• 179.471 movies
  • 12.319 shows
  • 34.179 seasons
  • 650.413 actors
  • 9.403.589 votes
Profile

MM Meetings

Film Pegasus (moderator films)

• 31191 messages
  • 5473 votes

Veel plezier voor iedereen die meegaat. Moest het me ooit lukken (qua tijd en afstand) hoop ik ooit ook eens mee te gaan.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

empirekees wrote:

Is er interesse voor een meeting in Amsterdam in het weekend van 16/17 juni?

Ik geloof niet dat ik dan kan maar een meeting in Amsterdam wil ik graag aan meehelpen.

timbo_

• 13116 messages
  • 3881 votes

kos wrote:

Vind het ook een beetje vervelend dat allerlei gewaardeerde mensen zich opeens helemaal uitschrijven...

Erg onbegrijpelijk ook.

Zullen zich waarschijnlijk meer op de nieuwe site willen richten.

gotti

• 14084 messages
  • 5905 votes

Nieuwe site?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Dat vraag ik mij ook af: een nieuwe site ?

aegron

• 4030 messages
  • 1277 votes

Inderdaad?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Oeh, een veel minder toegankelijke site , zo te zien.

Quentin

• 10218 messages
  • 8565 votes

lol

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

kos wrote:

Vind het ook een beetje vervelend dat allerlei gewaardeerde mensen zich opeens helemaal uitschrijven...

Erg onbegrijpelijk ook.

Mijn begrip zijn ze ook al lang kwijt, begint steeds meer op gefrustreerdheid te lijken, en dat is dan volledig hun eigen probleem. Maar goed, deze discussie willen we helemaal niet beginnen .

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Ik wil mij ook afschrijven van de lijst (helaas) wegens het afvallen van enkele users.. Bovendien heb ik een vrij bezet weekend plus dat ik meer afstand van MovM genomen heb merk ik (en nee, dat heeft niet met het nieuwe lay-out oid te maken ).

Quentin

• 10218 messages
  • 8565 votes

Na al deze terugtrekkingen (die overigens behoorlijk kinderachtig zijn, zeker als je bep. toezeggingen doet ) lijkt me dat de meeting van zondag a.s. niet veel bestaansrecht meer heeft.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Edie wrote:

Ik wil mij ook afschrijven van de lijst (helaas) wegens het afvallen van enkele users.. Bovendien heb ik een vrij bezet weekend plus dat ik meer afstand van MovM genomen heb merk ik (en nee, dat heeft niet met het nieuwe lay-out oid te maken ).

Ik ben natuurlijk geen betrokken partij, maar dit vind ik helemaal belachelijk. 2 dagen nadat je toezegt de meeting te coördineren, en 2 dagen voor de meeting, trek je je terug, hoewel het 2 dagen geleden al duidelijk was dat een aantal users niet gingen. Getuigt van weinig respect voor de mensen die wel gingen komen.

Quentin

• 10218 messages
  • 8565 votes

Heb je helemaal gelijk in, bijzonder onfatsoenlijk en kinderachtig.

soom

• 24923 messages
  • 2755 votes

Gaat de meeting dan nog wel door..?

• 31191 messages
  • 5473 votes

Ik hoop voor de overigen dat het toch nog door kan gaan. Zou jammer zijn dat door die afhakers de meeting niet moest doorgaan. Extra veel plezier gewenst voor de mensen die wel gaan.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

KrisV wrote:

(quote)

Ik ben natuurlijk geen betrokken partij, maar dit vind ik helemaal belachelijk. 2 dagen nadat je toezegt de meeting te coördineren, en 2 dagen voor de meeting, trek je je terug, hoewel het 2 dagen geleden al duidelijk was dat een aantal users niet gingen. Getuigt van weinig respect voor de mensen die wel gingen komen.

Welke users zouden volgens jou niet meer gaan? Paula, John en Roel gaan sinds enkele dagen (eigenlijk zie ik het zelfs nergens aangegeven, op Roel na) niet meer. Met andere users heb ik vrij weinig en ik heb verder geen idee wat ik er zou moeten doen in dit geval.

Overigens kan de meeting gewoon doorgaan hoor.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Quentin wrote:

Heb je helemaal gelijk in, bijzonder onfatsoenlijk en kinderachtig.

Wat is er volgens jou onfatsoenlijk en kinderachtig aan?

Quentin

• 10218 messages
  • 8565 votes

Dat je eerst toezeggingen doet om het op je te nemen en dat je er dan één dag later achter komt; "dat ik meer afstand van MovM genomen heb merk ik" .

