- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Ik heb m'n rijbewijs binnen
Lol, ik ook, afgelopen woensdag geslaagd en vandaag het pasje opgehaald op het gemeentehuis!
En dat vóór m'n 30ste.... 

MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd John Lee Hooker, hoeveel lessen heb je d´r over gedaan?
Ik moet nog een tijdje.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Brrr....lijkt me niets om met dit weer je praktijk examen te moeten doen 
Gefeliciteerd John Lee Hooker en V, niet direct in een sneeuwberg rijden he 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Een beetje Hooker wordt wel door een auto opgepikt zou je denken. Maar goed, toch proficiat.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Een beetje Hooker wordt wel door een auto opgepikt zou je denken. Maar goed, toch proficiat.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Wow, dankjewel allemaal! 
@ moviemafketel: gewoon in mijn woonplaats... bij het gemeentehuis. Je moet 'm inderdaad nog kopen voordat je 'm hebt. Gelukkig heb ik daar ouders voor.
@ MoFeDu: Teveel eigenlijk. De 13e ging ik op, en de 14e verliep mijn theorie alweer. Ik had heel het jaar gelest. Ook nog geswicht van rijschool, en concentratieproblemen enzo. Ik ben dus wel blij dat ik 'm heb 
@ kos: haha, dat gebeurt ook normaal gesproken maar voor het geval mijn chauffeur ziek is, wil ik ook zelf kunnen rijden.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Goed moment uitgekozen om voor het eerst helemaal zelf de weg op te gaan jongens. Desalniettemin proficiat en sterkte (het zijn barre tijden
)
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Ik weet niet of dit het goede topic hiervoor is, maar ik heb zojuist mijn eerste auto gekocht
. En wel een Fiat Seicento, heel klein auto'tje, maar ik ben zelf ook niet één van de grootste. Ik bn er iig heel blij mee. Als arme student heb ik toch al niet zoveel geld te makken, dus ik ben allang blij dat ik dit heb kunnen bekostigen
. Anyway, hieronder zie je em.

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Feli kerel en er is een auto-topic ja. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Oh wist ik niet haha, maar dat maakt niet uit. Dankje trouwens
.
l-d
-
- 276 messages
- 641 votes
Na er bijna een jaar op gewacht te moeten hebben, krijg ik maandag dan eindelijk de sleutel van mn nieuwe huis! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Afbeelding werkt niet. Toch feli!
Edit lol
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, spannend! Heb nu hetzelfde. Ga je samenwonen? Leuk he, je eigen plek inrichten. Beleefde er zelf veel plezier aan, al komen er natuurlijk altijd een paar tegenslagen om de hoek kijken.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Na er bijna een jaar op gewacht te moeten hebben, krijg ik maandag dan eindelijk de sleutel van mn nieuwe huis! 
LOL 
l-d
-
- 276 messages
- 641 votes
Haha, spannend! Heb nu hetzelfde. Ga je samenwonen? Leuk he, je eigen plek inrichten. Beleefde er zelf veel plezier aan, al komen er natuurlijk altijd een paar tegenslagen om de hoek kijken.
Ja zeker, ik zit nu nog in huis vol met dozen, wist echt niet dat ik zoveel troep had..ga niet samenwonen nee, wil graag de ruimte voor mezelf 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien willen Roodkapje en de boze wolf je wel helpen verhuizen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha die troep had ik de laatste maanden al gefilterd zodat ik alleen de goede spullen mee over kon nemen. Waar ik tegenaan liep waren instanties die fouten maken, de prijs van alles (wist natuurlijk wel dat het duur is allemaal, maar ik heb ook nog een exclusieve smaak en wil alles nieuw kopen, niks tweedehands) dus dan loopt het wat kosten betreft ook op. Ook zat ik nog met een muur die er uit geslagen moest worden, zodat ik dan een woonkamer van ruim 12 meter had.. Klinkt op papier leuk, maar wanneer je het zelf allemaal moet doen kom je voor rare situaties.
maar het trotse gevoel wat je hebt, overwint alles.
/sentimenteel en moe uit. 
l-d
-
- 276 messages
- 641 votes
@ moviemafketel: die komen uiteraard..en sneeuwwitje met de dwergen ook..(vele handen maken licht werk!)
Ik hoef gelukkig niet veel te doen, beetje schilderen en inrichten..(heb al meubels) en dan klaar! Hoop met 3 weekenden klaar te zijn...(wellicht iets te optimistisch..;))
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat scheelt! Veel succes en geluk in je huisje!
Edit: heb de foto nog niet gezien omdat ik @ mobiel zit, maar ben wel nieuwsgierig nu, hehe.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Haha! 
Maar niet aan die paddestoel knabbelen hoor, dat soort (Vliegenzwam) is giftig 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb een geweldig begin van het weekend, want mijn vriend heeft me vanavond ten huwelijk gevraagd en ik heb (natuurlijk) JA gezegd!!!

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Gefeliciteerd! Nog een MM-huwelijk in het verschiet! Hebben jullie al een datum?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dank je! Nee nog niet hoor, we willen eerst een tijdje verloofd zijn