• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.164 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Gefeliciteerd Rianneke en Gilles!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook de rest nog bedankt, we houden hier rekening mee als we de uitnodigingen gaan schrijven .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik mag ook komen toch ?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Uiteraard, mensen uit walcheren krijgen een instant invite .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Kan ik je eindelijk ontmoeten kunnen we samen op de koffie .

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik heb een geweldig begin van het weekend, want mijn vriend heeft me vanavond ten huwelijk gevraagd en ik heb (natuurlijk) JA gezegd!!!

Ha leuk Rianneke_Dan en Naomi Watts. Heel mooi nieuws! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!

For what it's worth: ikzelf sta op het punt om voor de eerste keer oom te worden!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Gefeliciteerd narva!!! Word je tweelingbroer vader (want dan moet ik snel nog iemand feliciteren) of heb je nog meer broers of zussen?

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Nee, niet m'n tweelingbroer! Mijn oudste broer (3 jaar ouder). Ik wordt zo gebeld als het goed is

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Spannend zeg!

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Ik hou je op de hoogte. Heb ik eindelijk ook eens wat te melden in dit Topic...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat leuk! Weet je al of het een jongetje of een meisje gaat worden, of is het een complete verrassing zometeen?

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Meisje

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd Rianneke en Watts!

Altijd mooi om te lezen hoe zoiets nou gegaan is. MM is meer dan alleen een filmsite.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Feli narva77 dat is wel erg leuk om te horen hopelijk kan ik haar ook ontmoeten ben dol op baby's .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Bedankt nog allemaal! En jij ook gefeliciteerd Narva, spannend hoor maar ook heel leuk om zoiets mee te maken lijkt me

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ha lachen, gefeliciteerd Rianneke en Gilles!

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Uiteraard ook mijn felicitaties, veel geluk samen.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Gefeliciteerd Rianneke en Gilles!! Heel leuk nieuws ik wens jullie al het geluk van de wereld toe!

Jullie zijn niet het enige MM koppel met trouwplannen want Onderhond en ik gaan in Mei 2012 trouwen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wauw, ook al zo snel Linn? Tof! Jij, SelmaDuim, Amity, Rianneke... Gaan we straks Knock-Out mooiste trouwjurk doen!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Bruiloften zijn de mooiste feestjes; van harte proficiat Rianneke en Gilles

En narva natuurlijk nog gefeliciteerd met je nieuw nichtje. Heerlijk om volledig te verwennen, het opvoeden kan overgelaten worden aan de ouders

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Linn wrote:

Jullie zijn niet het enige MM koppel met trouwplannen want Onderhond en ik gaan in Mei 2012 trouwen

Maar eerst zijn Yak en ik aan de beurt.

Waarom dan pas eigenlijk? Jullie zijn inmiddels al een jaar of twee verloofd toch?

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Gefeliciteerd Omdat wij eerst ons appartement gekocht hebben en we nog wat wilden nadenken over wat we precies willen doen die dag.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Maar eerst zijn Yak en ik aan de beurt.

Waarom dan pas eigenlijk? Jullie zijn inmiddels al een jaar of twee verloofd toch?

Heb je je jurk al uitgekozen SelmaDuim? Jij lijkt me geen traditionele, standaard 'ik trouw in een grote witte jurk' type. Of zit ik daar helemaal naast? (En natuurlijk ga je hier niet verklappen hoe je wel trouwt, maar bruiloften, bruidsjurken, bruidsmeisjes, bloemen.. zucht... )

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

@Eline: Mijn jurk wordt momenteel gemaakt, maar ik ga er inderdaad nog niet al te veel over zeggen. Niet heel traditioneel, maar traditioneler dan sommige mensen verwachten (nu weet je nog niks).

@Linn: Ah, vandaar.

Ik vind het trouwens erg leuk om te regelen allemaal. Bijna jammer dat we er al ongeveer mee klaar zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Het is ook erg leuk om te regelen SelmaDuim. Op de dag zelf dachten we alleen nergens meer aan en zo zijn we o.a. na afloop van de receptie de bedankjes vergeten uit te delen. Had er dus nog heel veel over.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Nogmaals gefeliciteerd Gilles en Rianneke, erg leuk voor jullie!!

Maar wat een geluk opeens allemaal zeg, gaan er ook nog mensen scheiden toevallig?

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Linn wrote:

Hartelijk gefeliciteerd Linn en Onderhond! Ook jullie het allerbeste toegewensd en heel veel geluk samen (en een grote bruidstaart)!

Zaterdagochtend om ca. 01.00 uur zijn mijn broer en zijn vrouw papa en mama geworden. Er waren wat complicaties, maar moeder en baby en ook vader maken het goed! Het meisje heet Juliëtte (weet niet of het met 1 of 2 "L" geschreven wordt).

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Normaal met één 'L'.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd narva77!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd narva77!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.