• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.961 votes
Profile

Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

dragje wrote:

(afbeelding)

mijn kat... ' Murphy '

Leuke foto Dragje.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Dat je het overlijden van een dier niet zomaar naast je neer kunt leggen alsof het niets betekend. Denk dat de meeste mensen er toch wel verdriet van hebben als hun huisdier sterft. Sommige mensen kiezen ervoor om ze een mooi plekje ergens te geven en ze te begraven. Mijn moeder koos ervoor om ze te laten cremeren. Toen de eerste cavia's stierven, woonden we nog in een flat, we hadden dus geen tuin waarin we ze konden begraven. Wat ik er mee wou zeggen, is dat je toch afscheid van het dier wilt nemen en hem toch nog bij je wilt hebben, dat het geen kwestie is van kuil graven, beest dumpen en doorgaan met je leven.

Ik vind dat je nooit zomaar mag oordelen hoe iemand ergens voor kiest. Als de een hem wil begraven of cremeren is dat prima. Als de ander zich erbij neer kan leggen om hem bij de dierenarts achter te laten is dat ook goed.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Ik wil zo eentje

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ooh ja, wat schattig. (Alhoewel ik zelf geen kat zou willen)

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Een beledigende post en wat reacties erop verwijderd.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Walkure wrote:

(quote)

Leuke foto Dragje.

Thanks

Beetje lui beest alleen, tref hem voornamelijk slapend aan...

(afbeelding)

(afbeelding)

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Beetje lui beest alleen, tref hem voornamelijk slapend aan...

Wat wil je met katten, zeker als ze al een dagje ouder worden.

Vind het altijd wel aandoenelijk.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

ghehe maar al te waar inderdaad

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Leuke kat Dragje, ik had er ook zo'n een.

En dat hele dag slapen en eten heeft inderdaad wat aandoenlijks, alhoewel ik dat speelse (achter touwtjes en lichtjes aanrennen) uiteraard toch wel leuker is.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

niethie wrote:

Leuke kat Dragje, ik had er ook zo'n een.

En dat hele dag slapen en eten heeft inderdaad wat aandoenlijks

Het doet me denken aan Garfield

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Mij (bij vlagen) aan mezelf.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

@ Dragje, lijkt 1 van mijn katten wel echt 2 druppels water, word ook altijd slaperig als ik ze zie slapen.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Ook mijn kat is zo'n slaapkop. Het nadeel is een beetje dat hij altijd wil spelen als ik geen tijd of zin heb Verder is hij vooral 's avonds en 's nachts actief.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

@ Dragje, lijkt 1 van mijn katten wel echt 2 druppels water, word ook altijd slaperig als ik ze zie slapen.

Klinkt als een Siamese tweeling Heeft die van jou toevallig ook twee luidsprekers van 1500 euro per stuk getransformeerd in een Picasso look-a-like naar eigen inzicht?

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Heeft die van jou toevallig ook twee luidsprekers van 1500 euro per stuk getransformeerd in een Picasso look-a-like naar eigen inzicht?

Creatief beestje.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ja... het is dat vivisectie zonder gedegen aanleiding niet is toegestaan....

Maar goed, het 'is' maar materiaal.... twee dure geluidsboxen kunnen natuurlijk nooit opwegen tegen een geagiteerde in het rond pissende kater.

Maar zere neus, hij's wel lief en behoorlijk zinnelijk ook nog. Jammer alleen van die twee geluidsboxen, maar enfin..

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

dragje wrote:

(quote)

Klinkt als een Siamese tweeling Heeft die van jou toevallig ook twee luidsprekers van 1500 euro per stuk getransformeerd in een Picasso look-a-like naar eigen inzicht?

Ja speakers, bankstel en zo kan ik wel even doorgaan, inmiddels gelukkig opgevoed hoor. Onze andere kat is toevallig een halve siamees (siamees van uiterlijk maar dan een koeienvacht) en dat is toch wel de tofste die ik im mn leven gehad heb denk ik, al is dat altijd moeiljk.

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

De Niro en Pacino in ons nieuwe huisje! Duurt wel lang voordat die krengen wennen, moet ik zeggen. Elk nieuw geluidje en ze (vooral Pacino) schieten naar boven onder het bed. Mietjes.

(afbeelding)

Pacino

(afbeelding)

De Niro

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Jammer dat ik ze niet zie

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik ook niet.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik wel. Mooie foto's ook.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

V wrote:

De Niro en Pacino in ons nieuwe huisje! Duurt wel lang voordat die krengen wennen, moet ik zeggen. Elk nieuw geluidje en ze (vooral Pacino) schieten naar boven onder het bed. Mietjes.

(afbeelding)

Pacino

(afbeelding)

De Niro

Mooie foto's V!

Wij gaan aanstaande zaterdag verhuizen. Ik ben benieuwd hoe mijn twee katten het gaan vinden.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

SelmaDuim wrote:

Ik ben benieuwd hoe mijn twee katten het gaan vinden.

Suds en Soda.

(afbeelding)

Onze (toen ik nog bij mijn ouders woonde) poes genaamd ... ehm... poes!

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

Pastichio Rocker wrote:

Thanks. Geen flauw idee waarom JohnWilliams en JacoBaco ze niet kunnen zien trouwens.

SelmaDuim wrote:

Mooie foto's V!

Wij gaan aanstaande zaterdag verhuizen. Ik ben benieuwd hoe mijn twee katten het gaan vinden.

Dank.

Wordt sowieso wennen. Het schijnt dat je ze dan ook minstens een maand binnen moet houden, zodat ze volledig kunnen aarden. Anders zie je ze misschien nooit meer terug. De Niro heeft het al gepresteerd om één keer te ontsnappen (door m'n moeder overigens, toen m'n vriendin en ik op werk waren). Mijn vriendin is toen vanuit Delft naar huis gekomen, waar ze die draak onder een busje vandaan heeft getrokken. Een geparkeerd busje welteverstaan.

Maar succes, gaat vast wel goed komen.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Pastichio Rocker wrote:

Het ging om mijn 2 trutjes die blijkbaar niet in beeld kwamen, dus heb ik mijn post maar verwijderd.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Wat een schatjes allemaal.

Na de vakantie ga ik een nieuwe pup halen. Kan niet wachten....

Anime Fan

• 78 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Dit is dus mijn hond genaamd Killer

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Hier enkele jonge poesjes bevallen van ouste kat Simba.

Snoeskatje

Ugly

Fladder

originele namen, toch.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

foto's?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Heb vandaag een poes te logeren gekregen voor drie weken, omdat mijn pa en zijn vriendin op vakantie gaan naar Italie en ze geen oppas konden vinden. Ze heeft zich intussen al lekker op mijn bed genesteld.

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.