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Quentin wrote:

Dat je eerst toezeggingen doet om het op je te nemen en dat je er dan één dag later er achter komt; "dat ik meer afstand van MovM genomen heb merk ik".

Goh, misschien ging ik naar de meeting puur voor enkele gebruikers weer tezien?

Onderhond

• 87629 messages
  • 12905 votes

De vraag is een beetje, waarom heb je gezegd dat je de organisatie van de meeting wou overnemen ? Komt de organisatie voor de mensen die wel willen gaan uiteraard niet ten goede.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Onderhond wrote:

De vraag is een beetje, waarom heb je gezegd dat je de organisatie van de meeting wou overnemen ? Komt de organisatie voor de mensen die wel willen gaan uiteraard niet ten goede.

Ben ik het mee eens... Maar diezelfde vraag zou je in principe ook aan Roel kunnen stellen die zich uitschrijft en -als het ware- de rest 'laat zitten'.

Overigens snap ik nog steeds niet waarom een meeting zoveel geregel zou moeten zijn. Bioscoop is plaats zat; reserveren is (in Maastricht) echt niet nodig. Je zou hooguit een restaurant kunnen bellen en reserveren. Ikzelf kan de restaurants in Maastricht niet.

Stuur iedereen een duidelijke PM die mee wilt; en klaar. De tijden en plaatsen zijn immers toch al bekend.

Ow; even antwoord op de vraag; ik dacht dat de groep MM'ers die gingen nog klopte zoals een pagina terug aangegeven staat. Nu ben ik er sinds kort achter dat dit niet meer klopt, sterker; ik heb geen idee wie nog wel of niet gaat.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Onderweg naar Overmorgen...

Mag ik dan nog even voor de goede orde inbrengen dat het a.s. zondag koopzondag is in Maastricht en dat zowel een restaurantje/eetcafeetje als de film reserveren (gratis) geen overbodige luxe is.

edit: ik weet niet of de prijzen al genoemd zijn. Maar vergeet je CKV-pas niet, of je CJP, of je OV-jaarkaart. Dan krijg je korting bij het filmhuis: http://www.lumiere.nl/informatie/prijzen

timbo_

• 13116 messages
  • 3881 votes

Edie wrote:

Welke users zouden volgens jou niet meer gaan? Paula, John en Roel gaan sinds enkele dagen (eigenlijk zie ik het zelfs nergens aangegeven, op Roel na) niet meer.

Ik lees ook nergens dat John en Paula zich afgemeld hebben.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1718 votes

Mjah, beetje jammer zo Maar bij mijn weten hebben zich nu 4 mensen afgemeld en heeft Quentin er ook nier meer zo'n zin an (kan hem ergens geen ongelijk geven).

Wil wel graag weten wat er nu gaat gebeuren, volgens mij is er niets geregeld en ik vind het een beetje te veel van het goede om een treinkaartje voor E32,- te kopen om vervolgens met 3 -4 mensen in Maastricht naar de bios te gaan...

Ergo. Wat mij betreft toch liever een andere meeting met meer mensen en zonder al die afhakers.

• 31191 messages
  • 5473 votes

Madecineman wrote:

Ergo. Wat mij betreft toch liever een andere meeting met meer mensen en zonder al die afhakers.

dichter bij de Vlaamse grens misschien?

wolfmanrene

• 688 messages
  • 2912 votes

Madecineman wrote:

Mjah, beetje jammer zo Maar bij mijn weten hebben zich nu 4 mensen afgemeld en heeft Quentin er ook nier meer zo'n zin an (kan hem ergens geen ongelijk geven).

Wil wel graag weten wat er nu gaat gebeuren, volgens mij is er niets geregeld en ik vind het een beetje te veel van het goede om een treinkaartje voor E32,- te kopen om vervolgens met 3 -4 mensen in Maastricht naar de bios te gaan...

Mee eens. Had me er erg op verheugd, maar heb door de stevige uitdunning van de meeting nu ook second thoughts. Ik kon sowieso alleen bij borrel en eten zijn, maar geef er nu maar de voorkeur aan te komen naar een toekomstige meeting.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Wordt er weleens iets in Amsterdam georganiseerd?

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

dragje wrote:

Hangt van de Amsterdammers af, zou ik zeggen

wolfmanrene

• 688 messages
  • 2912 votes

dragje wrote:

empirekees wrote:

Is er interesse voor een meeting in Amsterdam in het weekend van 16/17 juni?

ik zie hier iets moois ontstaan...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.