- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Er is juist minder criminaliteit en er worden gevangenissen gesloten.
In Nederland misschien, in België is er plaats tekort.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
In Nederland misschien, in België is er plaats tekort.
Geloof dat er hier wat kamertjes verhuurd gaan worden aan jullie criminelen 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Er is juist minder criminaliteit en er worden gevangenissen gesloten.
En toch zitten de gedetineerden hier vaak nog steeds met meerdere mensen op één cel.
Ik werk met mensen voordat ze worden veroordeeld, dus niet alle genoemde cijfers zijn daarop van toepassing. Verder worden er minder onvoorwaardelijke vrijheidsstraffen opgelegd en juist meer voorwaardelijke vrijheidsstraffen (al dan niet met reclasseringstoezicht) en meer taak-of leerstraffen, dat is ook weer extra werk voor de reclassering.
Al met al, stijgen de opdrachten voor de reclassering in ons arrondissement nog behoorlijk en zijn wij constant op zoek naar nieuwe medewerkers om zodat we de vraag aankunnen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
En buiten dat, als de poltie zaken ook niet eens meer aanneemt zoals winkeldiefstal enzo, kun je allicht sneller spreken van minder criminaliteit
(/Elseviermode.
) .
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En buiten dat, als de poltie zaken ook niet eens meer aanneemt zoals winkeldiefstal enzo, kun je allicht sneller spreken van minder criminaliteit
(/Elseviermode.
) .
Ik sprak vandaag iemand die vond dat de politie zich juist teveel met (zijn) zaken bemoeide. 
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Enige tijd ben ik werkzaam geweest bij de Nonnen in Vught, hier verzorgde ik de lessen Nederlands voor anderstaligen. Eind augustus begin ik echter daar waar ik ooit ben begonnen, het reguliere onderwijs, op een heel gezellige VMBO-school. Natuurlijk zal ik dan naast Nederlands ook weer het vak levensbeschouwelijke vorming geven, zoals ik vroeger al eerder heb gedaan.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik ben taxichauffeur. Ooit hoop ik zowel zanger, acteur, filmscenarioschrijver, filmregisseur en filmproducent te zijn. Ik zal mij niet laten afleiden door Idols, soaps of musicals; maar ik vind het met werk, sociaal leven en huishouden als lastig genoeg om aan mijn droombanen te werken. Taxichauffeur is leuk werk, alleen lijken de meeste mensen toch heel erg op elkaar waardoor het lastig is met elke klant een interessant en leuk gesprek te voeren. Geestelijk wordt dit werk dan best vermoeiend. Je geeft klanten namelijk aandacht, terwijl je niet daadwerkelijk geinteresseerd bent.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik werk al 2½ jaar in een verzorgingshuis als verzorgende. Ik werk op de psychogeriatrische afdeling waar de bewoners zwaar dementerend zijn. Ik werk eigenlijk wel alle diensten, van dag tot nachtdiensten en ik heb het ontzettend naar mijn zin!
Omdat de bewoners dementerend is, is het best zwaar. Maar aan de andere kant ontzettend leuk, zo hoor je de leukste opmerkingen van de bewoners.
Laatst had ik een vrouw verzorgd en ik zeg even later; Goh mevrouw, wat heeft u een lekker luchtje op. Jaa, zegt zij, het is van Douwe Egberts...
Ook de voldoening is de lol is het gewoon echt de moeite waard.
Ik wil over een tijdje nog verder leren, heel misschien als zorgcoordinator. Maar ik wil eerst meer ervaring opdoen en dan zie ik wel verder
.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Goed werk Remi.
Ik heb zelf enkele jaren terug ook al verzorgingshulp gewerkt in een bejaardenhuis. Was soms wel even een knop omzetten om een kamer uit te lopen met de gedachte dat de eenzame bewoner met wie je net een leuk praatje hebt gemaakt, de rest van de dag alleen zou zitten.
Jij deed toch ook iets in het cabaret?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Je geeft klanten namelijk aandacht, terwijl je niet daadwerkelijk geinteresseerd bent.
