• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Waar werken de MM-users?

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Werk in een Meubelzaak 'Meubelen Belgica Antwerpen' genaamd

dumble

• 268 messages
  • 225 votes

Ik loop stage bij Dutch Space, dit is onderdeel van EADS Astrium. EADS staat voor European Aeronautic Defence and Space Company. Bij Dutch Space word onder andere het motorframe (onderste gedeelte) van de ariane5 raket gemaakt (kost 2 miljoen euro en is uiteindelijk maar 1½ minuut in gebruik). En is Dutch Space een grote leverancier van zonnepanelen voor satelieten, waaronder bijvoorbeeld voor het nieuwe galileo project (de GPS van europa), wereldwijd operationeel in 2013. Voor de rest is Dutch Space veranwoordelijk voor de ERA (European Robotic Arm), een robot arm die aan het ISS (International Space Station) gekoppeld wordt. En nu is Dutch Space ook bezig met het nieuwe project CX2 project, dit is een hele kleine en vooral lichte sateliet die mee kan liften met lanceringen van andere (grotere satelieten). Hierdoor bespaar je dus de lanceerkosten en aangezien dit ongeveer 10.000 euro per kilo kost scheelt dit aanzienlijk! CX2 satelieten worden gebruikt als telecommunicatiesatelieten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

AHWA wrote:

Ik werk bij VSI Translation & Subtitling in Amsterdam. Wij doen de ondertiteling voor TMF, MTV & The Box. En soms ook voor E!

VSI is inmiddels verkast naar Hilversum, en vandaag werk ik er precies vijf jaar.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

dumble wrote:

Ik loop stage bij Dutch Space.

He leuk. Mijn broer heeft daar ook stage gelopen.

dumble

• 268 messages
  • 225 votes

U-96 wrote:

(quote)

He leuk. Mijn broer heeft daar ook stage gelopen.

Cool, weet je op welke afdeling?

Bart Simpson wrote:

(quote)

Vraag was in het algemeen. Dus: bestaat zo'n ding?

Was dat een serieuze vraag? Een knopje waarmee alle kenrwapens worden gelanceerd.... jah joh tuurlijk, als jij je daar beter door gaat voelen zal er vast zo'n knopje zijn. Waarschijnlijk onder de bureautafel van Kim Jong-il.

Bart Simpson wrote:

En uh.. het Nederlandse leger deugt sowieso niet. Een leger van 35.000 man om een bevolking van 17.000.000 te beschermen. Ik bedoel: WTF?

Dat staat gelijk aan: 1 militair moet 486 personen beschermen....

En daarnaast is ook de dienstplicht afgeschaft... enigste land in Europa zonder dienstplicht volgens mij.

Dus jij hebt nooit gehoord van het Noord-Atlantische Verdrag? Misschien toch wat beter opletten bij geschiedenis..

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Onzin- en offtopicberichten verwijderd.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Ik zit in de horeca nog maar voor kort.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ik heb tot afgelopen woensdag bij een vleesverwerkingsbedrijf moeten schoonmaken (Hoge druk spuit).. Maar Woensdag kreeg ik in eens te horen dat het van 16+ naar 18+ ging.. Die hoge kantoorventjes ook altijd...

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

Drie weken geleden heb ik een nieuwe functie gekregen; ik werk nu als chef van de zuivelafdeling, nog steeds bij de Supercoop (supermarkt). Ik doe dit 25 uur in de week en het bevalt me prima!

Onweersvlieg

• 161 messages
  • 308 votes

Ik zit nog op school

ik ga dit jaar naar 3e van middelbare =)

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

en je bent 13 jaar oud?

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Hij wordt 14 in Oktober dus dat maakt hem op leeftijd zittende. Ik ga ook naar het 3de jaar terwijl ik normaal naar het 5de ging maar ja niet zo erg

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nee, dat klopt niet. Ze (ze is een meisje namelijk) zou voor 1 september veertien moeten worden als ze via de normale weg naar de derde klas zou gaan. Op 1 september ligt namelijk de grens en in het derde jaar hoor je vijftien te worden als je niet bent blijven zitten of een klas hebt overgeslagen.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

Dat geldt mischien in Nederland maar niet in Belgie.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Die grens ligt op 1 oktober in Nl. (Al heel erg lang)

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

We hebben het inderdaad over Nederland, want het gaat om een Nederlands meisje namelijk.

Kraay wrote:

Die grens ligt op 1 oktober in Nl. (Al heel erg lang)

Je hebt gelijk inderdaad, ik vergis me een maand, maar dat doet verder niets af aan de rest van het verhaal.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Ik werk nog twee dagen in de vroege in een glasfabriek. Wekkertje gaat straks om kwart voor 5. Totaal geen zin!

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Het kan toch zijn dat ze school volgt in België en woont in Nederland, gebeurt veel zé.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

M.Goodkat wrote:

Het kan toch zijn dat ze school volgt in België en woont in Nederland, gebeurt veel zé.

Dat geldt misschien voor mensen die vlakbij de grens wonen, maar niet als je daar op die leeftijd uren voor moet reizen (wat je zelf ook kunt zien in haar profiel). Bovendien gaat het daar helemaal niet over.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Onweersvlieg wrote:

Ik zit nog op school

ik ga dit jaar naar 3e van middelbare =)

Lijkt me apart hoor. Toen ik 13 was had ik volgens mij net de 1e van 't middelbaar achter de rug.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

ze kan een jaar hebben overgeslagen...ze wordt binnenkort 14 en dan klopt het wel. Ik werd 14 in havo 2

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Als ze een jaar mag overslaan mag ik hopen dat haar zinsbouw beter is dan ze hier op de site laat zien.

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

M.Goodkat wrote:

Werk in een Meubelzaak 'Meubelen Belgica Antwerpen' genaamd

Aha, oep den dam.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ik werk inmiddels precies 2,5 jaar bij de Universiteit van Leiden. Daar doe ik de financiele administratie van vastgoed (+/- 80 panden). Ik vind 't erg leuk om te werken met veel geld.

Universiteit van Leiden is de oudste van Nederland, wat je dus ook terugziet in enkele historische panden.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Wat grappig, dan zal ik je vast wel 'ns hebben zien rondlopen.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ooh zou best kunnen. Waar zit jij?

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Werk nu als afwasser bij Kwiezien (in Rotterdam).

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2631 votes

Ik had een zaterdagbaantje in een timmerfabriek in de veegploeg. Maar ik kreeg vandaag te horen dat de hele veegploeg is opgeheven. Ik ben dus ontslagen. En ik voel me op't moment behoorlijk kut, want we waren een hele hechte groep. En ik weet van sommigen dat ik die gewoon nooit meer zie. Best klote is dat.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Ai dat is wel klote ja. succes verder. ik heb het geluk dat ik nu eindelijk een baantje heb gevonden in een restaurant als helper in de keuken.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2631 votes

Ik loop gelukkig nog stage waar ik een vergoeding voor krijgt. Dus aan de inkomsten zal het voorlopig niet liggen. Maargoed, stage houd ook een keer op.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.