- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Daar heb jij weer gelijk in, op zo'n leeftijd is dat ook geen beste optie. En als ze toch een maatje heeft in huis, heeft ze misschien niet helemaal het gevoel dat ze er alleen voor staat. Ravotten is altijd een goed teken 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Inderdaad. En als er eten aankomt, is haar angst hélemaal weg en is ze diegene die het hardst roept haha.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha eten kan wonderen doen bij die beesten 
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Sinds 2004 had ik 2 Dobermans, echt lieve beesten hoor. Zus en broer. Broer is 5 maanden geleden jammer genoeg gestorven. Veel te vroeg.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Merk je toch wel, als één van de twee sterft, dat de ander dan zoekende is.. sneu.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is niet leuk nee, dieren verliezen is zo moeilijk 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Mensen doen er vaak makkelijk over, maar het kan verrekt veel pijn doen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dieren kunnen vaak meer liefde geven dan mensen, hoe raar dat ook mag klinken.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Ja, je bent er nooit op voorbereid tenzij ze ziek komen. Het erge is inderdaad dat ze niets anders gewend zijn dan elkaar, en dan plots de ene die alleen overblijft.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Inderdaad ja, afscheid nemen van mijn katje was een van de moeilijkste dingen die ik heb moeten doen in mijn leven.
@GuyB, die hebben trouwens wel erg grote oren voor een Doberman of niet?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dieren kunnen vaak meer liefde geven dan mensen, hoe raar dat ook mag klinken.
Klinkt niet raar want het is gewoon zo. Dieren staan vaak onvoorwaardelijk achter hun baasje.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
@GuyB, die hebben trouwens wel erg grote oren voor een Doberman of niet?
Dat is normaal hoor
. Zo jammer dat ze nog steeds vaak gecoupeerd worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klinkt niet raar want het is gewoon zo. Dieren staan vaak onvoorwaardelijk achter hun baasje.
Toch hebben veel mensen een houding van: het is maar een ....
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Ik moet er toch niet aan denken dat ik m'n katje in moet laten slapen hoor. Ik heb haar al sinds ik 1 jaar was en op veel momenten in mijn leven was ze de enige steun die ik had.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is normaal hoor
. Zo jammer dat ze nog steeds vaak gecoupeerd worden.
Ah vandaar, dus dit is normaal. Dan ben ik inderdaad iets anders gewend bij Dobermans. Net zoals dat mijn Jack een lange staart heeft, die werden vroeger ook altijd gecoupeerd. Tegenwoordig zie je het gelukkig steeds minder.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat is dan hun gebrek, hebben geen idee van hoe belangrijk een hond/kat e.d kunnen zijn voor mensen totdat ze het zelf meemaken.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Toch hebben veel mensen een houding van: het is maar een ....
Ik ben een eerlijk iemand en ik moet zeggen dat ik dat eerder wel altijd dacht.
Totdat ik zelf katten kreeg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo lang al joh? Dat lijkt me wel heel bijzonder ja. Je weet natuurlijk dat de dag ooit komt, maar zelfs de gedachte doet pijn. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bij mijn vriend net zo, nooit van huis uit dieren gehad en het kon hem weinig boeien. Maar nu zou hij niet meer zonder zijn Jordan kunnen, is ook echt zijn beestje geworden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Toch altijd iemand die blij is als je na een lange dag werken weer thuiskomt. Hoewel ik altijd bang ben geweest voor katten (het is een complot! Neh, ze krabben me altijd, voelen mijn angst ofzo) zit ik er toch aan te denken als ik over enkele weken in mijn appartement zit, ook een poes te nemen. Liefst een Garfield achtige. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Je moet het dan ook echt treffen met katten, je weet nooit van tevoren wat je in huis haalt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Juist, Eline wil alleen een dikke rooie, hehe. Moet ik niet te hard op straat roepen. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Eline, dat had ik dus ook altijd. Klotekatten, die gaan altijd bij MIJ op schoot en ze krabben altijd MIJ!
Maar volgens mij is dat puur omdat ze dat weten idd.
Dus jij moet jezelf een lekker poesje aanschaffen en dan moet jij eens kijken hoe gek je op zo'n beestje kan worden. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja precies Don. Ik ben katten gewend van mijn werk, en van mijn broer.. maar dat is anders. Die sla ik het liefst van mijn schoot als ze weer hun nageltjes in mijn benen klemmen. Eentje van jezelf lijkt me heerlijk.
Ik zal me een lekker poesje aanschaffen.
(Je bent weer dubbelzinnig Don
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Om eerlijk te zijn zat ik daar aan te denken, maar dat is me afgeraden. Ik zou beter een kleintje uit een nest kunnen pakken. Waarom is me eigenlijk nog steeds onduidelijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik zal me een lekker poesje aanschaffen.
(Je bent weer dubbelzinnig Don
)
Dat is maar hoe je het persoonlijk opvat. 
Dat is maar hoe je het persoonlijk opvat. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
@ Elineloves
Asielkatten kunnen lastiger zijn omdat je natuurlijk niet weet wat ze allemaal mee hebben gemaakt. Daarom kan je denk ik beter voor een wat oudere kat gaan +10. Die zijn vaak een stuk rustiger. Je kan sowieso vaak in asiels informatie vragen over welke kat bij jouw situatie past. Jonge katjes zijn natuurlijk ook geweldig, maar vind je niet dat zo'n lekkere oude (rode) kater ook een kans verdient?