- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Je hebt gelijk 606 stond er niet allemaal duidelijk in.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Je hebt gelijk 606 stond er niet allemaal duidelijk in.
dankje wel dacht echt dat ik het verkeerd had.
we zullen wel horen 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
nee dat stond er niet
in het weekend van 23/24 juni.
en nog geen tijd van aankomst, en ook niet of er eten en drinken bij doen.
dus nee wil graag alles duidelijk hebben dat is niet verkeerd neem ik aan.
Leuk initiatief. Het is nog niet 100% zeker dat ik kan langskomen, maar mocht het lukken dan waarschijnlijk treft men mij aan in Du Lac. Aangesloten op de tap 
Count me in, mocht ik toch niet kunnen laat ik dat tijdig weten!
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
De tijd om te verzamelen op CS kan ik nog niet zeggen omdat de tijden bij The Movies nog niet bekend zijn. Maar het zal zo aan het eind van de middag, begin avond zijn zodat we daarna nog wat kunnen gaan eten. En dat iedereen de kans krijgt om nog op tijd met het openbaar vervoer thuis te komen. En wat betreft zaterdag of zondag, hangt af van wanneer de meeste mensen kunnen komen.
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Ik zit op dit moment in Frankrijk, en meld me vanaf deze plaats dan ook af voor de meeting; Ik kom pas in het weekeind van 23 juni thuis, kan zeker dus niet komen! Maar erg veel plezier gewenst, en ohh, wat heb ik een hekel aan het toetsenbord hier!!
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
ik meld me eigen af mijn laatste weekend thuis voor ik naar duitsland ga
ik wens iedereen die mee gaat een heel fijne dag toe
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Wie gaan er dan eigenlijk?
volgens mij niet veel 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Oh. Nou, ik lees het wel. Voorlopig heb ik het vermoeden dat er 1 persoon is die kan, 1 misschien en 1 later zich bij de groep kan aanmelden namelijk ikzelf.
In theorie kan dit een groepje van drie man vormen dus. Ben benieuwd.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Dit is de definitieve planning, om 16.30 te verzamelen op Station CS om daarna naar The Movies te lopen. Waar om 17.15 de film Venus (2006) begint. Daarna kunnen we wat gaan eten, en heeft iedereen de keuze om te blijven of om met het openbaar vervoer thuis te geraken. Ik stel voor om het op zaterdag te doen. ?
-EmpireKees
-Jordy Beukeboom
-Dragje
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Dit is de definitieve planning, om 16.30 te verzamelen op Station CS om daarna naar The Movies te lopen. Waar om 17.15 de film Venus (2006) begint. Daarna kunnen we wat gaan eten, en heeft iedereen de keuze om te blijven of om met het openbaar vervoer thuis te geraken. Ik stel voor om het op zaterdag te doen. ?
-EmpireKees
-Jordy Beukeboom
-Dragje
Leuk plan, maar zie commentaar van The One Ring. Het is het beste als we het in het weekend plannen dat hij ook kan. Hoe meer zielen....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zaterdag komt mij misschien beter uit dan zondag.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ok, ik ben van de partij tenzij een opdracht opeens ertussen komt.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
-EmpireKees
-Jordy Beukeboom
-Dragje
-The One Ring
Dit wordt het groepje voor zaterdag?
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
-EmpireKees
-Jordy Beukeboom
-Dragje
-The One Ring
Dit wordt het groepje voor zaterdag?
dat is erg weinig maar veel plezier iedereen die gaat
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dit is de definitieve planning, om 16.30 te verzamelen op Station CS om daarna naar The Movies te lopen. Waar om 17.15 de film Venus (2006) begint. Daarna kunnen we wat gaan eten, en heeft iedereen de keuze om te blijven of om met het openbaar vervoer thuis te geraken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik twijfel of ik dan nog wel mee eet. Het is nog een lange reis terug naar Limburg. Maar verder wil ik zeker wel komen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Leuk idee, maar 4 personen is erg weinig... waar blijft de rest?
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Dus we gaan met zijn vieren
Onder de burgerking verzamelen om 16.30 op Amsterdam Centraal.
-EmpireKees
-Jordy Beukeboom
-Dragje
-The One Ring
Ik zal iedereen even mijn mobiele nummer doorgeven
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Zullen we t een week verplaatsen. Ik heb er eigenlijk niet op gerekend morgen, en met 4 personen is ook erg weinig
Volgende week is geen probleem, dan kunnen er missch ook meer mensen komen
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zullen we t een week verplaatsen. Ik heb er eigenlijk niet op gerekend morgen, en met 4 personen is ook erg weinig
Volgende week is geen probleem, dan kunnen er missch ook meer mensen komen
Helaas moet ik ook zeggen dat het er morgen niet meer inzit voor mij. Ik zou graag gegaan zijn, maar qua reistijden wordt het lastig. Als ik zou mee-eten haal ik hoogstwaarschijnlijk de laatste trein die ik moet nemen (ik moet een aantal keer overstappen) niet meer. En als ik niet mee-eet ga ik slechts voor de film mee, terwijl je voor een meeting ook voor de ontmoeting gaat. Maar dat zal een korte ontmoeting zijn. De vorige keer was het plan om eerst te eten en ongeveer op dezelfde tijd als nu de film te pakken. Vervolgens konden we door naar huis, maar dat gaat helaas nu niet op. En aangezien er maar weinig mensen komen is de drang om te gaan ook kleiner. Hopelijk later nog een keer, maar niet volgende week, want dan ga ik op vakantie.
Ik hoop niet dat ik iemand teleurstel door af te haken, waardoor de meeting eigenlijk al niet meer door kan gaan (behalve tussen 2 personen). Mijn excuses alvast.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Over een week zit ik helaas in Engeland, dus dat wordt lastig. We zullen nog wel zien als er binnenkort meer animo is. Jammer...
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
jammer maar niet onmogelijk. Ik stel voor de meeting precies over drie weken te laten plaatsvinden. Iedereen kan dit nu in de agenda plaatsen.
Same time same plek a.s. zaterdag over drie weken.
Deal?
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
jammer maar niet onmogelijk. Ik stel voor de meeting precies over drie weken te laten plaatsvinden. Iedereen kan dit nu in de agenda plaatsen.
Same time same plek a.s. zaterdag over drie weken.
Deal?
kom op he mensen laat deze meeting wel slagen 3 maal scheepsrecht 
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Voor de volgende meeting in Amsterdam (mocht hij er komen) meld ik me alvast graag aan.
- soomi
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ok, naar 14 juli verschuiven dus...
- Empirekees
- Soomi