• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.158 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Horrorfilm challenge zomer 2016

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Rare Exports (2010) - FTV -...-FTV- 2 Punten-Totaal: 34 Punten

(afbeelding)
Sfeervolle ,maar iets tamme film. Qua horror of komedie(toch belangrijk bij zo'n onderwerp, denk ik dan) wilt het soms niet echt lukken. Op het einde zat er wel een glimlach, maar verder totaal niet. Had ook graag de échte kerstman willen zien,maar die honger werd niet gestild.
De film zag er wel sfeervol uit en had dan ook mooie shots.
Daarbij kent de film enkele irritante personages zoals het kind (vooral tegen het einde) en een grafschenner. Het is vrij apart dat het kind ongehoorzaam is, maar toch snel de leiding mag geven tegen het einde van de film.
De film was op het begin iets intiemer met onder andere het drama tussen vader en kind op kerstavond ,maar de film komt niet terug hierop.
De kerstman zelf vond ik wel geslaagd en verdient een betere film.
The Bird with the Crystal Plumage (1970)-FTV-3 Punten-Totaal: 37 Punten
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/uccello_3865.jpg
Een mooi en sfeervol debuut van Argento. De film kent mooie scenes waaronder een achtervolging op een vrachtwagenparkeerplaats en de opbouw naar de moorden toe.
Daarbij is het camerawerk op momenten erg goed. Zo zijn er POV-shots of het moment dat een verdachte een autoruit met daarin zijn reflectie kapot schiet.

De film kent ook een sterke opbouw in het verhaal zoals we bij giallos mogen verwachten. Zo zijn er ook verrassende twisten in het verhaal. Erg sterk dat de ontknoping van de film meteen in het begin te zien was, maar dat Argento je toch op het verkeerde been zette.

De rol van de schilder was ook zeer vermakelijk.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

Holy Sh*t, wie gaat jeroentjuhhhhh hier nog bijhouden?

Goed bezig i.i.g.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

Hush (2016) FW => 2 Pt (Totaal 31)

Leuke Psycho Terror

De laatste tijd zijn er al heel wat "Intruder" filmpjes uitgebracht, deze voegt er het aspect aan toe dat het slachtoffer doofstom is. Dit laatste wordt door Kate Siegel prachtig neergezet alsook John Gallagher Jr. zijn rol als badguy overtuigend speelt. Enige minpunt hier is dat zijn masker wat snel afgaat. Toch verliest hij door een goede mimiek niets aan dreiging.
Het verhaal zelf heeft een vrij korte inleiding en naast het kat- en muisspel weinig inhoud maar voelt toch traag aan. Aan de andere kant neemt die traagheid niets weg van het kijkplezier dankzij een matige maar constante spanningsboog, goede sfeeropbouw en enkele kleine maar bloederige kills.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

Nosferatu, eine Symphonie d... FW => 5 Pt (Totaal 36)

Na Nosferatu uit 1979 heb ik me toch maar eens aan dit origineel gewaagd.

Bram Stoker's verhaal heeft me altijd kunnen bekoren dus moet het met deze eerste (niet officiële, verboden, licht aangepaste...) verfilming wel goed zitten ?

Met een blik vanuit de huidige tijd wordt deze kijkbeurt een ramp dus maar verstand op nul en trachten in te leven in de toenmalige tijd.

Het lezen van die textborden was eerder storend en ook de beeldkwaliteit niet echt fris maar algemeen was het een redelijk leuke kijkervaring.

De film wordt gedragen door een sterke Max Schreck die mede een prachtig licht en schaduwgebruik een goed dreigende gestalte neerzet die toch anders is dan alle nakomende vampiers. Buiten deze prachtige schaduwscènes heerst er wel heel wat traagheid en kwamen mijn lachspieren (vooral door de grootse overacting) toch wel af en toe in werking in plaats van dat er een spanningsgevoel opkwam (misschien toch niet genoeg ingeleefd? ?

