• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Vrije filmchallenge

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Night's Watch wrote:

Hannibal Rising (2007) sla ik over, ik ben bang dat het afbreuk doet aan het personage dat Hopkins in drie films heeft weten neer te zetten.

Je moet absoluut de serie Hannibal gaan zien, Mads Mikkelsen neemt het stokje bijzonder goed over van Hopkins. Jammer is dat de serie zich in het heden afspeelt en deels ook het verhaal van de films bevat, maar daarnaast is de achtergrond van Hannibal een stuk beter uitgewerkt als in Hannibal Rising en heeft het ook veel erg gave originele verhaallijnen.

Zandadder

• 2595 messages
  • 3079 votes

Night's Watch Dat doet ook afbreuk. Ik geef je daarin gelijk.

Ook de tip van baspls zou ik ter harte nemen. De serie volgt de boeken trouw met Will Graham (Manhunter).

Alleen beter niet bij het avondeten kijken

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

#11 - King Arthur: Legend of the Sword (2017)

Verenigde Staten

Actie / Avontuur

126 minuten

>250 (298 stemmen)

FTV

5 + 126 + 1129 = 1260 punten totaal

https://www.moviemeter.nl/images/cover/517000/517317.300.jpg?cb=1495785762

Recensie.

scorsese

• 13160 messages
  • 11071 votes

#62 Hacksaw Ridge (2016)

131 min

FTV

Australië

Algemeen klassement

7383 + 131 + 10 = 7524

Periode klassement

26

Landen klassement

98 + 2 = 100

Rariteiten klassement

7

Goeie film over een jongeman die zich aandient in het leger, maar weigert om te schieten. Een mooi, waargebeurd verhaal. Alhoewel er meer dan genoeg clichématige momenten zijn, weet deze oorlogsfilm zich enigszins te onderscheiden vanwege het hoofdpersonage die geen geweld gebruikt. Onderhoudend van begin tot eind en het tweede (en beste) gedeelte bevat een aantal uitstekende actie-scenes. Andrew Garfield zet zijn rol goed neer.

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

#35 El Candidato (2016)

Uruguay

80 Minuten

FTW

<250

Algemeen klassement

4377 + 80 + 10 + 5 = 4472 punten

Periode klassement

21 punten

Landenklassement

52 + 5 = 57

http://www.revistafilm.com/wp-content/uploads/2016/01/Foto-Fija-LE-2-1050x590.jpg

De film voelt aan als een aflevering van een middelmatige serie. Ik heb geen enkel idee wat de film duidelijk probeerde te maken of waar het plot naar toe zijn gaan, het hobbelde rustig voort terwijl er niks gebeurde.

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

Zandadder wrote:

Night's Watch Dat doet ook afbreuk. Ik geef je daarin gelijk.

Ook de tip van baspls zou ik ter harte nemen. De serie volgt de boeken trouw met Will Graham (Manhunter).

Alleen beter niet bij het avondeten kijken

Ik ken de serie! Nooit helemaal afkeken maar toch zeker wel 1,5 á 2 seizoenen van gezien. Ik kijk de laatste tijd helemaal geen series meer maar als ik hier eventueel weer eens mee begin is dit zeker een serie die ik graag eens helemaal zie. De manier waarop Mikkelsen Lecter neerzet vergeet je niet zo snel, net als de 'onsmakelijke' beelden inderdaad. Misschien dat de indrukken die de serie heeft achtergelaten ook de beoordeling van bovenstaande films naar beneden heeft gedrukt doordat ik een andere verwachting had.

scorsese

• 13160 messages
  • 11071 votes

#63 The Ottoman Lieutenant (2017)

106 min

FTV

<250 stemmen

Turkije

Algemeen klassement

7524 + 106 + 10 + 5 = 7645

Periode klassement

26

Landen klassement

100 + 5 = 105

Rariteiten klassement

7

Tegenvallende film over een jonge Amerikaanse verpleegster die op een medische missie naar Turkije vertrekt. Een zoetsappige en melodramatische romance en een voorspelbare driehoeksverhouding dat zich afspeelt tijdens een dramatisch stukje eerste wereldoorlog geschiedenis. Echter kun je deze film voor dat laatste beter links laten liggen. De personages weten niet te boeien en alleen de mooie shots van het Turkse landschap zijn nog wel de moeite waard.

