- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Twee konijnen. De dominante witte (Martijn, vernoemd naar Martijn Meerdink) en de onderdanige zwarte (Sankoh, vernoemd naar Gibril Sankoh).
Tesamen:

Wortels eten:

Gegroet, Martijn (ook wel Tinus) is de naam:

Geprobeerd Sankoh wit te wassen:

_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Schattige beestjes Pruim! Hoe oud zijn ze?
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
De zwarte schijnt in april 2006 geboren te zijn. Beiden komen uit een opvangcentrum en van de witte wisten ze niet wanneer hij geboren is. Waarschijnlijk ongeveer even oud als de zwarte. Jaartje of 4 dus. Mooie stel beestjes. De witte als het immer ondernemende ADHD-konijn en de zwarte als het logge en luie konijn dat alles wel prima vind.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Goed dat je ze bij een opvangcentrum hebt gehaald
. Die zwarte is dus een echte dwerg? Leuk man
.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Het zijn allebei dwergkonijntjes. Nou ja, ik weet niet of ze dat officieel zijn, maar klein zijn ze in ieder geval beiden wel.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Heb momenteel 2 Katten rondlopen thuis:
Loesje

En dit is Gijs

En dit is Fleur, de meest eigenzinnige kakmadame die je kan bedenken onder de katten, helaas hebben we haar 2 weken geleden hebben moeten laten inslapen...

_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Gecondoleerd
.
Ik zie je foto's niet.
- edit: nu wel
.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Mooie katten heb je
. Is die rode een Somali?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Dankjewel.
Klopt, die rode is inderdaad een somali
. Hoewel rood, komt door de lichtval, hij is meer bruinig (wildkleur).
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mooie katten hoor, vooral Gijs is een plaatje! 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Mooi beestje zeg.
Wat was er met Fleur waardoor ze ingeslapen moest worden? Ouderdom?
Ziet er wel uit als een lekker chagrijntje
.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ouderdom, ze werdt heel mager laatste maanden, en ze begon steeds minder te bewegen, had last van haarballen en braken. Laatste dagen at ze niet meer, dronk ze niet meer (had nog infuusje gekregen ze was bijna uitgedroogd) maar uiteindelijk ging het niet meer, ze was uitgemergeld en ze kon niet bijna niet meer op haar pootjes staan. Ik was daar niet bij gelukkig omdat ik door de weeks niet thuis ben vanwege werk. Maar toen hebben we haar laten inslapen, waarschijnlijk zat er een tumor in der buik.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Dan is het maar beter zo, zo'n beestje hoort niet te lijden. Hoe oud is ze geworden?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Helemaal waar, daarom hebben we ook verder niks geprobeerd qua behandelingen. Leeftijd weten we niet zeker, ze kwam uit asiel, maar waarschijnlijk is ze een jaar of 17 geworden.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Oei... Gelukkig maar dat het goed afgelopen is rose! Leuke Spaanse naam ook voor een hond. Heb zelf lang te maken gehad met een hond Risa (Spaans voor glimlach)
Ik heb zoiets dergelijks eens meegemaakt met m'n papegaai. We waren in de tuin bezig met het schoonmaken van het onderstel van zijn kooi en de deur stond nog open. Toen vloog hij door de tuin heen maar we konden hem nog net op tijd 'vangen' aan de andere kant van de tuin. De gedachte dat ie geschept zou worden door een auto, of nog erger door een kat... Brrrr...
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Haha, dieren kunnen je zo lekker laten schrikken he. En je dan aankijken met een kop van 'wat is er nou'.
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben vandaag tante geworden van deze twee schatjes 
Smokie

En Aboe 

Vandaag met mijn broer en zijn vriendin op wezen halen in Nijkerk, was even ontzettend chaotisch in de auto, maar eenmaal thuis deden ze het erg goed.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Aahh, wat een vréselijk lieve katten! Mn vrouw staat nu achter me en zegt: ''Als er nou 1 van die 2 weg moet...''
Heel mooi Rianneke!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja lief he?!
Ik had er zelf ook bijna een in mijn tas gestopt en meegenomen haha, ze zijn zo schattig en ook erg mooi getekend 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is hij ook wel een beetje
Vanmiddag lag zijn broertje lekker te slapen, helemaal uitgeput van alle nieuwe indrukken en spanningen maar Smokie was nog niet moe en besloot dus om Aboe te pesten en met zijn staart te gaan spelen, beetje erin kauwen en nagels erin zetten. Hij was tevens ook de eerste die al in de stoelbekleding hing, echt een boef dus 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Proficiat.
Als je er geen haarballen van zou krijgen , dan zou ik zeggen dat ze om op te vreten zijn 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Een foto van mijn tofste kat. Een paar jaar geleden, wanneer ze in het vuil op ons dak ligt te slapen. 
Ik denk dat dat beest een IQ van 150 heeft. Echt niet normaal wat die allemaal kan en uitsteekt! 

En dan hebben we nog een andere kat die behoorlijk 'retarded' is en verschiet van het minste. En da's ook wel tof 
Maar ik vind niet direct een foto van haar.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Wow! Mooie kat!
Ik snap wel wat je bedoelt ja, sta er af en toe echt van te kijken hoe slim ze zijn
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het is helaas niet mijn hondje, maar het is wel leuk om te zien 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
schitterend, en het super pientere beestje heeft er plezier in.
Doet mij erg terug denken aan mijn eigen hondjes, die een deel van die tricks die je hier ziet ook beheersten (deuren en lades dichtmaken, rommel in de prullebak gooien, allerlei voorwerpen halen etc.)
Van een van mijn twee slimmerikken heb ik nog een kort filmpje, waarop je een paar tricks kan zien.
Eens zien of iemand dat op Youtube kan zetten voor me.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes

+

=

M'n ouders konden er niet mee lachen.
Ik natuurlijk wel
.
Brix
-
- 19677 messages