• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Waar werken de MM-users?

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Gefeliciteerd Martijn!

Mijn contract is trouwens ook weer met een jaar verlengt, daar ben ik erg blij mee!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lui wrote:

Gefeliciteerd Martijn!

Mijn contract is trouwens ook weer met een jaar verlengt, daar ben ik erg blij mee!

jij ook van harte op naar ook vast voor jou

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd 606 en Lui met jullie contracten.

Heb je tenminste een beetje zekerheid, al weet je het natuurlijk nooit in deze crisistijden.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Die Hard,Willis wrote:

(quote)
In die richting ga ik ook een opleiding volgen volgend jaar. Bevalt het jou ?

Dat is mijn baan, niet mijn opleiding hoor. Ik heb Commercieel Medewerker Binnendienst geloof ik gestudeerd.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nomak wrote:

Gefeliciteerd 606 en Lui met jullie contracten.

Heb je tenminste een beetje zekerheid, al weet je het natuurlijk nooit in deze crisistijden.

Thx

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik werk in de bioscoop, kan het mooier, en wel de enige echte overgebleven bioscoop in Rotterdam: Cinerama.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Gaat die nu echt verhuizen of was dat maar een gerucjt? Ik hoor er niets meer van, zie wel dat ze flink aan het verbouwen zijn in die buurt maar hoor niets meer over een mogelijke sloop. Zou wel erg zonde zijn mocht het wel gebeuren, vind het een hele fijne bios, erg sfeervol en bovendien erg rustig, geen popcorn in je nek of mobieltjes in ieder geval. Zal ook vast leuk werk zijn.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

niethie wrote:

Gaat die nu echt verhuizen of was dat maar een gerucjt? Ik hoor er niets meer van, zie wel dat ze flink aan het verbouwen zijn in die buurt maar hoor niets meer over een mogelijke sloop. Zou wel erg zonde zijn mocht het wel gebeuren, vind het een hele fijne bios, erg sfeervol en bovendien erg rustig, geen popcorn in je nek of mobieltjes in ieder geval. Zal ook vast leuk werk zijn.

Op termijn wel, op welke termijn is echter nog niet duidelijk. Het plan is dat er een woontoren komt op de plek waar nu Cinerama staat, maar die plannen waren in eerste instantie afgekeurd en op dit moment gaat het financieel ook niet echt fantastisch natuurlijk. We rekenen zelf een beetje op 2010, maar wat mij betreft nog veel langer natuurlijk, niet alleen omdat ik er zelf werk.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Dat is mooi. al had ik natuurlijk liever gehoord dat het niet doorging.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik werk 2 dagen in de week in het basis onderwijs, op een school die in de top 10 staat van grootste probleemwijken van Nederland.. pittig dus!

En daarnaast werk ik nog 5 dagen in de week bij 2 geadopteerde kids uit Colombia, een jongen van 9 met adhd, autisme en angststoornissen. Ook is hij zwakbegaafd. En zijn zusje van 11 met adhd en een hechtingsstoornis.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Ik werk nu al zo'n 7 jaar bij de Leen Bakker, in Veendam.Daar run ik de tapijt afdeling, de afdeling slapen, verlichting en doe ik ook af en toe de gordijnen erbij.Leuk werk, erg gevarrieerd, en af en toe best zwaar.Daarnaast ben ik ook in de rest van de winkel inzetbaar

Sinds kort ben ik begonnen met mijn doorstroming om in de toekomst assistent manager te worden en misschien nog weer later eventueel zelf een filiaal te runnen.We zien wel wat de toekomst gaat brengen, tot nu toe gaat het iig erg goed.

