- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook de rest nog bedankt, we houden hier rekening mee als we de uitnodigingen gaan schrijven
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Uiteraard, mensen uit walcheren krijgen een instant invite
.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Kan ik je eindelijk ontmoeten kunnen we samen op de koffie
.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Ik heb een geweldig begin van het weekend, want mijn vriend heeft me vanavond ten huwelijk gevraagd en ik heb (natuurlijk) JA gezegd!!!
Ha leuk Rianneke_Dan en Naomi Watts. Heel mooi nieuws! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!

For what it's worth: ikzelf sta op het punt om voor de eerste keer oom te worden! 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Gefeliciteerd narva!!! Word je tweelingbroer vader (want dan moet ik snel nog iemand feliciteren) of heb je nog meer broers of zussen?
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Nee, niet m'n tweelingbroer!
Mijn oudste broer (3 jaar ouder). Ik wordt zo gebeld als het goed is 
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Ik hou je op de hoogte. Heb ik eindelijk ook eens wat te melden in dit Topic...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat leuk! Weet je al of het een jongetje of een meisje gaat worden, of is het een complete verrassing zometeen?
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd Rianneke en Watts!
Altijd mooi om te lezen hoe zoiets nou gegaan is. MM is meer dan alleen een filmsite.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Feli narva77 dat is wel erg leuk om te horen hopelijk kan ik haar ook ontmoeten ben dol op baby's
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bedankt nog allemaal! En jij ook gefeliciteerd Narva, spannend hoor maar ook heel leuk om zoiets mee te maken lijkt me 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ha lachen, gefeliciteerd Rianneke en Gilles!
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Uiteraard ook mijn felicitaties, veel geluk samen. 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Gefeliciteerd Rianneke en Gilles!! Heel leuk nieuws ik wens jullie al het geluk van de wereld toe! 
Jullie zijn niet het enige MM koppel met trouwplannen want Onderhond en ik gaan in Mei 2012 trouwen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wauw, ook al zo snel Linn? Tof!
Jij, SelmaDuim, Amity, Rianneke... Gaan we straks Knock-Out mooiste trouwjurk doen! 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Bruiloften zijn de mooiste feestjes; van harte proficiat Rianneke en Gilles 
En narva natuurlijk nog gefeliciteerd met je nieuw nichtje. Heerlijk om volledig te verwennen, het opvoeden kan overgelaten worden aan de ouders 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jullie zijn niet het enige MM koppel met trouwplannen want Onderhond en ik gaan in Mei 2012 trouwen
Maar eerst zijn Yak en ik aan de beurt. 
Waarom dan pas eigenlijk? Jullie zijn inmiddels al een jaar of twee verloofd toch?
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Gefeliciteerd
Omdat wij eerst ons appartement gekocht hebben en we nog wat wilden nadenken over wat we precies willen doen die dag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar eerst zijn Yak en ik aan de beurt. 
Waarom dan pas eigenlijk? Jullie zijn inmiddels al een jaar of twee verloofd toch?
Heb je je jurk al uitgekozen SelmaDuim? Jij lijkt me geen traditionele, standaard 'ik trouw in een grote witte jurk' type.
Of zit ik daar helemaal naast? (En natuurlijk ga je hier niet verklappen hoe je wel trouwt, maar bruiloften, bruidsjurken, bruidsmeisjes, bloemen.. zucht...
)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
@Eline: Mijn jurk wordt momenteel gemaakt, maar ik ga er inderdaad nog niet al te veel over zeggen. Niet heel traditioneel, maar traditioneler dan sommige mensen verwachten (nu weet je nog niks). 
@Linn: Ah, vandaar.
Ik vind het trouwens erg leuk om te regelen allemaal. Bijna jammer dat we er al ongeveer mee klaar zijn. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het is ook erg leuk om te regelen SelmaDuim. Op de dag zelf dachten we alleen nergens meer aan en zo zijn we o.a. na afloop van de receptie de bedankjes vergeten uit te delen. Had er dus nog heel veel over. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Nogmaals gefeliciteerd Gilles en Rianneke, erg leuk voor jullie!! 
Maar wat een geluk opeens allemaal zeg, gaan er ook nog mensen scheiden toevallig? 
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Hartelijk gefeliciteerd Linn en Onderhond!
Ook jullie het allerbeste toegewensd en heel veel geluk samen (en een grote bruidstaart)! 
Zaterdagochtend om ca. 01.00 uur zijn mijn broer en zijn vrouw papa en mama geworden. Er waren wat complicaties, maar moeder en baby en ook vader maken het goed! Het meisje heet Juliëtte (weet niet of het met 1 of 2 "L" geschreven wordt).