- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Voor mezelf begonnen als trainingsacteur.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
boekhouder, ja klinkt saai, maar ben nou eenmaal goed met cijfertjes 
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Mijn broertje en ik willen heel graag binnenkort een eigen onderneming starten.
Lets hoop for the best.!!
Zal even moeilijk worden gezien de concurrentie, is zo sterk, maar wie niet probeert........Zeg ik maar.
Duim voor ons.!! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat voor onderneming noknoke dan nog boekhouder nodig ?
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Wat voor onderneming noknoke dan nog boekhouder nodig ?
Een boekhouder hebben we altijd wel nodig, vacatuur staat nog open.!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik werk 2 dagen in de week in het basis onderwijs, op een school die in de top 10 staat van grootste probleemwijken van Nederland.. pittig dus!
En daarnaast werk ik nog 5 dagen in de week bij 2 geadopteerde kids uit Colombia, een jongen van 9 met adhd, autisme en angststoornissen. Ook is hij zwakbegaafd. En zijn zusje van 11 met adhd en een hechtingsstoornis.
.... en daarnaast ga ik vanaf a.s. zondag aan de slag voor een kinderopvang bedrijf. Het betreft een alleenstaande Irakese moeder met twee kids van 5 en 8 jaar. De moeder heeft weinig sociale contacten en gaat daarom op zondag iets met andere vrouwen ondernemen die in dezelfde situatie zitten. Ik ben er om de kids op te vangen. Huiswerkbegeleiding, maar ook de ondersteunende en activerende begeleiding. Ben benieuwd! 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Commercieel Medewerker Binnendienst bij Europak in Lisse.
En wij hebben denk toch wel de mooiste website van Nederland. 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik ben freelance 'interactie ontwikkelaar'. Dat variëert van websites tot interactieve presentaties op beurzen, touchscreenconcepten etc. Ik ben vorig jaar met medestudenten een eigen bedrijf daarin begonnen. Na wat verschillende projecten gedaan te hebben besloot ik freelance door te gaan.
Momenteel staat het werk even op een laag pitje, ik ben nu lopende projecten aan het afronden en ga daarna eerst eens m'n school afmaken. Werken is verslavend leuk, maar nu eerst prioriteiten stellen en dat papiertje binnenhalen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
En wij hebben denk toch wel de mooiste website van Nederland.
inderdaad heel oubollig
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Ik doe tegenwoordig als bijbaantje buschauffeur op een lijnbus en daarnaast studeer ik nog steeds.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik ben in 2005 gestart met mijn boeketterie.Wij produceren boeketten voor supermarkten en winkels in Groot-brittanie, Ierland, Zweden, Frankrijk en Duitsland.De omzetten zijn de afgelopen jaren best veel terug gelopen, maar ik heb nu het idee dat we weer een beetje gaan groeien.We zijn gevestigd in de bloemenveiling Flora in Rijnsburg, waar ik toevallig ook woon. 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Voor mezelf begonnen als trainingsacteur.
19-12 websitelaunch + bekendmaking bedrijfsnaam 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Ik ben momenteel werkzaam als projectmanager bij de Vue.
Hier manage ik premières en evenementen binnen de bioscoop.
Ik regel hier filmrechten en het hele ratteplan.
Ik werk hier full time (38 uur) naast mijn studie. Hoewel dit lastig lijkt, is dit makkelijk te combineren 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Wat voor studie volg je dan Boogeyman?
Zelf geef ik bijles wiskunde aan PABO-studenten en wiskunde-examentrainingen aan havo/vwo-leerlingen. Is een redelijk relaxed bijbaantje (ook naast studie).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zelf geef ik bijles wiskunde aan PABO-studenten en wiskunde-examentrainingen aan havo/vwo-leerlingen. Is een redelijk relaxed bijbaantje (ook naast studie).
Jammer dat je in Rotterdam woont, anders had ik graag gebruik gemaakt van je diensten.
Lucsz
-
- 180 messages
- 1375 votes
Voornamelijk zaaldienstmedewerker bij Theater Frascati in Amsterdam, maar af en toe andere klusjes, variërend van redactielid bij een theaterfestival, surveillant op de HvA, filmschrijfwerk voor diverse websites.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Sorry voor de late reactie maar had wat problemen met MM na de transfer. Maar ik volg de studie European Studies in Schotlnd. Dit is een management opleiding met veel politiek en history van Europa.
Dan studeer of heb je ook docent wiskunde gestudeerd ?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Sorry voor de late reactie maar had wat problemen met MM na de transfer. Maar ik volg de studie European Studies in Schotlnd. Dit is een management opleiding met veel politiek en history van Europa.
Dan studeer of heb je ook docent wiskunde gestudeerd ?
Nice, lijkt me een interessante studie! Toch niet toevallig aan St. Andrews? Nee, ik ben eerstejaars economie aan de EUR.
@elineloves:
Mijn collega's doceren ook in Amsterdam en Utrecht. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Moviemafketel stelde in een ander topic voor dat ik psychiater moet worden. Dus denk zal even posten wat ik echt doe. Ik ben bloembindster in brabant!! Oude foto by the way.

wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Leuk Amity! Ik zit ook in de bloemen!In de bloemengroothandel in plaats van een winkel.Hoe heet jullie winkel?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Haha! Dat is inderdaad leuk. Wij heten Bloembinderij Bloem & Zo, in Oisterwijk. Bestaat nu 3 jaar. En waar zit jij?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Moviemafketel stelde in een ander topic voor dat ik psychiater moet worden. Dus denk zal even posten wat ik echt doe. Ik ben bloembindster in brabant!! Oude foto by the way.
(afbeelding)
Ik blijf erbij dat je roeping gemist hebt. 
Leuke foto en je had zelfs een gezicht gehad om psychiater te zijn.(positief bedoeld trouwens)
Maar ja mensen hebben meestal hekel aan een psych, maar bloemen houden van mensen!
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hahaha, komt door mijn serieuze blik zeker
Mijn vader is trouwens ook nog psycholoog
Note: je hebt er niks aan als het je vader is...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hahaha, komt door mijn serieuze blik zeker
Mijn vader is trouwens ook nog psycholoog
Note: je hebt er niks aan als het je vader is...
Hadden jullie heerlijke diepzinnige gesprekken gehad tot diep in de nacht en dan elkaar over-analyseren haha. Zie het helemaal voor me. Nee, je hebt toch het goede beroep gekozen.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Haha! Dat is inderdaad leuk. Wij heten Bloembinderij Bloem & Zo, in Oisterwijk. Bestaat nu 3 jaar. En waar zit jij?
Wij zitten in de Bloemenveiling Flora in Rijnsburg.Wij zijn een boeketterie, dus maken we boeketten voor het buitenland.Krijg je het druk met de kerst?