vandaar dat het goed is allemaal alert te blijven

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.