Rvdz

• 633 messages
  • 2693 votes

https://thefilmstage.com/wp-content/uploads/2016/09/una-rooney-mara.jpg

#42 Una (2016)

Verenigd Koninkrijk

94 minuten

FTW

<250

(94 + 10 + 5 = 109)

Enorm vervelend misbruikdrama's. Duidelijk gebaseerd op een toneelstuk, want alles is ontzettend statisch, maar het is de regisseur niet gelukt om het te laten werken als een film. Mara en Mendlesohn doen hun best, maar weten de film ook niet te redden.

http://static.rogerebert.com/uploads/review/primary_image/reviews/wakefield-2017/hero_Wakefield-2017.jpg

#43 Wakefield (2016)

Verenigde Staten

106 minuten

FTW

<250

(106 + 10 + 5 = 121)

Bijzonder filmpje. Ik had aan de hand van de trailer verwacht dat dit een enigszins saai drama zou zijn, maar de film zelf heeft een zwartkomische laag die ik erg kon waarderen. Het verhaaltje is iets te dun om 106 minuten te blijven boeien en het uiteindelijke einde is een beetje een gemiste kans, maar vooral door de geweldige hoofdrol van Cranston blijft het erg genietbaar.

https://pmcvariety.files.wordpress.com/2017/03/atomic-blonde.jpg?w=800&h=450&crop=1

#44 Atomic Blonde (2017)

Verenigde Staten

115 minuten

FTW

<250

(115 + 5 + 10 = 130) pt.

Het plot is een rommeltje, maar Charlize Theron, de fijne setting en een spectaculaire actiescene redden Atomic Blonde makkelijk van de middelmaat.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

#68. Predator (1987)

107 minuten - FTV

USA

Algemeen: 107 + 10 = 127 (Totaal: 6374 punten)

Periode: 1 (Totaal: 43 punten)

Landen: 1 (Totaal: 77 punten)

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BNzNlYjQ0ZmMtNDNmZC00MmEzLTgwYWEtMTJmYzBlMjllMTFiXkEyXkFqcGdeQXVyNjc2NDI1ODA@._V1_SY1000_CR0,0,679,1000_AL_.jpg

Actiefilms samen met westerns moeten bij mij zowat op de onderste sport van de ladder staan van geliefkoosde genres. Waarom ik deze volbloed actiefilm dan toch heb gekeken. In een ver verleden heb ik eens Alien vs Predator gezien. Ik hou wel van de originele Alien dus is het logisch dat ik deze ook eens een kans heb gegeven. De Predator is blijkbaar ook buitenaards maar daar houdt de vergelijking met Alien dan ook op. De junglesetting is wel aardig ook dat rare gekleurde beeld als je vanuit het POV van de predator kijkt is wel origineel. De film doet wat je ervan verwacht, veel actie, geweld, schieten. Arnie is duidelijk in zijn element. Het verhaal is ook zoals ik had verwacht vrij vlak, de dialogen en karakters niet interessant. Het meisje lijkt er bij te zijn gezet om het toch geen 100% mannenaangelegenheid van te maken. Ook verdere achtergrond betreffende de predator blijft achterwege. Wellicht dat dit in latere delen aan bod komt, maar dat hoeft voor mij niet.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

#42 Leningrad Cowboys Meet Moses (1994)
Finland
94 minuten
FTV
< 250 stemmen (13)

https://s3.amazonaws.com/criterion-production/janus_stills/740-/27794id_1486_009_w1600.jpg

Minder leuk dan de eerste Leningrad Cowboysfilm en duurt eigenlijk wat te lang. Toch zijn er wel enkele leuke grapjes te zien (zoals Mozes die over het water loopt, terwijl zijn dienaar er gewoon invalt!). Maar geen straf om te moeten uitzitten.