Volgens mij is dat wederzijds. Ik hou ook enkel een praatje met de taxi chauffeur, in de hoop dat hij niet omrijdt. 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Goed werk Remi.
Dank je
!
Klopt, ik ben op een talentenjacht 3e geworden en heb ook een keer opgetreden in Nighttown. Verder deed ik het in cafe's in omgeving Rotterdam enzo, maar ik ben er eigenlijk niet echt in verder gegaan.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik ben taxichauffeur. Taxichauffeur is leuk werk, alleen lijken de meeste mensen toch heel erg op elkaar waardoor het lastig is met elke klant een interessant en leuk gesprek te voeren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb besloten dat ik voorlopig de peuters, kleuters en schoolkinderen even laat voor wat het is.. In mijn stage binnen het onderwerp kom ik nog wel met deze doelgroep in aanraking, maar sinds ik op de babyafdeling werk in de kinderopvang heb ik ontdekt dat dit is wat ik op het moment wil.
Baby's zijn zo puur en onschuldig, het is geweldig om mijn dagen met die kleintjes door te brengen. Haal er erg veel voldoening uit op het moment, werk er nu 4 a 5 dagen in de week en het bevalt me super.
Daarnaast blijf ik wel gewoon werken bij de 2 geadopteerde kindjes die ik begeleid.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Zolang jullie maar korting geven..
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
De thuiszorg is ook ontzettend leuk!
Ik heb daar meerdere keren stage gelopen, je ziet daar ook echt de mafste dingen
.
Ik heb zelf ook Sociaal Pedagogisch Werk gedaan, maar toen we vlaggetjes moesten vouwen, ben ik overgestapt naar de zorg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha SPW.. dat heb ik ook gedaan, 4 jaar lang volgehouden omdat ik mn diploma onderwijsassistente wilde hebben.. maar als je idd een uur lang boom moet spelen tijdens de dramales, gaat je zin wel over.
Opleiding is wel hélemaal verandert hoorde ik, hopelijk in de goede zin.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zeg ook niet dat het lastig is, alleen het is vreemde tijdsopvulling. In plaats dat je vakken krijgt die je voorbereiden op je toekomstige beroep, geven ze dit soort lessen en workshops die totaal nergens bij aansluiten.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
tis niks met dat werken, maar het kost zoveel vrije tijd he
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
In Overigen > Algemeen > Weer topic:
Al twee weken geen druppel regen en vooral vandaag en gisteren bloedheet en benauwd weer. Niet de ideale omstandigheden om te werken op een ziekenhuisafdeling
Ik weet het ik werk ook in het ziekenhuis welke werk jij ????
was geen doen in ieder geval fijn weekend
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik weet het ik werk ook in het ziekenhuis welke werk jij ????
was geen doen in ieder geval fijn weekend
Haha, ik weet het. Het ziekenhuis waar jij werkt heb ik ook 6,5 jaar doorgebracht en daar was het altijd nog erger in de zomer. Vooral op de verpleegafdelingen (voor de verbouwing) was het vreselijk...
Ik zit nu sinds een maandje of 8 aan de andere kant van de stad 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik zit nu sinds een maandje of 8 aan de andere kant van de stad
Oke echt grappig zeg.
Ja nu zijn bouwlaag 6 en 5 klaar en dan gaat het daar nog wel
maar de afgelopen 2 dagen is het daar ook niet leuk meer.
maar je werkt nu op EZ ken je daar mensen uit de huishoudelijke dienst ???
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Dit topic bestaat anders ook nog 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dit topic bestaat anders ook nog
Ja verplaats het maar naar daar.
Er krijgt iemand zometeen een aanval. 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Zo... Soms best handig als je zelf mod bent 
Maak regelmatig een praatje met de dame die bij ons de afdeling schoonmaakt en ik ken het hoofd van de huishoudelijke dienst. Ze was vroeger een studiegenoot van mij.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zo... Soms best handig als je zelf mod bent 
Maak regelmatig een praatje met de dame die bij ons de afdeling schoonmaakt en ik ken het hoofd van de huishoudelijke dienst. Ze was vroeger een studiegenoot van mij.
Oke mijn broer zit ook daar in de schoonmaak.