- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik had gevraagd of er interesse was voor een meeting in Amsterdam
... maar het was een beetje ondergesneeuwt.... interesse 16 of 17 juni?
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Zou het misschien iets later kunnen? Ik wil wel bij een meeting in Amsterdam zijn namelijk, Amsterdam is ge-wel-dig, en meteen wat 'nieuwe' mensen leren kennen, is mooi meegenomen
.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Okay Resumé... FK, DF, Sydney en Edie waren al weg, Wolfmanrene en ondertekende voelen er ook niet zoveel voor, blijft over 606 en The One Ring en Quentin waarvan ik niet zeker weet of die nu al afgehaakt is.
Misschien is het wel zo netjes om de laatste 3 even een pm te sturen dat de meeting niet doorgaat, ik zal ze wel een berichtje sturen. Jammer maar helaas. A´dam 16 of 17 juni kan ik trouwens niet.
dichter bij de Vlaamse grens misschien? 
Wellicht mijn eigen vertrouwde `hometown` maar eens doen... 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Even voor de volledigheid, het berichtje wat ik verstuurd heb;
Hoi,
Wellicht had je begrepen dat users en masse zijn afgehaakt voor de meeting in Maastricht. Er zijn nog 3 users over die zich niet hebben afgemeld; Quentin, The One Ring en 606 uiteraard staat jullie vrij te doen wat jullie willen as zondag echter van een soort van officiële meeting lijkt me geen sprake meer.
Hopelijk werpt een volgende poging meer vruchten af en kunnen wel elkaar alsnog eens treffen.
Vriendelijke groeten,
Ramon (Madecineman)
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Zou het misschien iets later kunnen? Ik wil wel bij een meeting in Amsterdam zijn namelijk, Amsterdam is ge-wel-dig, en meteen wat 'nieuwe' mensen leren kennen, is mooi meegenomen
.
Ik vind het prima hoor. Meer mensen interesse? 
Quentin
-
- 10218 messages
- 8565 votes
Dacht dat het duidelijk was dat ik er niet veel meer in zie, meeting in Amsterdam vind ik prima ... als de datum uitkomt ben ik present.
@Film Pegasus:
Maastricht is toch wel het kortste wat je bij de Vlaamse grens kunt komen met een meeting ...
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
ik wil zondag wel gaan met diegene die mee willen heb alles voor zondag afgezegt is wel behoorlijk lullig zo
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Ik zou heel graag mee willen gaan maar.... Zo'n kaartje naar Maastricht, van de prijs word je al niet vrolijk, al is het maar de heenreis.
Maastricht is wel een heel gezellige stad daarintegen.
Als ik volwasssen ben, ga ik ook maar es een meeting regelen, en dan ben jij 606, mijn vaste klant. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
sinterklaas
dankje wel he en jij ook die van mij
en een trein kaartje kun je met meer eventueel korting krijgen
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Tja, voor een meeting met een stuk of 3 mensen vind ik het zelf ook wat overbodig om nog te gaan. Zeker als er kans is dat er binnen een paar weken wel een grotere meeting gehouden kan worden in Amsterdam. Daar wil ik zeker naartoe.
Maar zover ik weet zijn Fisherking en Dustyfan nooit afgehaakt.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Maar zover ik weet zijn Fisherking en Dustyfan nooit afgehaakt.
Ben ik voor eventjes de woordvoerder van John en Paula. Bij deze de melding dat wij niet naar de meeting komen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zondag beweerden ze nog anders. Maar het maakt ook niet uit. We organiseren wel een andere meeting.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik vind het prima hoor. Meer mensen interesse? 
Ok.. weekje later kan ook wel...
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Amsterdam is perfect. Ik wil het ook wel regelen. The MOVIES vlakbij CS (loopafstand) is ideaal en leuk om na te borrelen en feesten 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
The Movies is inderdaad een leuke plek, maar wel wat klein voor als er veel bezoekers komen. Zeker als de meeting in het weekend zal plaatsvinden, normaliter de drukste dag in The Movies.
