- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Naaktkatten zijn prachtige dieren!
Het zijn inderdaad prachtige dieren, alleen denkt één van die naaktkatten dat ze krols is en dat is nu al langer dan 3 weken aan de gang
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vind naaktkatten echt verschrikkelijk om te zien, maar ze zullen vast wel lief zijn. En een mooie Fries hoor, dat zijn pas prachtige dieren 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb momenteel 3 cavia's, Jessie Lizzie en Charlie. Foto's volgen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik vind naaktkatten echt verschrikkelijk om te zien
Ik ook. Brrrr, als ik ze zie heb ik altijd medelijden met die diertjes.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Wij hebben 2 poezen, Dana en Quinty, en 1 jongetje die ons sinds een half jaartje is komen gezelschap houden, Luna.
Kijk, dit is Luna een half jaar geleden ong:

Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Absoluut, kwas gelijk verkocht aan het mannetje. Nu nog steeds trouwens, het is zo'n koessiekoessie.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ben niet zo dol op katten, komt misschien omdat ik honden heb. Maar deze heeft wel een leuk snoetje 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Had ik vroeger ook altijd Kevin, ik was echt een hondenfan. Katten vond ik niks, met die nagels enzo. Tot mn vriendin bij me in kwam wonen (incl. 3 poezen). Je raakt er vanzelf verliefd op zei ze.
Yeah right.
Maar inderdaad, ze heeft gelijk gekregen. Heerlijke beestjes met eigen willetjes.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Heb al een nare ervaring gehad met katten. Ik ging bij een vriend, zette me in zijn zetel. Ik aaide zijn klein katje, durft dat mormel toch niet haar klauwen in men vinger te zetten. En ze wou maar niet lossen. Ik ben nog altijd getraumatiseerd.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Dat heb ik ook maar dan met honden. Ben ik persoonlijk erg lang bang voor geweest (komt misschien omdat ik er vroeger eens door in mijn hand ben gebeten, ook door een kat trouwens, had als klein mannetje namenlijk altijd de neiging mijn handen bij mensen door de brievenbus naarbinnen te steken, nouja tot het me een keer afgeleerd werd
) Verder heb ik het er nog steeds niet zo erg op al schrik ik me niet iedere maal de tering meer als er eentje op me af komt hollen. Katten daarintegen vind ik geweldig, kan ik ook uren mee spelen. 
Wat een lief beestje overgens Don Dijk. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes

Heb vandaag mijn hond moeten laten inslapen. Zal hem enorm missen.... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is altijd het nadeel aan beesten hebben, ik heb het een paar maanden terug ook meegemaakt en dat was toen ook erg moeilijk. Dus sterkte ermee rose.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Laten we hopen dat Bobbie door de hondenhemel over de grasvelden rent achter de vlinders aan...
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Heb al een nare ervaring gehad met katten. Ik ging bij een vriend, zette me in zijn zetel. Ik aaide zijn klein katje, durft dat mormel toch niet haar klauwen in men vinger te zetten. En ze wou maar niet lossen. Ik ben nog altijd getraumatiseerd.
Katten hebben het niet zo op lelijke mensen, heb ik me laten vertellen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Sterkte rose, dit raakt je toch wel, doet meteen denken aan eigen ervaring..en aan wat ik nu thuis heb rondlopen..
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Katten hebben het niet zo op lelijke mensen, heb ik me laten vertellen.
Edit: Sterkte Rose!
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
jaja, die nare dingen horen er helaas ook bij....
brrr, ook ooit meegemaakt met mijn hond Frodo, jaaaaren geleden.
inmiddels heb ik niets meer met honden, zenuwachtige hijgende kwijlende stront fabrieken.
ik heb geloof ik te vaak poep onder mijn schoen gehad 
nu heb ik Max en Joep en Klaas, dat zijn de katten (die schijten ook maar doen dat tenminste fatsoenlijk bij de buren
)
Max is de baas, die houdt niet van fratsen en deelt op zijn tijd dan ook graag een goed pak slaag uit.
de verhoudingen kunnen maar duidelijk zijn met 2 van die jongeren om hem heen 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Thankx voor jullie medeleven....
Ik heb enorm verdriet,
maar ik had hem al die jaren voor geen goud willen missen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is ook heel moeilijk om te verwerken. Ik heb ook weken verdriet gehad toen mijn katje na 14 jaar overleed. Ik was een weekend bij mijn vriend en toen heeft ze een soort hersenbloeding gehad en was in een keer erg ziek. Ik kwam maandag terug en diezelfde middag moest ik haar nog in laten slapen terwijl die vrijdag ervoor nog niks aan de hand was. Dat was voor mij dus ook heel onwerkelijk toen ik maandagavond zonder haar op de bank zat. Heeft ook weken geduurd voordat ik het een beetje een plek kon geven, en nu nog als ik naar foto's kijk of filmpjes die ik heb van haar, krijg ik het moeilijk. Je hecht je gewoon heel snel aan een dier, vooral als je samen lief en leed heb meegemaakt. Maar je moet maar zo denken, je hebt in ieder geval een aantal prachtige jaren gehad samen, en het diertje heeft een goed leven bij je gehad, meer kan je ook niet doen als mens zijnde.
Dus nogmaals sterkte rose, ik weet precies hoe je je voelt nu, ik hoop dat je het een plekje kan geven in de toekomst.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik heb 't ook niet op katten. Valse lelijke beesten.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik heb 't ook niet op katten. Valse lelijke beesten.
Hebben we onze sunshine U-96 weer 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Dat is ook heel moeilijk om te verwerken. Ik heb ook weken verdriet gehad toen mijn katje na 14 jaar overleed. Ik was een weekend bij mijn vriend en toen heeft ze een soort hersenbloeding gehad en was in een keer erg ziek. Ik kwam maandag terug en diezelfde middag moest ik haar nog in laten slapen terwijl die vrijdag ervoor nog niks aan de hand was. Dat was voor mij dus ook heel onwerkelijk toen ik maandagavond zonder haar op de bank zat. Heeft ook weken geduurd voordat ik het een beetje een plek kon geven, en nu nog als ik naar foto's kijk of filmpjes die ik heb van haar, krijg ik het moeilijk. Je hecht je gewoon heel snel aan een dier, vooral als je samen lief en leed heb meegemaakt. Maar je moet maar zo denken, je hebt in ieder geval een aantal prachtige jaren gehad samen, en het diertje heeft een goed leven bij je gehad, meer kan je ook niet doen als mens zijnde.
Dus nogmaals sterkte rose, ik weet precies hoe je je voelt nu, ik hoop dat je het een plekje kan geven in de toekomst.