• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.079 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Is toch om op te vreten? Ben alleen wel benieuwd of het zou kunnen met onze Jack Russel, want het zijn natuurlijk beide hele eigenwijze beesten en volgens mij ook best dominant. Dus misschien botst dat wel heel erg

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Mijn broer heeft een Jack Russel die inmiddels doof en bejaard is. Maar laten we zeggen dat hij zo'n 8 jaar geleden op zijn hoogtepunt qua dominantie zat. Of het nou een Duitse Herder, Newfoundlander of een Rottweiler betrof, hij ging de strijd aan. Ik bedoel neem nou een Rottweiler. Zo'n hond heeft een kaakdruk van 1000 kilogram per vierkante cm. Hij zou hem in tweeën kunnen bijten. Maar het maakte Rocky de Jack Russel allemaal niets uit, hij moest en zal knokken.

Toch vind ik het erg leuke hondjes.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja precies, Jacks zijn echt vreselijk dominant, vooral ook naar hun soortgenoten. Maar het scheelt wel als ze geholpen zijn denk ik. (hoop ik) Ik wil er echt in de toekomst heel graag een hondje bij, maar het is echt nog even goed nadenken wat voor een hond. Ben gek op Jack Russels maar ik zou er niet nog een bij kunnen nemen, want volgens mij gaat dat echt vol tegen elkaar in dan. Dus het moet toch een wat liever ras zijn. Beagles vind ik dan erg leuk en Golden Retrievers, Labradors en Berner Sennen honden, maar die schijnen weer erg doorgefokt te zijn. Ach ja het is nog niet zover, dus we zien en ik heb ook nog een partner die mee moet beslissen Eerst maar kijken hoe hij is na zijn castratie.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Rianneke_Dan wrote:

Is toch om op te vreten?

Hahaha!

Een flinke lachbui is leuker dan een regenbui.

Bedankt Rianneke.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Onze Lunaatje. (die nu ongeveer 6x zo groot is )

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een schatje Don Dijk! Katjes zijn ook zo leuk, maar daar hoef ik al helemaal niet mee aan te komen bij Jordan, die vreet ze op

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ach ja het is nog niet zover, dus we zien en ik heb ook nog een partner die mee moet beslissen Eerst maar kijken hoe hij is na zijn castratie.

Twéé lachbuien zijn nóg beter Rianneke!

Misschien had je die laatste twee zinnen beter iets anders kunnen formuleren

(maar dan lag ik nu wel niet in een deuk...)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Brix wrote:

(quote)

Hahaha!

Een flinkje lachbui is leuker dan een regenbui.

Bedankt Rianneke.

Leuk toch? Zo grappig om te zien dat die pup zonder angst die Rottweiler aanvalt, dat is altijd zo leuk aan pups, ze zijn zo lekker onbevangen. Graag gedaan dus

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Leuk Don, en de naam vind ik ook mooi.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Brix wrote:

(quote)

Twéé lachbuien zijn nóg beter Rianneke!

Hahaha zo had ik het nog niet eens gezien Ach je weet wat ik bedoel toch, en ja misschien word mijn partner ook wel wat rustiger van castratie (grapje)

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ja precies, Jacks zijn echt vreselijk dominant, vooral ook naar hun soortgenoten. Maar het scheelt wel als ze geholpen zijn denk ik. (hoop ik) Ik wil er echt in de toekomst heel graag een hondje bij, maar het is echt nog even goed nadenken wat voor een hond. Ben gek op Jack Russels maar ik zou er niet nog een bij kunnen nemen, want volgens mij gaat dat echt vol tegen elkaar in dan. Dus het moet toch een wat liever ras zijn. Beagles vind ik dan erg leuk en Golden Retrievers, Labradors en Berner Sennen honden, maar die schijnen weer erg doorgefokt te zijn. Ach ja het is nog niet zover, dus we zien en ik heb ook nog een partner die mee moet beslissen Eerst maar kijken hoe hij is na zijn castratie.

Of een Border Collie? Ik ken iemand en zij hebben een teefje. Echt een schat. Ze zijn ook vreselijk intelligent.

