- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
aaaach, die ziet er echt lief uit. 
Hoe heet hij/of zij als ik vragen mag?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Heb vandaag een poes te logeren gekregen voor drie weken, omdat mijn pa en zijn vriendin op vakantie gaan naar Italie en ze geen oppas konden vinden. Ze heeft zich intussen al lekker op mijn bed genesteld.
(afbeelding)
Goed dat ze zo snel went in een vreemd huis. Na onze verhuizing van afgelopen maand heeft het toch wel een aantal weken geduurd voordat mijn katten weer een beetje de oude waren. De verhuizing zelf is behoorlijk stressvol voor ze geweest, maar gelukkig lijken ze het nu wel leuk te vinden hier.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je hebt iets gekocht?
Meestal hebben katten wel even nodig om te wennen inderdaad. Ga je ook de buurt rond met je katten aan de lijn? 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
ik heb mijn kat wel eens aan een koortje gedaan om een blokje met haar te lopen maar dat vondt ze niet echt fijn. Daarna niet meer gedaan. Het is ook best zielig eigenlijk.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
We hebben inderdaad iets gekocht. Ik ben al eerder met deze katten verhuisd en toen heb ik ze een maand of wat binnen gehouden en ben samen met ze naar buiten gegaan en zijn we stukje bij beetje verder van huis gaan wandelen. Niet aan de lijn trouwens, want dat vinden ze verschrikkelijk. Nu hou ik ze wat langer binnen, want ons vorige huis is anderhalve kilometer hier vandaan en ik ben een beetje bang dat ze terug lopen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Toen we nog maar 1 kat hadden namen we hem wel eens mee naar het park gewoon in een kattenmandje en daarna aan een tuigje.
Dit ivm dat ik 3 hoog achter woon en deze kat gewoon de hele dag bezig met onsnappen, die had het gewoon nodig, tegenwoordig heebben we een vriendje voor hem en dat is zo,n angsthaas dat we hem het niet aandoen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Leuk
Hoe kom je zo op die namen?
Lijkt me inderdaad verstandig dat je ze even binnen houdt, want voor je het weet zitten ze bij je oude thuis. Maar hoe doe je dat dan als ze de tuin in mogen? Ga je er bij zitten?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier heb ik de namen vandaan: dEUS - Suds & Soda
Mijn katten zijn niet zo avontuurlijk, dus die blijven redelijk bij ons in de buurt als we ze mee naar buiten nemen. Ze luisteren goed naar hun namen dus we wandelen in het begin gewoon met ze mee.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
dEUS. Natuurlijk. (had ik moeten weten aangezien ik dit album ook in de kast heb staan, doh)
Wel makkelijk als je zulke goed luisterende en niet zo avontuurlijke katten hebt.
Hoe oud zijn ze?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ze zijn afgelopen mei drie jaar geworden. Het zijn broertjes trouwens.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Grappig dat de ene bijna helemaal wit is met een paar rode vlekjes en staart en de ander helemaal rood met een witte snuit en pootjes.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
De andere twee uit het nestje waren een beetje zoals de rooie, alleen dan zwart met wit en grijs met wit.
Inmiddels zijn ze zo'n zeven kilo per kat, maar hier waren ze nog maar een aantal dagen oud:

Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Das echt schattig. Wat een hummeltjes.
Van de boerderij zo te zien?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Van de boerderij inderdaad. Geboren in een voederbak.
Een dag nadat zij geboren zijn, werd er een veulen geboren in die stal.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Je kent die mensen van die boerderij dat je dat weet?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ja, een beetje via via. Vandaar dat ik er ook al na een paar dagen bij was (heb de foto zelf genomen).
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Wel leuk om die beesten helemaal te zien opgroeien, van kleine hummeltjes tot aan echte katten. 
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Ik heb zelf gelukkig geen dieren maar er lopen hier wel een kat en een hond rond. Het is me zeer duidelijk geworden dat ik een kattenpersoon ben.
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Wat een knuffeltje! 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Het is niet die foto van mijn kat maar heb een heilige birmaan als kat de naam is Trilly omdat ze veel trilt 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Deze katjes heb ik trouwens nog gehad. Links hebben we koendra, in het midden Snoeskatje en rechts Ugly.

soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Luna, mijn nieuwe pup!
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Ik heb niks met dieren. Ook niet met honden.
Maar als ik ooit één hond zou mogen uitkiezen zou dat de Tibetaanse Mastiff zijn. Of Bankhar zoals hij genoemd word, soms ook de "four eyed dog".
Eén van de grootste in zijn soort, zeker één van de sterkste en taaiste. Komt vooral voor in koude gebieden met maximum temperaturen van -50 graden celcius. Word vooral gebruikt ter bescherming van dieren tegen sneeuwluipaarden en wolven. Fucking hel, een soort van tank. Maar dan met haar!

Heel zonde dat ze elk jaar in aantal dalen...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Dat is geen hond, dat is een grizzly
.
Geef mij later maar zoeen:
Saarloos wolfshond

Of als ik veel tijd heb:
Siberische Husky

Fantastisch mooie beesten.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Ja inderdaad, een soort van grizzly. Haha, zijn wel gevaarlijke beesten als je de eigenaar niet bent. Wil je niet door aangevallen worden.
Die honden met een wolf-achtig uiterlijk zijn inderdaad mooi.
Maar misschien toch maar een Turkse Kangal.
Wederom een hond die vooral gehouden word ter bescherming van vee. En lekker groot, maar dat is bijzaak. Zeker in ieder geval dat niemand je lastig valt. Haha!