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

Hmm, na al dat vampiergeweld de enige echte Dracula's met Christopher Lee eens opzetten

joolstein

• 10831 messages
  • 8921 votes

Nina Forever (2015) ) - FTV – 2 punten - 4 juli 2016 (24 films -72 pnt.)

(afbeelding)

Review: Ben Blaine en Chris Blaine leveren met Nina hun eerste film af en die is helemaal niet verkeerd. De film heeft als genre Horror maar eigenlijk is iets meer dan dat! Het gaat over het verwerken van de dood van een geliefde. Die vriendin komt hier dan ook daadwerkelijk terug. Maar niet om te spoken maar om stevige opmerkingen te maken. Toch kreeg ik op een bepaald moment wel genoeg ervan om Abigail Hardingham te zien liggen ketsen. Al met al een leuk film-debuut die naar meer smaak.

Nina Forever (2015)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Boeikens wrote:

Holy Sh*t, wie gaat jeroentjuhhhhh hier nog bijhouden?

Goed bezig i.i.g.

Er was even hoop toen hij gisteren niets had gepost maar nu moet iemand hem al opsluiten zodat ie geen kans heeft om nog wat te kijken als je nog ambities voor goud ambieert

Maar John Milton blijft in het vizier voorlopig. Ik ga trouwens met joolstein een tactiek bespreken zodat we hem samen kunnen bekampen

joolstein

• 10831 messages
  • 8921 votes

alexspyforever

Ik dacht dat ik veel keek maar jeroentjuhhhhh spant toch wel de de kroon

Vrijdag ga ik de nacht in voor 3 dagen dan kan ik weer een stel films kijken! Alhoewel het vanaf morgen misschien even iets minder is

Als ik 8 oudjes kijk ben ik weer bij hoop ik!

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

joolstein wrote:

Als ik 8 oudjes kijk ben ik weer bij hoop ik!

Alsof hij daarop zal wachten

joolstein

• 10831 messages
  • 8921 votes

Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922) – RW RW RW– 4 punten – 5 juli 2016 (25 films -76 pnt.)

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51fO-AMNp3L.jpg

De derde keer dat ik deze film uit het tijdperk van het Duits expressionisme, van regisseur Friedrich Wilhelm Murnau kijk. En wederom verbaasd het me hoe eng Max Schreck in de rol van Graaf Orlok,is. Nu ben ik natuurlijk heel wat gewend maar ik vind de manier waarop Dracula/ Nosferatu wordt uitgebeeld super scary. Ik merkte nu pas op dat de vampier uit Salem`s Lot hier vermoedelijk op gebaseerd was. Prachtige film, ondanks dat deze al bijna honderd jaar oud is.

Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

#15 Dracula, Prince of Darkness (1966) 3* - FTV - 4 punten - 4 juli 2016 - Totaal 57+4= 61 punten

(afbeelding)

Dit vervolg, waarin de gebeurtenissen uit het einde van Dracula (1958) nog worden vertoond, komt moeilijk op gang. Na een minuut of 40 vind er een moord plaats waarna Dracula tot leven komt . De wijze hoe is goed in elkaar gezet. De eerdere speelduur tot deze gebeurtenissen is er vrijwel alleen maar dialoog waardoor de film erg saai is. Na de terugkeer van Dracula wordt het een stuk spannender en vallen er meerdere slachtoffers. Het niveau gaat dan ook een stuk omhoog.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

20. Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1941) - FTV - 4 punten - 5 juli 2016 (20 films, 86 punten (na correctie))

http://www.moma.org/d/assets/W1siZiIsIjIwMTUvMTAvMjEvMXFoczZxN3hsNV8xMjc3MjEuanBnIl0sWyJwIiwiY29udmVydCIsIi1yZXNpemUgMjAwMHgyMDAwXHUwMDNlIl1d/127721.jpg?sha=a4e6ced5152aa854

Can this be evil?

Het klassieke verhaal Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde van Robert Louis Stevenson over een dokter in Victoriaans Londen wiens monsterlijke kant aan de oppervlakte komt, is in de afgelopen eeuw vaak verfilmd. De eerste verfilming uit 1908 wordt als verloren beschouwd, maar het aantal adaptaties is duizelingwekkend .