#43 Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005)
USA
140 minuten
FTV

https://www.moviemeter.nl/images/cover/5000/5924.300.jpg?cb=1363082881

Onthutsend zwak.

Dit was (op de nieuwste na) de enige Star Warsfilm die ik nog niet had gezien. Nu heb ik een zwak voor SF en ook voor Star Wars, maar dit was gewoon bar- en barslecht! Die gevechten met Count Dooku (die salto??? ) en Darth Sidious??? Dat ziet er toch nièt uit!?!?!

En die gast die Anakin speelt ('what have I done?')??? Dat is toch acteren van het niveau Spangas/GTST?

Serieus, af en toe leek het net of ik één of andere persiflage aan het bekijken was. General Grievous. Really????

U96

• 731 messages
  • 762 votes

Woland

• 4796 messages
  • 3815 votes

36. The Rite (2011)
Verenigde Staten
FTV, 114 minuten

https://www.moviemeter.nl/images/cover/70000/70998.300.jpg?cb=1364555913

Redelijk exorcismefilmpje, maar echt spannend wordt het nergens. Het is weer eens wat anders dan een klein meisje dat door een demon bezeten is, en daarvoor in de plaats hebben we nu een demon die een soort van persoonlijke Vendetta heeft, en daarbij meerdere personen in bezit neemt met als hoogtepunt Anthony Hopkins, maar ook hier blijkt wel weer dat al die exorcismen een beetje een pot nat is. Anthony Hopkins doet het leuk als Father Lucas, die Collin O'Donoghue vond ik niet zo heel geweldig. Voor een avondje bankhangen kon het er nog wel mee door, ik heb me in ieder geval niet zo vaak actief gestoord als bij The Abyss gisteren.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

#33 John Wick: Chapter 2 (2017)

Verenigde Staten

Actie / Misdaad

122 minuten

(FTV)

122 + 10 = 132 punten (totaal 4198)

https://www.moviemeter.nl/images/cover/641000/641241.300.jpg?cb=1497212924

Vond John Wick (2014) wel aardig, maar deze chapter 2 is me minder goed bevallen.

Echte actieliefhebbers zullen er wellicht van smullen want actie is er volop, maar voor mij was het een beetje overdaad schaadt. Om in de juiste termen te blijven....overkill!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

#76 Ganja & Hess (1973)

USA

110 minuten

FTV

<250

#77 The Lord of the Rings: The Two Towers (2002)

USA

179 minuten

RW

Ik roep al 10 jaar dat ik Two Towers de minste van de trilogie vind maar ik geloof dat ik het nu juist de beste ben gaan vinden. De slag om Helms Deep is toch wel erg gaaf gemaakt en van alle landen die de trilogie bezoekt vind ik Rohan het prettigste.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

moviefreak#1 wrote:

Ik roep al 10 jaar dat ik Two Towers de minste van de trilogie vind maar ik geloof dat ik het nu juist de beste ben gaan vinden. De slag om Helms Deep is toch wel erg gaaf gemaakt en van alle landen die de trilogie bezoekt vind ik Rohan het prettigste.

Nu ben ik geen LOTR fan (ze duren me wat lang en teveel vechten) maar de 2de vind ik ook de beste met het hoogste fantasy gehalte vooral dankzij deze wezens:

http://i.imgur.com/K0TpfWI.jpg

GoodOldJack

• 1339 messages
  • 4625 votes

#6Blood Father (2016)

Frankrijk

88 minuten

FTV

Jezus wat was dit slecht. Geen 0,5 omwille van één redelijk leuke Bad Guy. Maar verder wel iets van het slechtste dat ik dit jaar gezien heb. Gibson kan zich beter gaan bezig houden met het regisseren van een nieuwe film op het niveau van Apocalypto ofzo.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

#69. The Curse of Her Flesh (1968)
75 minuten - FTV - <250
zwart/wit
USA

Algemeen: 75 + 10 + 5 = 90 (Totaal: 6464 punten)
Rariteiten: 1 (Totaal: 67 punten)
Landen: 1 (Totaal: 78 punten)

http://1.bp.blogspot.com/-G4Arnw8yWuA/UzTPI5ToqEI/AAAAAAAAfCs/kxvzmjQC8Wg/s1600/Curse-of-Her-Flesh-Zebra-Print-19.jpg