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Rianneke_Dan wrote:

Hahaha zo had ik het nog niet eens gezien Ach je weet wat ik bedoel toch, en ja misschien word mijn partner ook wel wat rustiger van castratie (grapje) [/quote]

3 x is scheepsrecht, ik kan er weer ff tegen vandaag, hahaha!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja die vind ik ook heel erg leuk, maar mijn vriend heeft daar niks mee, die vind Bulldogs weer heel erg cool maar die komen er dus ook niet in

(afbeelding)

Verschrikkelijk toch

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

[quote]Rianneke_Dan wrote:

(quote)

3 x is scheepsrecht...ik kan er weer even tegen, haha.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Wat een schatje Don Dijk! Katjes zijn ook zo leuk, maar daar hoef ik al helemaal niet mee aan te komen bij Jordan, die vreet ze op

Hey hey, don't fuck with The Luna he!

Brix wrote:

Leuk Don, en de naam vind ik ook mooi.

Thanks Brix.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

JacoBaco wrote:

Of een Border Collie? Ik ken iemand en zij hebben een teefje. Echt een schat. Ze zijn ook vreselijk intelligent.

(afbeelding)

Vooral ook erg handig zo'n Border Collie wanneer je zelf gewicht kwijt moet.

Actievere honden bestaan er niet denk ik.

Je moet die echt héél veel beweging geven, en laten werken, anders doe je ze echt te kort, en kwijnen ze weg.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

Hey hey, don't fuck with The Luna he!

Nee hoor don't worry, het is niet dat hij ze letterlijk opvreet Hij doet alleen heel stoer, rent keihard achter ze aan, bijt in hun staart en dan zodra de kat zich omdraait is hij al weg, de bikkel

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ja die vind ik ook heel erg leuk, maar mijn vriend heeft daar niks mee, die vind Bulldogs weer heel erg cool maar die komen er dus ook niet in

(afbeelding)

Verschrikkelijk toch

Mijn buurman heeft er sinds enkele maanden een.

Ik heb/had ook niks met dat ras.

Maar dat beest is zó lief dat ik er een band mee heb gekregen.

Hij is echt knap van lelijkheid, haha.

Billy heet-ie, betere naam kon ik zelf ook niet bedenken.

Woont samen met twee katten (én de buurman)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Brix wrote:

(quote)

Vooral ook erg handig zo'n Border Collie wanneer je zelf gewicht kwijt moet.

Actievere honden bestaan er niet denk ik.

Je moet die echt héél veel beweging geven, en laten werken, anders doe je ze echt te kort, en kwijnen ze weg.

Ja inderdaad, het beste is dat je dan ook gelijk een weiland aanschaft en een kudde schapen, dan hebben die honden wel een goed leven

Zo ook bij Husky's, enorme mooie beesten! Maar die hebben ook zo onwijs veel beweging nodig, dat is niet normaal meer. En ik heb toch ook geen zin om elke dag twee uur met mijn hond te gaan fietsen

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is toch ontzettend fout. (dat onderlipje, en hoe die kijkt als hij wakker word)

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Misschien een gat in de markt: afslankcursus..'walking the dog'?

(alleen Border Collies en Husky's beschikbaar )

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja precies, maar vergis je niet in Jack Russels hoor, die hebben ook energie voor tien.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Mocht ik ooit een hond nemen, dan wordt het waarschijnlijk een Tsjecho-Slowaakse wolfhond.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ja precies, maar vergis je niet in Jack Russels hoor, die hebben ook energie voor tien.

Inderdaad en absoluut

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

JacoBaco wrote:

Mocht ik ooit een hond nemen, dan wordt het waarschijnlijk een Tsjecho-Slowaakse wolfhond.

En je noemt hem dan Zoltan Jaco?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Dit is mijn favoriete hond.

(afbeelding)

Een Alaska Malamute.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Brix wrote:

En je noemt hem dan Zoltan Jaco?

Ik denk dat ik hem gewoon Rob noem.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

@DonDijk,

Dat vind ik ook de mooiste hond. Prachtig gewoon.

Als je die als puppy zou hebben

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ja joh, echt mooi. Maar volgens mij zijn die honden niet geschikt voor het klimaat als dat wij hier hebben.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik zie ze hier in Overijssel wel hoor. Elke dag op weg naar school.

Ze hebben gewoon erg veel beweging nodig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.