• 178.169 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.061 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Dank je Boozebelly! Hij is ook cool, daarom heet hij ook Quentin (Tarantino). En Trixie is echt een assasin, ze brengt in de zomer vaak "presentjes" mee naar binnen.

Die Amity en JacoBaco zijn echt een heel vervelend stel! Bah!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Nou ja zeg, en we hadden jullie nog wel op ons feestje uitgenodigd!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ja da's wel aardig, maar die vervelende JacoBaco is altijd sarcastisch en dan ga jij hem aanmoedigen met je stomme smiley. Hoe denk je dat Quentypinty zich nu voelt?

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Rianneke_Dan wrote:

Zo kan het ook

(afbeelding)

Haha, net een minitijger die zijn jas even uit heeft gedaan.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

wimnoot wrote:

Ja da's wel aardig, maar die vervelende JacoBaco is altijd sarcastisch en dan ga jij hem aanmoedigen met je stomme smiley. Hoe denk je dat Quentypinty zich nu voelt?

Lijkt me moeilijk te zeggen met dat koppie

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik moest van Spooky doorgeven dat ze Quentin toch wel erg sexy vind.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hij moet even laden xD

Mijn poes Basje

Niet echt fotogeniek:

(afbeelding)

De houding die Basje minstens 23 uur per dag aanneemt:

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een lekker beest

Hier nog even een paar foto's van onze Jordan

Toen zijn neusje nog mooi was.

(afbeelding)

In slaap gevallen tijdens het spelen

(afbeelding)

Lekker slapen

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat hebben we toch een adorable Jack .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Zeker weten

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

@ Rianneke_Dan

Leuk!!

Eindelijk weer wat leven in dit topic, en leuke plaatjes.

Maar wat is er dan aan de hand met het neusje van Jordan?

@jumpstylemovie:

Hoezo?

Het is toch een mooi beestje die Basje.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Brix wrote:

@ Rianneke_Dan

Leuk!!

Eindelijk weer wat leven in dit topic, en leuke plaatjes.

Maar wat is er dan aan de hand met het neusje van Jordan?

.

Hij heeft een aantal weken geleden een fikse ontsteking gehad op zijn neus. De kat had besloten dat ze genoeg van hem had, en heeft hem toen een krab gegeven op zijn neus. Dat is gaan ontsteken, en toen zag het er ineens zo uit:

(afbeelding)

(sorry voor de vieze foto) Wij naar de dierenarts, en toen heeft hij een spuit gehad, en een 10 daagse kuur pillen en een zalfje. maar het arme beest haalde het steeds open dus moest hij ook nog eens een week zo'n cap om

(afbeelding)

(afbeelding)

Gelukkig kon hij er na een dag of 2 wel mee omgaan, en kon hij ook weer redelijk lekker liggen Maar wel erg onhandig hij liep ook overal tegenaan enzo. Het is nu iets van 3 weken nadat zijn kuur is afgelopen en die wond is wel zo goed als weg, maar het is een fiks litteken geworden. Dus een witte neus, zoals op die eerste foto is het niet meer. Maar misschien trekt het na een tijd nog wel een beetje weg.

Heel verhaal, maar was ook een hele ervaring voor ons beide. Ik had ook nog nooit echt zoiets meegemaakt bij een hond. Was wel even schrikken, maar we hebben er weer van geleerd. (al valt dat bij hem wel mee, want hij loopt nog steeds de kat te pesten)

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Ach, dat is triest.

Ook vaker meegemaakt dat mijn hondjes zo'n kapje op moesten, en de katten ook trouwens.

Dat is echt een marteling (maar wel noodzakelijk) voor zo'n beestje.

Zeker wanneer zoiets in de zomer gebeurt, want dan loopt de temperatuur erg op binnen die kunststof kap.

Zo'n beestje heeft het dan echt zwaar te verduren.

Een wond van een kattekrab gaat heel gauw ontsteken, of erger.

Een jongeman die ik heb gekend bij het circus werkte met een kattenact, en is zelfs overleden aan de gevolgen van zo'n wond.

Maar ondanks de ellende zijn foto 2 en 3 wel leuk (voor de kijker bedoel ik dan)

Wel hardleers die Jordan als ik het zo lees, haha.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Het is inderdaad echt een marteling voor die beesten. Deze cap heb ik trouwens niet van de dierenarts meegekregen, maar zelf gekocht bij de dierenwinkel. Dat is een nieuw product en heet de Comfy Cone. Dat is dus soepel materiaal en dus ook buigbaar waardoor je hond (of kat) gewoon wel lekker kan liggen en wat flexibeler is in bewegen etc. Ook raken ze bij deze cap minder snel in paniek omdat hij dicht is, dus ze kunnen alleen voor de cap uit kijken. Die dingen van de dierenarts zijn vaak hard en doorzichtig, en dat is helemaal niet te doen natuurlijk. Gelukkig viel het met de warmte wel mee, maar hij moet binnenkort nog een keer voor castratie en dat zal hij hem ook wel even om moeten, want Jordan kennende zal hij niet van zijn hechtingen af kunnen blijven

Ja zo'n infectie van een kat kan echt erg worden. Zit natuurlijk ontzettend veel viezigheid aan die nagels. Ik heb het een keer op mijn hand gehad, en dat werd toen ook helemaal dik en rood. Maar dat van die circusact zal misschien wel een iets grotere kat geweest zijn?