Eigenlijk verschilt deze niet zo veel qua verhaal met zijn voorganger. Het eerste deel bleek een succes vandaar een vervolg (en hierna komt er dus nog 1). De film toont wat er in deel 1 allemaal is gebeurd. Dat ze hierbij het einde waarbij Jennings een pijl in zijn lichaam krijgt en wordt verondersteld dood te gaan negeren is te begrijpen. Maar er zijn wel meer continuïteitsproblemen zoals de makkelijkheid waarmee Jennings de moorden pleegt en buiten schot blijft van de politie. Dit deel is echter iets vermakelijker, de moorden zijn wat inventiever niet zo brutaal of net weer wel zoals de dildo die plots een zwaard blijkt te zijn, hoe dat kon gecamoufleerd worden moet je dan maar even vergeten. Ook taalgebruik is soms wel grof of seksueel dubbelzinning: been waiting to chop your ugly dick of, that's a nice pussy you have do you like to play with it? Yes very much sometimes a friend comes here and brings along her pussy... De strip- en vrijscènes zijn wat gewaagder maar gaan soms iets te lang door. Gelukkig deze keer wat meer damesliefde.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

baspls wrote:

(quote)

The Dark Knight van Christoper Nolan neem ik aan (dat is de enige film met Ledger als de Joker)

Batman Begins en The Dark Knight Rises zou je ook nog kunnen kijken, maar persoonlijk vind ik TDK toch behoorlijk boven de andere twee uitstijgen, wacht maar af wat Tim vind.

wat Bas zegt ja, dat is TDK. Ik vind alledrie die films sterk, maar vraag me wel af hoe veel affiniteit jij er mee zou hebben. Idealiter zou je de gehele trilogie zien, maar voor als je niet echt interesse hebt in het overkoepelende narratief: Batman Begins is een sterk origin story, The Dark Knight kijk je toch vooral voor een weergaloze Ledger, Rises brengt narratief en een bad guy (Bane) samen. Als je de eerste twee films niks mocht vinden zou ik Rises laten liggen, is de meest bekritiseerde van de drie.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Denk dat wat dat spanning opbouwen betreft ook wat minder binnen mijn interessegebied ligt of ben ik die fase een beetje gepasseerd. Getuige hiervan is mijn liefde voor HG Lewis gore filmpjes waar je meteen weet waar je aan toe bent. Noem ze guilty pleasures want eigenlijk ben ik niet zo een gorehunter. Maar de trage opbouw bij The Innocents en The Others vind ik dan wel een pluspunt omdat ze daarbij niet enkel spanning opbouwen maar vooral verhaal vertellen, karakters uitdiepen, het mysterie ontrafelen de kijker laten meedenken. Films als Conjuring en Insidious bieden die mogelijkheid niet. Alles wordt ons voorgekauwd en uitgespeld. We moeten enkel doorslikken. Dat is natuurlijk kort door de bocht van mij, maar zo ervaar ik het dus wel. Uiteindelijk wordt er weinig tot de verbeelding overgelaten.

BWP heeft de hype te danken aan het feit dat internet nog niet zo ingeburgerd was en ze dat broodje aap verhaal dat het echt zou zijn gebeurd tijdens de eerste maanden kunnen uitbuiten. Maar zelfs al zou het echt zijn geweest ik twijfel er aan of de nabestaanden zoiets zouden hebben toegelaten. De film zou ook nooit zo een populaire status hebben gekregen denk ik als mensen echt hebben moeten sterven voor een film. Maar toch blijft het bizar dat er toch nogal mensen in getrapt zijn in het begin. De ene noemt eht briljante marketing, ik noem het nogal laag. Het resultaat is dan wat mij betreft een goedkoop wanproduct geworden dat ik enkel heb gekeken omdat het toch zo eng en realistisch en vernieuwend moest zijn. Niets van dat alles. Found footage bestond al, eng is subjectief, realistisch nou blijf jij constant filmen wat er ook gebeurt? Dat het voor een boel anderen wel werkte is mooi, maar het blijft een film ofwel hou je ervan ofwel vind je het zooi, weinig middenweg hier.