FixX

• 622 messages
  • 456 votes

werk ongeveer 14 jaar bij Galvano Groothandel BV

ben nu controleur/coordinator

en doe in de avond uren de opleiding Commercieel medewerker binnen en buitendienst

en ga na deze opleiding proberen Nima A en Nima B proberen want deze commerciele opleiding vind ik een beetje simpel

vroeger wilde ik niet naar school en nu zou ik niks liever willen

want als je maar een simpele opleiding vroeger heb gedaan kom je nergens ermee want je moet wel de juiste papieren hebben

dus ben ik maar gaan studeren en ik vind het nog leuk ook

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik zit nog op de middelbare school maar misschien wil ik later wel iets in de Filmwereld. MovieMeter heeft me aardig geinspireerd.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Als acteur, of wat had je in gedachten?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

FixX wrote:

want als je maar een simpele opleiding vroeger heb gedaan kom je nergens ermee want je moet wel de juiste papieren hebben

dus ben ik maar gaan studeren en ik vind het nog leuk ook

Precies.

Toen bleek dat ik het als marinier niet kon gaan maken wist ik het compleet niet meer. Eerst 2 maanden thuis gezeten om vervolgens maar een simpel baantje als inpakker te hebben aangenomen.

Mijn Cv 3 jaar geleden :

- Vmbo theoretisch.

- Inpakker.

Mijn Cv over 2 maanden.

- Vmbo theoretisch

- Inpakker 2006-2008

- Afdelingschef 2008 -

- Getuigschrift NHA Middle Management

- MBO Niveau 4 Diploma Nemas Middle Management.

Heb me langzaam opgewerkt in het bedrijf waarin ik werkte, en toen ik eenmaal promotie had gemaakt besloot ik een thuisopleiding te zoeken die er bij zou kunnen passen. In Juni heb ik examen, en hoop ik uiteraard te slagen.

Dus ik kan het niet genoeg benadrukken, volg een opleiding en voorkom 40 jaar sleur in je leven.( Met werk, trouwen kom je meestal niet aan onderuit)

Besides, thuisopleiding is geweldig !

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Ik werk nog altijd bij de Supercoop (supermarkt) en ik kan alleen maar zeggen dat ik het daar prima naar mijn zin heb en mijn werk met veel plezier doe. De laatste tijd werk ik vaker, soms ook hele dagen. Wat ik fijn vind, is dat als je een hele dag werkt (of bijv. van 2 tot 9), je voor 6 euro aan eten en drinken uit de winkel mag halen

(afbeelding)

We blijven de beste!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

doodah wrote:

Als acteur, of wat had je in gedachten?

Ja, dat lijkt mij heel mooi. Of anders iets met scenario.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Benieuwd hoeveel MM'ers werkloos zijn. Niet uit luiheid maar door de recessie.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Naomi Watts wrote:

Benieuwd hoeveel MM'ers werkloos zijn. Niet uit luiheid maar door de recessie.

Door de recessie zal de hoeveelheid werk voor mij alleen maar stijgen. Mijn baan is nu, met een vast contract en salarisverhoging, alleen maar zekerder geworden. Zolang er criminaliteit is heb ik werk.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik werk nu al zo'n 5 jaar als profiteur van de staat, en het bevalt me prima.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Laat het de rechtse mensen onder ons niet horen .

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Want de linkse vinden het heel normaal .

Dead01

• 1167 messages
  • 1976 votes

Heb 5 jaar als vloeder gewerkt maar wegens knienen die al kapot zijn moet stoppen en serieus tegen mijn zin, ik vloer nog soms eens in het voor mensen die ik goed ken.

Dan 2 jaar bij Gamma gewerkt als vekooper en nu ben ik voltijds hetruck en reachtruk bestuurder bij een bedrijf dat inpakfolie maakt voor frisdranken en etenswaren.

DeCol

• 7009 messages
  • 3022 votes

Ik ben werkloos maar ga full time naar school. Ik heb heel lang bij Kruidvat gewerkt maar daar was ik het beu. Nu werk ik alleen nog in vakanties en verdien ik geld aan stages.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Werken

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Door de recessie zal de hoeveelheid werk voor mij alleen maar stijgen. Mijn baan is nu, met een vast contract en salarisverhoging, alleen maar zekerder geworden. Zolang er criminaliteit is heb ik werk.

Wat voor werk doe je dan?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Lees haar tweede bericht van 21 maart eens.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ja, lees het nu. Interessant.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Er is juist minder criminaliteit en er worden gevangenissen gesloten.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Is dat eerste ook echt een feit?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.