- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Nog mensen rond Amsterdam / Amstelveen ?
Ja, Ouderkerk aan de Amstel
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Scholier met vakantie.
Jaloers, scholier met examens!!
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
scholier zonder examens , met een erg leuke vakantie voor de boeg ( A - attest
)
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Scholier met overgangsproblemen 
Ben je niet de enige hoor, gaat met mij slechter dan ooit.... 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Oef.. zit je niet op te wachten in examenjaar. Mijn probleem is eigenlijk niet echt dat niveau veel te hoog is, ik doe er op het moment gewoon geen donder aan. Zit te veel op MM.
Maar ik heb nog goede hoop voor m'n eindrapport. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Oef.. zit je niet op te wachten in examenjaar. Mijn probleem is eigenlijk niet echt dat niveau veel te hoog is, ik doe er op het moment gewoon geen donder aan. Zit te veel op MM.
Maar ik heb nog goede hoop voor m'n eindrapport. 
hehe, ongeveer gelijke situatie dus, niet bezig met school maar met andere dingen. Eigenlijk zeer slecht en onverantwoorlijk, maar toch doe ik het 
Moet nu eigenlijk aan het leren zijn voor examen morgen, maar volgens mij doe ik dat nog niet :lol: Stel alles alleen maar uit, slecht!!!
Maar hoop dat het nog goed komt met je eindrapport!;)
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik ook, in de proefwekweek zat ik de hele middag achter de computer en ging dan de ochtend erop al om 5 uur uit bed om toch te gaan leren. Alsmaar uitstellen, uitstellen, uitstellen... moet ik idd afleren.
En oh ja, Doom ik beveel je dat je nu uitlogt en gaat leren!
En succes met examens! 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
En oh ja, Doom ik beveel je dat je nu uitlogt en gaat leren!
En succes met examens! 
haha, denk dat ik dit maar een paar minuten kan volhouden, eigenlijk is het gewoon de schuld van de oprichters van deze site, anders zaten we gewoon hard te studeren 
Nee maar dank, hopelijk hebben we beide een beetje geluk aan onze zijde! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik stel een tijdelijke ban voor. Voor jullie eigen bestwil.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik stel een tijdelijke ban voor. Voor jullie eigen bestwil.
haha, very bad idea 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Herkenbaar, heb dat ook het hele jaar gedaan waardoor ik nu veel te hard moet werken(zit op een montessori school).
*Chrissie*
-
- 415 messages
- 0 votes
leuk he leren voor examens. Ik heb medelijden met jullie.....
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik ben er al 24 uur van af

hehe, jij happy 
Ik heb net 1 examen gehad, ORIA, ging wel goed, straks om 3 uur nog Windows 2000 Server en dan ben ik er van af! 
Prutser1983
-
- 6 messages
- 1 votes
Waar ik werk werk ik:p
Ik zit momenteel gezellig samen met Doom op dezelfde school. Lekker gezellig:p
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Haha ze zeggen altijd dat scholieren veel vrije tijd hebben, maar een scholier heeft te veel verplichtingen.
En wat heb je er aan als je geen geld te besteden hebt om toch leuke dingen te doen.
Geef mij maar gewoon werk! Heerlijk totaal onafhankelijk je kan doen en laten wat je wil dat is pas vrijheid!!!
Tenzij je aan het werkt bent maar goed dat doe je voor de lol omdat je iets doet wat je echt leuk vind.
Leren? er zijn maar weinig mensen die dat echt leuk vinden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat doet me denken aan die leraar die ik vorig jaar had. Hij heeft een X aantal universiteitsopleidingen gevolgd, gewoon puur voor zijn eigen plezier.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Nog mensen rond Amsterdam / Amstelveen ?
Amsterdam.
*Chrissie*
-
- 415 messages
- 0 votes
Ik ben lekker over en ga me na de vakantie pas weer druk maken over school. Nu ga ik lekker veel werken en geld verdienen. Ach ja, volgend jaar word vast minder leuk.... examens.
succes veder met je examens Doom.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Tenzij je aan het werkt bent maar goed dat doe je voor de lol omdat je iets doet wat je echt leuk vind.
Mensen die werk hebben dat ze ècht leuk vinden, zo leuk dat ze het voor de lol doen: dat is schat ik minder dan 10% van de beroepsbevolking. Ook werken vinden maar weinig mensen leuk.
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
Ik studeer Communicatie- en informatiewetenschappen aan de RUG.
Ben vandaag begonnen met een vakantiebaan als pr-medewerker.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ik ben lekker over en ga me na de vakantie pas weer druk maken over school. Nu ga ik lekker veel werken en geld verdienen. Ach ja, volgend jaar word vast minder leuk.... examens.
succes veder met je examens Doom.
.
*Chrissie*
-
- 415 messages
- 0 votes
Ach ja, ik maak me er echt geen zorgen over dat ik het niet zal halen. Alleen dingen van de brugklas dat weet ik allang niet meer. Maar ik mag nog even wachten totdat het zo ver is....gelukkig
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Amsterdam.
VSI in Amsterdam