Twee jaar na The Wizard of Oz (1939) en Gone with the Wind (1939) voegde Victor Fleming daar deze bijdrage aan toe, met Spencer Tracy, Ingrid Bergman en Lana Turner. Zowel bij Tracy als Bergman wordt vaak het woord miscasting gebruikt wanneer het om deze film gaat. Tracy is een prima acteur, maar zijn Hyde is niet echt eng in de monsterlijke zin. Het Hyde karakter is hier meer dezelfde man, alleen niet meer in staat de kwaadaardige kant van zichzelf in toom te houden na een drankje genomen te hebben. De fysieke transformatie weerspiegelt dat, door vrij minimaal te zijn vergeleken met eerdere verfilmingen. Bergman is vrij sexy op sommige momenten, maar schijnt zelf ook het gevoel te hebben dat ze niet op haar plaats was als Londense barmeid.

Hoewel de Hays Code toen deze film uitkwam al actief was, is de verleidingsscène van Bergman nog behoorlijk suggestief. Maar het feit dat ze het karakter van prostituee naar barmeid hebben veranderd, is natuurlijk wel indicatief voor de veranderde realiteit. Wat horror betreft, de 1920 versie

Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1920) met John Barrymore heeft een engere Hyde, en ook de verfilming Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931) gooit het meer over de monsterboeg. Frederic March's Hyde is meer een vroege weerwolf qua uiterlijk, terwijl die van Tracy voornamelijk een maniakale blik in de ogen heeft, iets wilder haar en minder vaak gepoetste tanden. Die laatste versie uit 1931 van Rouben Mamoulian is tot nog toe mijn favoriete. Duidelijk pre-code...

Flemings Dr. Jekyll and Mr. Hyde is degelijk, en de scènes waarin Hyde zijn drankje inneemt en transformeert zijn behoorlijk creatief geschoten. Toch is het qua sfeer en cinematografie verder wat vlak, en betwijfel ik of het zelfs destijds wel als eng werd ervaren. Het schijnt dat ze Tracy's Hyde personage vermeden in de trailers destijds, omdat ze bang waren dat het publiek zou lachen. Zover zou ik niet niet gaan, en hij speelt prima, maar ik prefereer mijn Hyde persoonlijk toch iets monsterlijker.

3*

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

#16 Dracula Has Risen from the Grave (1968) 3* - FTV - 4 punten - 4 juli 2016 - Totaal 61+4= 65 punten

(afbeelding)

In de opening fiets er iemand naar de kerk en legt zijn fiets voor de deur. Het volgende shot is de fiets weg. Een foutje, vermoed ik zo. Kon er in ieder geval best om lachen.
De film komt snel op gang, al vroeg is er een eerste dode te bespeuren in de kerkklok . Er volgt nog een trip naar het kasteel van Dracula, waar de dikke mist voor een extra sfeertje zorgt. Door een samenloop van omstandigheden komt Dracula weer tot leven en wilt wraak. Het zorgt voor voldoende spanning en een dosis bloed. De vervolgfilms zijn een stuk gewelddadiger dan Dracula uit 1958 en het bloed vloeit dan ook met regelmaat. Het tempo ligt ook een stuk hoger. Het einde is goed, mede dankzij het grote kruis.

Willy Wartaal

• 433 messages
  • 3814 votes

07. Flatliners (1990) - FTV - 3 punten - 5 juli 2016 (totaal 20 punten)

http://www.destroythebrain.com/wp-content/uploads/2014/01/flatliners.jpg

''Today is a good day to die"

Visueel best sterke en interessante film. Surrealistische sfeer ondersteund door een dromerige score. De film windt er geen doekjes om en gaat snel van start met het experiment. Had uiteindelijk een iets andere richting in mogen slaan, vond het minder worden de tweede helft. De cast stelt niet teleur en Julia Roberts op haar mooist. Krappe voldoende.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

Na de originele Dracula (Nosferatu) ook nog eens de eerste langspeelfilm van Frankenstein opgezet.