Oh ja ik ben toch nieuwsgierig naar Ledger als The Joker, welke film raad je mij dan aan?

tsja dat kan, ik zie een element als spanningsopbouw zelf niet als een 'fase'. Ik benoem gewoon wat ik goed en/of prettig vind aan films, en dit is dan iets dat langs kan komen. Ik denk persoonlijk dat ik veel van die gore-filmpjes die jij noemt niet zou trekken, maar tegelijk is t haast onmogelijk daar echt over te oordelen. Ik heb van Lewis nog niets gezien, maar er zijn zoveel films die ik eerst eens wil kijken.. Als t de moeite is, komt t vast eens aan de beurt, denk ik dan maar. Wat TBWP betreft, ik vond het geen troep, maar wel een matig filmpje waarin niet alles even goed werkte voor mij. Al met al had 'ie niet genoeg om het lijf voor een voldoende score, maar ik zit dan toch nog meer op de middenweg dan dat ik het een wanproduct vind

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

baspls wrote:

(quote)

Je moet absoluut de serie Hannibal gaan zien, Mads Mikkelsen neemt het stokje bijzonder goed over van Hopkins. Jammer is dat de serie zich in het heden afspeelt en deels ook het verhaal van de films bevat, maar daarnaast is de achtergrond van Hannibal een stuk beter uitgewerkt als in Hannibal Rising en heeft het ook veel erg gave originele verhaallijnen.

Ik heb em nog steeds niet gezien (hij staat wel op de lijst, en je had em me ook aangeraden), maar ik krijg echt uitslag op voorhand al als ik bedenk dat de stekker daaruit is getrokken. Ik houd er vaak niet van naar series te kijken die niet 'af' zijn (gekomen).

scorsese

• 13160 messages
  • 11071 votes

#64 The Incredible Jessica James (2017)

83 min

FTV

<250 stemmen

Verenigde Staten

Algemeen klassement

7645 + 83 + 10 + 5 = 7743

Periode klassement

26

Landen klassement

105 + 1 = 106

Rariteiten klassement

7

Goeie film over een onsuccesvol toneelschrijfster die het moeilijk heeft nadat haar relatie op de kilppen is gelopen. Op zich is deze eigentijdse relatiekomedie weinig vernieuwend, maar het kijkt wel gemakkelijk weg en duurt zeker niet te lang. De personages komen leuk over en voornamelijk vanwege de enthousiaste en frisse rol van Jessica Williams nog net 3.5 sterren.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

#28 Green Street 3: Never Back Down (2013)

Verenigd Koninkrijk

Actie

90 minuten

90 stemmen

FTV

Met verwachtingen begonnen aan Green Street 3 door de aanwezigheid van Scott Adkins, want ik vind zijn films normaal gesproken vrijwel altijd vermakelijk. Met Green Street 3: Never Back Down ligt dat even anders. Het verhaal is eigenlijk wat aan de saaie kant en qua uitwerking is het nogal bedroevend. Geen geknok zoals we dat uit de eerste film met Elijah Wood en Charlie Hunnam kennen, maar meer een soort van georganiseerde gevechten waarin een aantal hooligans in een soort van arena met elkaar op de vuist gaan. Het hele gebeuren voelt totaal niet hooligan waardig aan en dus kent de film een matig verhaal waarin de actiescènes erg saai zijn. Zelfs Scott Adkins stelt flink teleur. Zijn prestatie was ronduit zwak, maar ook hij kon geen vreugde brengen aan de actiescènes zoals we die van hem kennen. Spannend was het al evenmin. Green Street 3 had de potentie om meer te zijn, zeker mede dankzij de hoofdrolspeler, maar weet op alle fronten zo teleur te stellen dat het een meer dan niet noemenswaardige film is geworden. Vooralsnog het slechtste wat ik van Adkins heb gezien.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

tbouwh wrote:

Ik heb em nog steeds niet gezien (hij staat wel op de lijst, en je had em me ook aangeraden), maar ik krijg echt uitslag op voorhand al als ik bedenk dat de stekker daaruit is getrokken. Ik houd er vaak niet van naar series te kijken die niet 'af' zijn (gekomen).

