- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik wou eerst bij de nieuwe bioscoop werken in onze dorp (is nog niet eens geopend) maar ik heb geen antwoord gekregen. Dus ik denk dat het al vol zit helaas.
Misschien dat ik in een supermarkt ga werken AH ofzo 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Thanks Lui/Die hard, Willis & Klute89.. 
Ben wel behoorlijk zenuwachtig als het eenmaal zo ver is denkik.. maargoed natuurlijk ook lang thuis gezeten..
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
Misschien dat ik in een supermarkt ga werken AH ofzo 
Ook best wel leuk, ik werk bij de Supercoop (ook een supermarkt), en dat is echt helemaal geweldig. Ik werk samen met veel vrienden, dus dat is extra leuk.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wou toch nog even mededelen aan alle MM Leden die mij een klein beetje kennen.. heb nu 3 dagen gewerkt.. en hoef er ooknog maar 3 in de week.. en het bevalt me goed .. sterker nog ga laptopje aanschaffen voor daar
.. daar staan ook genoeg pcs(op dit moment 8 stuks) maar eigen laptopje is toch fijner om mee tewerken.. maar gaat in iedergeval weer wat beter metme naar lange tijd thuis gezeten te hebben.. 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Werk inmiddels alweer bijna 4 maanden als bezorger bij een pizzeria, na een tijdje stilgezeten te hebben. En vanaf maandag kan ik waarschijnlijk aan de slag als schoonmaker (bij een basisschool in de buurt) 1 keer in de week. gewoon als tweede bijbaantje. 
Ik ben nog in opleiding....
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Werk inmiddels alweer bijna 4 maanden als bezorger bij een pizzeria
Scootertje? 

Interessante bijbaan.
Verdient dat een beetje?
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
valt mee. Maar het maakt me niks uit hoor. Zie het maar meer als 'geld verdienen voor weinig moeite'. 
Brommertje is overigens niet van mezelf. Ik heb er verder ook geen behoefte aan.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Zie het maar meer als 'geld verdienen voor weinig moeite'. 
Hehe 
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
Ik ga werken bij de C1000 hier in Driebergen. Ik ben ook pas 14, vandaar dat ik daar ga werken anders had ik wel iets anders gezocht.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik ga werken bij de C1000 hier in Driebergen. Ik ben ook pas 14, vandaar dat ik daar ga werken anders had ik wel iets anders gezocht.
Mag dat dan tegenwoordig? Werken op 14 jaar?
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
ja dat mag, maar dan maar 2 uur in de week alleen bij c1000 driebergen mag je wat hen betreft 10 uur in de week. Maar bij super de boer letten ze er wel streng op
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Illegale praktijken. Niet handig om hier te plaatsen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
En ook gotti klust wat bij:
Denden 100 Piek
-
- 397 messages
- 121 votes
Ik werk na 2 jaar Burger King eindelijk daar ontslag te hebben genomen nu bij Kruidvat in Leiden. Het is er erg gezellig en we hebben pas de boel verbouwd naar een nieuw concept. Leuk werk, maar het blijft een simpel bijbaantje voor wat belangrijker is: mijn studie.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Vandaag werk ik exact 4 jaar bij JLG Maasmechelen.
Ik maak daar hoogtewerkers. Schaarliften van het type Liftlux.

Van die dingen dus.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik werk nu voor een stichting (ruime 10 euro->uur).
Daarnaast plan ik met vrienden om wat pandjes te kraken en daarvan de kamers te verhuren(/verkopen).
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Uhmmm.... Eerst kraken en er dan vervolgens geld aan verdienen 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik heb het al een aantal keer gezien op het internet, er zijn manieren om het te legaliseren. We zouden het van de eigenaar kunnen huren bijv. Eerst even goed onderzoeken natuurlijk. Veel geld levert het niet op trouwens.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dan wordt het meer een vorm van anti-kraak toch? Daar heb je door het hele land al instanties voor.
hollander
-
- 15 messages
- 60 votes
zit bij de Luchtdoelartillerie van de Koninklijke Landmacht.
Ben bij het onderdeel als Fennek Stinger raket Schutter.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik zie dat ik hier nog niet verteld heb wat ik voor baan heb. 
Ik ben reclasseringswerker. Ik ga in gesprek met verdachten van strafbare feiten over hun achtergronden en motieven en geef vervolgens strafadvies aan de rechtbank.
Een erg afwisselende baan, waarin je veel narigheid voor je voeten krijgt, maar het is verschrikkelijk interessant.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ik ben nog student aan de UA
, na dit jaar nog 1 bachelorjaar en daarna waarschijnlijk nog een masterjaar. Ik doe Toegepaste Economische Wetenschappen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik werk in een winkel op de tapijtafdeling sinds een jaartje. Bevalt goed, soms best zwaar en het is ook best verantwoordelijk werk aangezien sommige klanten soms zo 1000 euro of meer op je afdeling uitgeven. Maar we hebben een leuke ploeg. Ben net terug van het werk. Normaal de zaterdag en 2 avonden per week. Ik wil immers wel genoeg geld hebben voor leuke dingen 
Het is overigens een bijbaan aangezien ik voltijd studeer.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Momenteel ben ik postbode in Eindhoven.
Bijbaantje om de tijd tot aan mijn eerste 'echte' baan (financieel) te overbruggen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Daarnaast plan ik met vrienden om wat pandjes te kraken en daarvan de kamers te verhuren(/verkopen).
.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Komt ie:
Hoofd administratie en logistiek medewerker.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat hoop ik ook ooit te worden. Moet alleen nog de motivatie opbrengen om aan SPD te beginnen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb vorige week mijn vaste contract gekregen half jaar eerder 
Ben erg blij vooral in deze tijd