Frankenstein (1931) RW => 4 Pt (Totaal 40)

Toch een van de beste "oude" films over toenmalige horroriconen. Boris Karloff geeft een meesterlijke act als monster, voor velen het enige echte monster van Frankenstein en de hoogtepunten van het verwekken, de vijver en de molen blijven een memorable moment in de film.

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

Bride of Frankenstein (1935) FW => 5 Pt (Totaal 45)

De titel is wat misleidend want de bruid is hier eerder een klein detail in de film.

Qua verhaal had men hier het voordeel zijn eigen ding te kunnen doen wat op zich niet slecht is maar de toegevoegde dosis humor kon ik persoonlijk maar matig smaken net als de minder dreigende uitstraling van het monster. Decors, sfeer en een geode Boris Karloff doen het dan echter weer zeer goed.

joolstein

• 10831 messages
  • 8921 votes

The Mummy (1932) – FTV– 5 punten – 5 juli 2016 (26 films -81 pnt.)

(afbeelding)

Review: De eerste 15 minuten begonnen erg spannend maar hierna stort de film toch lichtelijk in. Gelukkig tilt Boris Karloff deze film toch nog naar een hoger niveau. Het inzoomen op zijn dreigende ogen waren prachtig. Helaas is het verhaaltje erg dun. En het einde ging het opeens wel erg makkelijk?

The Mummy (1932)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

The Day of the Triffids (1962) - FTV - 5 juli 2016 - 4 punten (19 films - 69 punten)

https://vintage45.files.wordpress.com/2012/12/the-day-of-the-triffids-1962.jpg

Door het inslaan van een meteoriet gebeuren er 2 zaken die het voortbestaan van de mensheid bedreigen: de meerderheid van het mensdom wordt blind en een nog grotere dreiging zijn een bepaalde plantensoort (triffids) die uit zijn op vlees. We volgen twee verhalen: een koppel (man en vrouw) die met hun wetenschappelijk kennis opgesloten in hun huis proberen de planten te verdelgen en het interessantste verhaal en meest in beeld gebracht van een marinier en een weesmeisje (door het lot samengebracht) die op de vlucht gaan en de nodige avonturen beleven. Ook wordt de film doorspekt met enkele realistische chaotische momenten, want ja stel je voor dat veel mensen plots blind worden hoeveel ongelukken er dan kunnen gebeuren? Ik lees dat mensen spreken van planten die zich voortbewegen op wieltjes, maar wellicht was de beeldkwaliteit te slecht want ik heb er niets van gemerkt. Het voortbewegen en het uitzicht van de triffids vond ik prima, ik heb al veel slechter gezien. Het is eens iets anders dan een zombie apocalyps. Vond deze erg genietbaar en ga misschien op zoek naar deze film in betere beeldkwaliteit. De film is ook gebaseerd op een boek blijkbaar.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

En dan te bedenken dat ik me nog best rustig heb gehouden dit weekend (of nja, qua films..) . Van kater naar kater gewerkt, met af en toe een filmpje om me het weekend door te krijgen Nu weer beginnen aan een marathonnetje!

Boeikens

• 4467 messages
  • 5319 votes

Dat belooft

joolstein

• 10831 messages
  • 8921 votes

Carnage Park (2016) – FTV– 2 punten – 5 juli 2016 (26 films -83 pnt.)

(afbeelding)

De film staat alleen op IDMB als Horror vermeld: Carnage Park (2016) - IMDb

Neem aan dat dit ook voldoende is voor de Horror challenge?

Review: Geen idee wat Actie / Misdaad bij deze film doen,want het is duidelijk een Horror. Erg low-budget Horror dat wel. De eerste 30 minuten waren redelijk spannend maar daarna zakt de film in. De film ziet er wel mooi uit maar de meeste tijd zien we een middelmatig kat en muis spel met vooral Ashley Bell in beeld. En hoe verder we in de film vorderen hoe meer de spanning en kwaliteit verdwijnt. Wat uiteindelijk resulteert in een donker en dom einde.

Carnage Park (2016)

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Carnage Park lijkt me wel wat, gaat op 't lijstje!