Het is opzich niet storend hoor. Het einde van seizoen 3 is enerzijds zeer onthullend en gesloten, maar je zou het ook als cliffhanger kunnen zien (beetje verwarrend, maar ik wil niets spoilen ). Laat ik zeggen dat het net is als bij een film met een open einde waar het zo bedoel zou kunnen zijn. Bovendien zijn er plannen voor een Netflix-vervolg. Mocht je The Silence of the Lambs en Hannibal goed vinden dan is de serie sowieso een succes voor je, wat meer psychologie en surrealisme nog.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

baspls wrote:

(quote)

Het is opzich niet storend hoor. Het einde van seizoen 3 is enerzijds zeer onthullend en gesloten, maar je zou het ook als cliffhanger kunnen zien (beetje verwarrend, maar ik wil niets spoilen ). Laat ik zeggen dat het net is als bij een film met een open einde waar het zo bedoel zou kunnen zijn. Bovendien zijn er plannen voor een Netflix-vervolg. Mocht je The Silence of the Lambs en Hannibal goed vinden dan is de serie sowieso een succes voor je, wat meer psychologie en surrealisme nog.

Psychologie en surrealisme, dan heb je mij negen van de tien keer wel om haha.

Ik ga 'em zeker nog kijken! Momenteel ben ik bezig met Game of Thrones 7 en Twin Peaks, moet ik Westworld 1 nog afkijken en heb ik The Leftovers ook al even op de planning staan...

Night's Watch

• 1212 messages
  • 1200 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Nu ben ik geen LOTR fan (ze duren me wat lang en teveel vechten) maar de 2de vind ik ook de beste met het hoogste fantasy gehalte vooral dankzij deze wezens:

(afbeelding)

http://i.imgur.com/K0TpfWI.jpg

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

tbouwh wrote:

(quote)
wat Bas zegt ja, dat is TDK. Ik vind alledrie die films sterk, maar vraag me wel af hoe veel affiniteit jij er mee zou hebben. Idealiter zou je de gehele trilogie zien, maar voor als je niet echt interesse hebt in het overkoepelende narratief: Batman Begins is een sterk origin story, The Dark Knight kijk je toch vooral voor een weergaloze Ledger, Rises brengt narratief en een bad guy (Bane) samen. Als je de eerste twee films niks mocht vinden zou ik Rises laten liggen, is de meest bekritiseerde van de drie.

Denk dat dit bericht voor mij was bedoeld

Ik ken weinig van Batman, hij bestrijd het kwaad met namen als the Joker, Penguin, Catwoman. Soms krijgt ie hulp van een Robin. Maar er zijn films, series en comics dus wat waar thuis hoort I dunno. Ik zie het niet direct zitten om doorheen de 3 films te gaan, want ik ben noch fan van superheroes noch van actiefilms (Predator was een flinke opgave om te bekijken bijvoorbeeld) noch van DC of Marvel Comics. Excuseer me als ik niet weet welke figuren tot welk universum behoren. Wat comics (strips eigenlijk) betreft is mijn kennis beperkt tot die van België en een beetje Nederland.

Rekening houdend hiermee en dat de film meer dan 2 uur duurt (dat vind ik ook al een hele opgave heb liever films van maximum 90 minuten) en dat mijn interesse vooral ligt bij het figuur van The Joker (hoor telkens weer wat een superslechterik dat toch is) en dat de actie nog binnen de perken blijft, ga ik voor TDK gaan. Ik ben eigenlijk een beetje een lijstje af aan het werken van films waarin bepaalde karakters voorkomen, vandaar mijn vraag welke film ik het best moest nemen voor een evil Joker aan het werk te zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.