En ja hij is inderdaad hardleers, en voor ons ook heel vervelend want die kat is inmiddels al 18 jaar oud, en komt dus ook wat vaker binnen slapen. Maar Jordan loopt haar gewoon net zo lang te treiteren totdat ze er weer genoeg van heeft en ineens met een vaart achter hem aangaat. Dat gaat dus wel eens mis. En nu, na die aanvaring ben ik als de dood dat ze hem nog een keer grijpt, dus zit er niks anders op dan de hele tijd voor politieagentje te spelen tussen die twee

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Ja, dat zag ik inderdaad al, dat het een ander soort van kapje was.

Die ervaringen met mijn eigen hondjes zijn alweer van jaren geleden.

Toen waren die flexibelere kapjes er nog niet helaas.

De 'circuskatten' waarover ik het had waren toch gewone huiskatten.

Maar ik begrijp dat je op hun grotere soortgenoten doelde

Die zag je ook vaker dan gewone katten bij circussen, dat klopt.

Met roofdieren, zoals leeuwen en tijgers, is het altijd oppassen geblazen, want ook de wonden van hun klauwen en tanden gaan vrijwel altijd meteen ontsteken.

Vooropgesteld dat het slachtoffer die verwondingen überhaupt overleeft.

Sterkte met het 'agentje' spelen

kos

• 46694 messages
  • 8850 votes

Rianneke_Dan wrote:

(afbeelding)

(afbeelding)

the Cone of Shame.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dus toch gewone huiskatten? Nou die zijn dan goed tekeer gegaan. Blijft ook altijd oppassen met die beesten, ze blijven toch onberekenbaar. En helemaal met de nog grotere kat soorten is het uitkijken, gelukkig kan je die niet zomaar als huisdier nemen Maar ze zijn wel mooi om te zien. (van een paar meter afstand en achter een hek)

Dank je wel

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Ik heb een Beagle genaamd Rocky, lekker cliché, maarja.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Brix wrote:

@ Rianneke_Dan

@jumpstylemovie:

Hoezo?

Het is toch een mooi beestje die Basje.

Ontzettend maar hij wou maar niet in de camera kijken. Als maar van de zijkant laten zien

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Een kat.

(afbeelding)

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

@ jumpstylemovie:

O, dát bedoelde je.

Toch aardig gelukt.

Er zijn nu eenmaal dieren die er iets op tegen hebben wanneer je ze recht aankijkt, al dan niet met een fotocamera erbij.

Het tegenovergestelde heb ik ook meegemaakt.

Mijn hondjes gingen al vanzelf zitten poseren wanneer ik een camera in mijn handen nam, haha.

@Reinoir:

mini-panter!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

[quote]Rianneke_Dan wrote:

(quote)
Wat een scheetje!

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

(afbeelding)

Uploaded with ImageShack.us

Rocky! Mijn beageltje

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Aah, dat zijn leuke hondjes!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik vind Beagles zulke leuke honden! Maar ze schijnen ook wel erg eigenwijs te zijn, en zijn ook de beste in dingen slopen. Maar toch zou ik er ooit in de toekomst ook wel een willen hebben

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Klopt, ze zijn vreselijk eigenwijs, maar dat is soms ook wel weer grappig. Ook slapen ze meer dan 16 uur per dag, dus hij heeft genoeg energie om te slopen

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Zo te zien wat slanker dan de Beagle van een van mijn zussen.

Maar die sloopt tegenwoordig niets meer (vroeger wel)

Misschien is hij daarom wat te dik geworden

Wel 'n leuk kopje die Rocky.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toffe hond Joker. Ik hoor net dat ik over een tijd er ook zo één krijg .

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Het zijn echt superleuke honden, ohja de beagle is niet alleen eigenwijs. Hij eet ook nog is vreselijk veel, dus je eten is nooit meer veilig. Bedankt voor de leuke reacties allemaal. @brix, mijne sloopt ook bijna niet meer, en beagles worden nou eenmaal snel dik, die van mij gaat ook al de wat dikkere kant op

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Je zegt zelf dat ie vreselijk veel eet, ghehe.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.