- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
helaas. dan haak ik af.
valt precies tussen mijn verjaardag en een comicbeurs.
volgende keer beter!
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
als het in de springhaver is, is er een hele grote kans dat ik er ben 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
maar is zaterdag geen betere dag (Hobbes wilde graag op zondag en die kan niet).
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Ik kan wel komen dat weekend, maar de zondag komt slecht uit. Volgende dag is weer gewoon een werk-/schooldag voor de meesten hier. Ik hoop dat de datum verplaatst wordt naar de 15e...zo niet, dan moet ik nog even nadenken of ik wel kom.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik kan Zondag maar prefereer de Zaterdag.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nou Jordy, je hoort het. Dan ga je maar een keertje niet stappen op zaterdag! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Na hier en daar wat geinformeerd te hebben, is me gebleken dat de meerderheid liever op zaterdag afspreekt. Dan is het wat makkelijker om tot in de kleine uurtjes door te gaan.
Zaterdag 15 februari wordt het dus.
Kapp
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
*meldt
Worden de uurtjes ook zó klein dat de treinen weer gaan rijden? Want anders heb ik een probleempje... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is de bedoeling dat we de vroege voorstelling nemen (19:00). Ik weet de tijden nog niet, zelfs nog niet in welke bios 'ie gaat draaien. Als ik meer weet, meld ik het hier.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
EmDee bladert eens door z'n agenda:
hmmm, reeds kaarten voor The Pilgrims.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Queto heeft zich nu ook aangemeld. Ter herinnering: de MM meeting vindt plaats in Utrecht, en wel op zaterdag 15 februari.
We gaan eerst wat eten, en daarna naar de film. Na de film gaan we nog even ergens een borrel drinken.
Zijn er nog meer geintresseerden ? Meld je dan op het forum of via een pm aan mij.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Haal dat 'onder voorbehoud' achter mijn naam maar weg, want ik heb net even de NS site bekeken en zag dat ik voor de terugweg zelfs de trein van 23.20 uur nog kan nemen. Dat moet dus lukken! Ik zal Padd0 trouwens ook even vragen 
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Ik hoorde van mijn vriend dat ik ook opgegeven ben voor de 15e. Dus ik zal er ook zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oki, ik zet jullie op de lijst. Dit is de lijst van mm'ers die zeker dan wel waarschijnlijk komen:
Neo
Petey
Fisherking
Sydney
Troy
lindastuurman
Ramon K
Goodfella
IamBernie
Queto Yurlunyur
Renske
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Cidade de Deus gaat deze week in premiere. Zodoende weet ik nu de tijden van de voorstellingen. Helaas draait de film op zaterdag op de ongunstige tijden 17:00 en 22:00. Te vroeg en te laat, denk ik.
Als alternatief heb ik de film Valentin in gedachten. De film heeft goede kritieken gekregen. Tijden: 18:30 en 20:15.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is tijd om knopen door te hakken. We gaan naar Valentin. De voorstelling begint om 20:15, in 't Hoogt. Vooraf gaan we uit eten bij restaurant Caramba aan de Oude Gracht. We kunnen denk ik het beste afspreken op Utrecht CS, dat weet iedereen te vinden. 18:30 lijkt me een geschikte tijd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Is dat niet wat krap gepland dan? Restaurants willen nog wel eens wat minder snel zijn als het om grote groepen gaat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is mijn verantwoordelijkheid Queto. Mind your own bussiness. 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ok, ok, je ziet maar dan. Maar ik blijf erbij dat een halfuur a drie kwartier tijd tussen het bestellen en het ontvangen van het eten niet ongewoon is bij grote groepen...
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Ik ben het met je eens hoor Q.
En wat maakt het uit als we een half uurtje eerder afspreken (behalve dat iedereen dus een half uurtje eerder van huis weg moet)?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen Queto. Mijn excuses. Ik dacht dat je bedoelde dat ik laat was met reserveren of iets dergelijks.
Ik vind het prima om eerder af te spreken. Dan maken we er 18:00 van op Utrecht CS. Ongeveer 18:15 aanschuiven aan tafel in het restaurant.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
kan je een auto parkeren in die buurt (tegen een betaalbaar tarief) en kan je die dan ook nog ´s avonds ophalen??
De divisie Rotterdam e.o. komt namelijk in 1 autootje.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ok prima! Zijn er nog mensen die met de trein via Arnhem reizen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kan je een auto parkeren in die buurt (tegen een betaalbaar tarief) en kan je die dan ook nog ´s avonds ophalen??
Echt goedkoop is het niet, maar je hebt in Utrecht centrum, meerdere parkeergarages die 24 uur per dag geopend zijn. 'Paardenveld', 'La Vie' of een van de garages bij Hoog Catharijne, dat maakt niet zoveel uit, die liggen allemaal dicht bij elkaar.