- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ik heb iedereen die zich aangemeld heeft een PM gestuurd, om te vragen naar een definitieve bevestiging. Die PM wil ik voor de volledigheid ook hier even vermelden.
Het volgende staat op het programma voor a.s. zondag.
Terrasje pikken
Eten: Maak ik bekend op het forum (rond half vijf).
Film: Salvador, bij Lumiere om 19.15 (kaartje kost € 6,50 pp, om omwisselproblemen te voorkomen graag gepast meenemen)
We spreken af om 15.30 op het Vrijthof. De intercity komt even na 15 uur aan. Mensen die met me mee willen lopen naar het Vrijthof kunnen dat aangeven. Ik wacht tot 15.15u vóór de hoofdingang van Maastricht centraal. Dan lopen we zoals gezegd naar het Vrijthof en spreken af bij de kiosk op het Vrijthof.
Ik wil graag van je weten of je definitief meegaat en zoja of je op het Vrijthof of bij het NS station aansluit.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
De definitieve lijst voor a.s. zondag:
- Quentin - Eten en Film
- The One Ring - Eten en Film
- 606 - Eten en Film
- Madecineman - Eten en Film
- Wolfmanrene - Eten
- FisherKing - Eten en Film
- Dustyfan - Eten en Film
- Edie - Eten en Film
- Sydney - Eten en Film
9 Mensen gaan dus mee eten en borrelen, 8 mensen gaan mee naar de film.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Leuk initiatief, wens jullie een gezellige dag toe! Hoop er zelf ook nog eens bij te zijn.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Leuk initiatief, wens jullie een gezellige dag toe! Hoop er zelf ook nog eens bij te zijn.
dankje wel Goodfella_90 
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Is er interesse voor een meeting in Amsterdam in het weekend van 16/17 juni?
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Tot mijn spijt moet ik de organisatie van de Meeting in Maastricht neerleggen. Dit heeft deels met prive-omstandigheden te maken en deels met de gecreëerde afstand met de site. Ik zal er derhalve niet bij zijn a.s. zondag. Het staat een ieder vrij om de organisatie over te nemen natuurlijk. Mijn excuses voor de late notificatie. Maar soms worden dingen pas echt laat duidelijk.
Dit was overigens mijn laatste bericht op MM. Ik wens iedereen veel plezier toe met de site enzo....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Valt de hele meeting nu meteen weg? Zo klinkt het in ieder geval.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Valt de hele meeting nu meteen weg? Zo klinkt het in ieder geval.
volgens mij niet
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Meneer is zelf ook verdwenen?
Beetje meer respect zou op zijn plaats zijn..
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Als je sydney bedoelt: ja. Je kunt niet eens meer op zijn naam klikken.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Beetje meer respect zou op zijn plaats zijn..Ik neem aan dat hij zichzelf heeft uitgeschreven.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maargoed..
Ik wil de meeting wel doorzetten en het e.e.a. regelen maar dat zal ik z.s.m. bekend maken.
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Gaat waarschijnlijk niet door, lijkt mij.. Maar dat denk ik. 
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
jawel toch iedereen weet waar hij / zij heen moet alleen een coordinator erbij
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Tuurlijk wel, nog steeds 8 man. Afspraak staat, film begint nog steeds, restaurant bestaat nog niets. Hoop enkel wel dat alles wat voor de rest bekend moet zijn bekend is en er dus geen adressen of iets dergelijks missen nu.
Hoop trouwens wel dat het hierbij blijft zeg, de zoveelste vaste klant die vertrekt. Zeer jammer. *zucht*
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
De bioscoop ligt op de Bogaardenstraat 40 b
Het restaurant of terrasje kunnen we ook ter plekke bekijken lijkt me. Diegene die met de trein gaat komt toch op hetzelfde tijdstip aan, wanneer we allen afspreken voor de hoofdingang en vervolgens te lopen richting het vrijthof.
Echter weet ik niet helemaal exact de route vanaf het station naar het vrijthof, maar dat kan ik wel even uitzoeken met Google Maps.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Tot mijn spijt moet ik de organisatie van de Meeting in Maastricht neerleggen. Dit heeft deels met prive-omstandigheden te maken en deels met de gecreëerde afstand met de site. Ik zal er derhalve niet bij zijn a.s. zondag. Het staat een ieder vrij om de organisatie over te nemen natuurlijk. Mijn excuses voor de late notificatie. Maar soms worden dingen pas echt laat duidelijk.
Dit was overigens mijn laatste bericht op MM. Ik wens iedereen veel plezier toe met de site enzo....
???????????
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Ik begin wel een beetje door te slaan.. Maar waarom van dit soort onzin berichten posten met alleen maar een ?????? erin..? 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Wat loop je nu te lullen. ik laat alleen mijn verbazing zien.
Je begint zeker een beetje door te slaan . Richting mijn irritatie niveau
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Sorry? Omdat ik één opmerking plaats?
Vind ik nogal raar, maar okay, laten we het hier maar op houden. In elk geval mijn oprecht gemeende excuses.
kos
-
- 46733 messages
- 8885 votes
Vind het ook een beetje vervelend dat allerlei gewaardeerde mensen zich opeens helemaal uitschrijven...
Erg onbegrijpelijk ook.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Sydney, Dustyfan.. Meer niet toch ?
Vind het best jammer, twee users die al actief waren toen ik hier net kwam. Daarom zijn het toch 'oude bekenden' als ik weer eens een bericht van ze lees.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
sydney niet vertelt het vandaag en vandaag uitgeschreven.
heb ook nog net ervoor mailtje gehad.
Quentin
-
- 10218 messages
- 8565 votes
Ik ben behoorlijk thuis in Maastricht en wil wel ter plekke 'de leiding' op me nemen. Heb alleen vrijdag examen dus ben tot vrijdagmiddag druk bezet. Als Edie het wil doen, prima.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
ja klopt ik snap er ook niks van zo snel en in een paar minuten.
Inderdaad een klein beetje triest... Je kan het niet eens zijn met bepaalde punten op een website máár het is nog steeds gratis gebruik (ofwel; je mag niet teveel klagen vind ik).
Bovendien kan je ook prima de website gewoon niet meer bezoeken mocht het niet bevallen in plaats van het stopzetten van alles omtrend de site (en users).. Maargoed.
Ik ben behoorlijk thuis in Maastricht en wil wel ter plekke 'de leiding' op me nemen. Heb alleen vrijdag examen dus ben tot vrijdagmiddag druk bezet. Als Edie het wil doen, prima.
Dat is prima, ik wil wel informeren/reserveren bij een restaurant en de bioscoop. De afgesproken tijden blijven hetzelfde.
Quentin
-
- 10218 messages
- 8565 votes
Alle afspraken blijven dus staan, Edie neemt nog even contact met de deelnemers op.