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Tonypulp wrote:

Carnage Park lijkt me wel wat, gaat op 't lijstje!

Bij jou gaat helemaal niks meer op het lijstje, eerst afkicken ! Wat ga jij rap haha!

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

er ging iets mis van mijn kant,

poging te verbeteren :

Cannibal Holocaust (1980)

Rw 28 juni 2016

He Never Died (2015)

ftv 29 juni 2016

Evil Dead (2013)

FTV 29 juni 2016

A Nightmare on Elm Street (1984)

RW 30 juni 2016

het aantal punten laat ik even aan ""het bestuur"over

zal beter mijn best doen,,,voor zo ver mogelijk in deze hectische tijd.

have fun everyone

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

john mcclane 2 wrote:

er ging iets mis van mijn kant,

poging te verbeteren :

Cannibal Holocaust (1980)

Rw 28 juni 2016

He Never Died (2015)

ftv 29 juni 2016

Evil Dead (2013)

FTV 29 juni 2016

A Nightmare on Elm Street (1984)

RW 30 juni 2016

het aantal punten laat ik even aan ""het bestuur"over

zal beter mijn best doen,,,voor zo ver mogelijk in deze hectische tijd.

have fun everyone

Cannibal Holocaust (1980) RW 28 juni 2016 - 2 Punten

He Never Died (2015) -FTV 29 juni 2016- 2 Punten

Evil Dead (2013)- FTV 29 juni 2016- 2 Punten

A Nightmare on Elm Street (1984) RW 30 juni 2016-2 Punten

Totaal van deze 4 films: 8 Punten

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Plan 9 from Outer Space (1959) - FTV - 5 juli 2016 - 4 punten (20 films - 73 punten)

http://41.media.tumblr.com/tumblr_lk18y93jZB1qabj53o1_500.jpg

Ik weet niet wat het meest schokkend is, het feit dat een film die zich erg serieus neemt zo vreselijk flauw kan zijn of dat er mensen zijn die deze met 3 of meer sterren waarderen. Op papier klinkt het nochtans interessant buitenaardse wezens die het beu zijn dat de aardbewoners niet met hen willen praten en daarom enkele doden tot leven wekken om hun zo te dwingen naar hen te luisteren. Onder deze ondoden Bela Lugosi die voor de gelegenheid zijn cape van Dracula (maar niet de rol) van onder het stof haalt. Het zou zijn laatste film worden want hij overleed nog voor de film gedaan was en werd vervangen door een stand-in. Jammer dat zo een horroricoon zijn laatste optreden in zo een misbaksel was. Andere 'positieve' punten waren de mooie vampierdame die wel iets weg had van Morticia Addams. De derde ondode was Tor Johnson die 2 jaar later ook in het nog slechtere Beast of Yucca Flats de titelrol zou spelen. Hij ziet er eerder lachwekkend dan eng uit. De man kiest blijkbaar toch niet echt geweldige films uit om in te spelen. Saai, veel gepraat, lelijk uitziende UFO's, flauwe personages en het lijkt veel langer te duren ondanks een speelduur van nog geen 80 minuten. Ok, de scène van de opstanding uit het graf van Tor Johnson was best wel leuk, maar de film neemt zichzelf zo ernstig. Als je een goede met dit thema wil zien, is Earth vs The Flying Saucers veel beter. En wil je een slechte film zien die toch nog entertaining is kies dan voor Attack of the Giant Leeches of the Killer Shrews.

Thx voor die berekening EW101

wendyvortex

• 5196 messages
  • 7268 votes

Shock Waves (1977) - RW - 5 juli - 2 punten (7 films - 22 punten)

http://3.bp.blogspot.com/-ccMo0V0Z4xg/U2o5xJYC-fI/AAAAAAAAf6o/bsQaSYATwIU/s1600/shock+waves335.jpg

Mooi dat we die Horror Challenge dan ook maar gebruiken voor wat herzieningen en dan kunnen we mooi copy-pasten van 22 februari 2012:

Hele aangename seventies-horror-verrassing dit.

