- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Bedankt allemaal!
Helaas maakt de moeder het momenteel niet zo goed, behoorlijk ziek van de keizersnede, ligt aan de sondevoeding, dus dat is niet prettig. Met de baby gelukkig wel alles goed...
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Mooie verhalen. Gefeliciteerd aanstaand bruidspaar en nieuwgeworden oom. Ik ben zelf volgende week twee en half jaar getrouwd, dus de bruiloftsherinneringen liggen bij mij ook nog vrij vers in het geheugen. Geniet er van. Net als Narva zal ik binnenkort ook (voor de tweede keer) oom worden. Dan krijgen mijn zusje en zwager een dochter en mijn neefje een zusje. Altijd leuk. Zaterdag is ze uitgerekend. Feestigheden te over dus komende periode!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Rianneke en Gilles
Gefeliciteerd met z'n tweetjes.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Proficiat Rianneke en Gilles (nogmaals)! May your first child be a masculine child!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Helaas maakt de moeder het momenteel niet zo goed, behoorlijk ziek van de keizersnede, ligt aan de sondevoeding, dus dat is niet prettig. Met de baby gelukkig wel alles goed...
Oei dat is minder
Heel veel sterkte!
Rianneke en Gilles
Gefeliciteerd met z'n tweetjes.
Proficiat Rianneke en Gilles (nogmaals)! May your first child be a masculine child!
Bedankt 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ben er ook een beetje laat mee maar alsnog gefeliciteerd Rianneke en Naomi! 
En jij ook narva! 
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Hartelijk gefeliciteerd alvast, Pruim! 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Nog gefeliciteerd Narva! Ik hoop dat het met de moeder snel wat beter zal gaan.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Nog gefeliciteerd Narva! Ik hoop dat het met de moeder snel wat beter zal gaan.
Bedankt! Ik ook!
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Gefeliciteerd allemaal en Narva77 sterkte
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Welkom terug Soom! 
Dit is de eerste foto van mijn nichtje Juliette: ik heb geen toestemming gevraagd van de ouders om deze foto te plaatsen, maar aan de andere kant heb ik het baby'tje nog niet horen klagen. 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een schatje! Prachtig neusje en mondje, en dat handje is al heerlijk meisjes/diva achtig. 
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
en dat handje is al heerlijk meisjes/diva achtig.
Ik hoop dat ik haar en natuurlijk ook papa en mama snel kan feliciteren en bezoeken. Even de gezondheid van de moeder afwachten...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jup, die bedoelde ik. Al kan dat vuistje ook wel diva achtig zijn, hehe. Heb je nog nieuws over de moeder narva, of nog altijd dezelfde toestand? Vreselijk zeg, heb je net zo'n prachtig meisje op de wereld gebracht, kun je er niet van genieten..
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Nog geen nieuws verder, ik vermoed nog eventjes aan de sonde en ter observatie helaas.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Prachtige baby Narva
Erg vervelend dat de moeder zo langzaam opknapt, wens haar maar veel sterkte en toch ook plezier in deze tijd!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Mooi narva! Nogmaals gefeliciteerd en sterkte voor de moeder.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Thanks allemaal, dat doet mij iig goed!
Ik zal deze positieve energie proberen te over te brengen op de moeder en ook de vader, die er natuurlijk ook onder lijdt kan ik je melden...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gefeliciteerd Rianneke en Gilles
! Jeuj.
Leuk dat je weer terug bent soom! En laat je niet meer wegjagen he!