Grand Cafe Du Lac, in dezelfde straat, is wellicht een mooi alternatief. Het heeft de ruimte, zeer zeker een mooie sfeer (beroemd is de decoratie bijvoorbeeld) en men kan daar zelfs eten.
En, het zit ook nog eens achter mijn office 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
wanneer is de meeting in amsterdam hoop niet weekend van 16 en 17 juni want dan kan ik niet en aan gezien morgen niet door gaat.
wil ik graag mee
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
sinterklaas
dankje wel he en jij ook die van mij
en een trein kaartje kun je met meer eventueel korting krijgen
Zo'n kortingskaart is toch voor 65+? Je krijgt er toch een dikke boete mee als je ermee word betrapt.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1832 votes
Met die kortingskaartjes moet je inderdaad oppassen, had er ook een keer 1 gekocht maar werd gelukkig gematst..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zo'n kortingskaart is toch voor 65+? Je krijgt er toch een dikke boete mee als je ermee word betrapt.
Nee joh! Iedereen kan gewoon een kortingskaart kopen waarmee je met 40% korting kunt reizen. Een voordeelurenkaart kost ongeveer 50 euro per jaar, maar als je vaak reist heb je dat er binnen no time al uit. Mensen die zo'n kaart hebben kunnen andere met korting mee laten reizen.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Met die kortingskaartjes moet je inderdaad oppassen, had er ook een keer 1 gekocht maar werd gelukkig gematst..
Door de conducteur heel zielig aan te kijken zeker? 
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Of door zichtbaar te schrikken
.
Ik zat samen met een vriendin in de trein naar Rotterdam (vanaf Amsterdam). Conductrice komt langs, wij laten ons kaartje zien. En blijken met 40 % korting te reizen, wat helemaal niet mag, daar moet je een ov voor hebben.. Wij zaten al helemaal in de stress, maar thank god, de conductrice liet ons met een stevige waarschuwing gaan. Pfoe, wij zaten daar echt peentjes te zweten. Maar het was duidelijk dat we er niets aan konden doen, ofzo..
Quentin
-
- 10218 messages
- 8565 votes
Maar het was duidelijk dat we er niets aan konden doen, ofzo..
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Wij zaten al helemaal in de stress, maar thank god, de conductrice liet ons met een stevige waarschuwing gaan. Pfoe, wij zaten daar echt peentjes te zweten. Maar het was duidelijk dat we er niets aan konden doen, ofzo..
Ach gebeurt me ook welleens, ik reis ook regelmatig 1ste klas terwijl ik 2de betaalt heb, vaak als ik het te druk vind... Eigenlijk nooit iets over gezegt.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Ik regel later wel iets met meetings. Als ik 18-19 ben ofzo.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik stel voor om naar Venus te gaan bij THE MOVIES in het weekend van 23/24 juni. Hij draait op beide dagen...
http://www.moviemeter.nl/film/39190
Om na afloop op aanraden van Dragje naar Cafe Du Lac
Dan begin ik met de inschrijflijst
- Empirekees
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
24 juni graag
alleen de film is niet bijzonder draait er geen spannende horror of zo.
Empirekees
606 (eten en film) ????
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
en de tijden zijn.
krijgen we nog definitieve dag Graag zondag.
en eten en drinken ook he !!
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Kijgen we nog een definitieve dag
Graag 24 juni.
Dit is echt berichten posten om het berichten posten, geloof ik. Het staat er toch duidelijk in, allemaal
?
- Empirekees.
- 606.
- soomi.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
nee dat stond er niet
in het weekend van 23/24 juni.
en nog geen tijd van aankomst, en ook niet of er eten en drinken bij doen.
dus nee wil graag alles duidelijk hebben dat is niet verkeerd neem ik aan.