Hou er wel even rekening mee dat John Carradine en Peter Cushing beiden zeer kort te zien zijn in de film en dat qua wat we tegenwoordig qua gore-heids-gehalte verwachten van een zombiefilm hier nog op een wat beschaafder niveau ligt.

Maar de film heeft spanning, tempo en erg coole nazi-zombies die meestal uit het water tevoorschijn komen en wel wat weg hebben van Heino met een ski-bril!!!

Creepy stuff dus en zowel vermakelijk als spannend.

4*

Wel geef ik toe dat bij een tweede kijkbeurt er iets van de glans afgaat. Eerste keer was alles nog net wat meer verrassend. Al was ik de klager onder de reizigers vergeten, daar moest ik nu toch wel weer om lachen.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

#17 Taste the Blood of Dracula (1970) 2* - FTV - 3 punten - 5 juli 2016 - Totaal 65+3= 68 punten

(afbeelding)

Na vier delen tot dusver waarin Christopher Lee Dracula vertoont, vind ik dit de minste. Wederom een rechtstreeks vervolg en dus weer aan het begin de gebeurtenissen uit Dracula Has Risen from the Grave. Helaas bevat deze film in tegenstelling tot zijn voorganger geen vlotte intro en duurt het weer lang voordat het op gang komt. Halverwege komt Dracula ook weer tevoorschijn, maar de vele dialoog tot dit moment zorgen voor een teleurstelling. Het wordt nog zo nu en dan spannend, zoals bijvoorbeeld in de kerk en het heeft een redelijk einde. Maar kijkend naar de vorige delen is dit toch een flinke tegenvaller.

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

An American Werewolf in London (1981)

FTW 5 juli 2016

Echt een film die ik kijk dankzij deze challenge,wat ook de bedoeling is .

Als je de titel neemt,dan zal je al snel denken een enorme B-film,,straight to VHS,pulp.het klinkt enorm campy,en cheesy.

Maar het word de liefhebbers omarmd ,en is zeker geen B-film.

Personelijk heeft mijn voorkeur films van de afgelopen 30 ,,wat ouder haak ik sneller af.

Dat komt door het beeld en geluid Niveau,,,,ik trek het meestal niet.

Verbazingwekkend dat men hier kijkt naar films uit de jaren 30!

De film is geregisseerd door John Landis,,een man die vooral associeer met jaren 80 komedies .

Maar hij heeft ook uitstapjes gemaakt naar o.a masters of horror,( heerlijke reeks trouwens)

De aanval van de wolf in het begin is ( zeker met de beer aanval in de Revenant nog vers in het geheugen) erg zwak.

sowieso hebben de effecten de tand des tijds niet doorstaan,maar de transformatie is best indrukwekkend.

De film muziek daarin tegen is soms een verademing,ik kan de vinger er niet op leggen,over hoe of wat,,maar de muziek lijkt meer ziel te hebben.

Leuk om gezien te hebben,maar de best grote waardering over het algemeen is mijn niet helemaal duidelijk,zal wellicht met nostalgie te maken hebben.

goede 3 * voor de film .

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

The Devil Inside (2012)

FTW 3 juli 2016.

Weer een exorcisme film,,,hmmm.

In mijn ogen is dit nu wel genoeg in beeld gebracht mits het echt heel goed gedaan is.

Dit was een documentaire versie,volgens mij ook niet de eerste.

De discussies en de vraag( want het komt echt of is echt voor gekomen deze uitdrijvingen ) of je dit serieus moet nemen in het begin van de film zijn volkomen terecht.

Bovendien als De gevallen engel en zijn mede engelen iets willen doorgeven via een mens blijft het vaak in de variatie van Your mother sucks cock in hell,,.

Een beetje fantasie of variatie is aan Lucifer te veel gevraagd blijkbaar.

De priester scene geeft het eind een wat wat paranormal activity achtig vibe,en heeft wel iets.

Vond het niet super goed.

Plus punt is dat het niet mega voorspelbaar is,en de documentaire effecten zijn soms aardig.

2,5 *

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.