- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Ik hoop het! November was erg rustig, dus we kunnen het wel gebruiken. Dit is mijn eerste kerst op mn huidige werkplek, dus ben benieuwd. Bij jullie zal het altijd wel druk zijn!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dinsdag sollicitatiegesprek gehad, en was zeer positief. Per 1 januari ga ik beginnen aan baantje nr 3 (jaja, ik had nog wat vrije uurtjes over.) Ik word gastouder bij een gezin thuis. Tweeling van 18 maanden, meisje en een jongen. Ik verzorg dan dus de kinderopvang aan huis. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
'Muziekactief' (zanger in Bluesband) al héél lang.
Niet van plan er binnen afzienbare tijd mee te stoppen, tenzij mijn stembanden zozeer slijten dat ze geen profiel meer hebben(of de 'motor' het opgeeft)
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
'Muziekactief' (zanger in Bluesband) al héél lang.
Niet van plan er binnen afzienbare tijd mee te stoppen, tenzij mijn stembanden zozeer slijten dat ze geen profiel meer hebben(of de 'motor' het opgeeft)
Mag ik vragen hoe de band heet?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Inmiddels al ruim 5,5 jaar bij de McDonalds in Groningen(bijbaan), heb een vast contract en een aardig uurloon. Ideaal voor naast je studie, flexibel met werktijden e.d.
Dus als iemand gratis burgers wilt
............
Spoiler: kom dan niet bij mij, want dan word ik ontslagen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Shit, wou net een lekkere (gratis) McKroket komen regelen bij jou!
Maarja..Groningen? Kan het nóg verder voor mij? 
Lijkt me trouwens een zwaar bijbaantje. Als ik zie hoe die jonge mensen daar werken, die hebben echt geen seconde rust.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hoe hou je het zo lang vol daar
. Ik heb ook eens een zomervakantie bij de McDonalds gewerkt, wat een hel was dat. Maar dat kan ook komen omdat we onderbezet waren.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
@ Eline
Misschien maak ik voor jou wel een uitzondering vanwege de reisafstand!
En ja het kan verder, bijvoorbeeld Delfzijl 
@ Naomi, ja in de zomer is het niet uit te houden. Onderbezetting komt ook regelmatig voor, full time werken is er niet te harden.
Part time werken op rustige dagen(die weet je wel uit te kiezen na zoveel jaar) is prima uit te houden!
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Ja, maar dat beantwoord ik liever even 'privé'.
RedLightCityBoy
-
- 64 messages
- 0 votes
Mijn naam zegt het eigenlijk al. Ik ben de gevaarlijkste pooier van Amsterdam.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik werk bij het grote gele gevaar als werkvoorbereider voor de grote ondergrondse kabelroutes van 10kV tot 380kV.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Geinig draadje. Ik werk bij Rabo International.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Tot zover niet al te veel werkervaring.
Sinds 2005 tot op heden werk ik in de Uitvaart-branche.
In 2009 heb ik de Callcenter voor 2 maanden uitgehouden 
En onlangs bij de Free Record Shop als medewerker aangenomen (liep al een 7 maanden stage)
En voor de rest studie en vrije-tijd 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik snap het niet. Uitvaart-branche, dan regel je toch begrafenissen en dergelijke.
Heb je daarnaast nog tijd voor andere jobs en ook nog eens studies?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Uitvaart-medewerker. Ik begeleid met collega's de overledene naar zijn laatste 'rustplaats'. Dus geen uitvaartbegeleider, wat je net zei.
Sombere baan, maar voor een student verdient het goddelijk. Vroeger, toen ik net werkte, waren studenten een zelden gezicht als collega's, maar heden doen vele studenten-clubs mee. Denk dus aan studenten uit Leiden, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, etc.
Het is dus geen gek gezicht om jonge mensen werkzaam in de uitvaart te zien
Regelmatig wordt er door de familie speciaal naar gevraagd, want het is toch anders dan 6 oude mannen die nauwlijks kunnen tillen als gezicht 
Mocht iemand het nog steeds niet snappen: Bij Google ''Puls-online'' intikken en de eerste link kiezen (ik kan hier geen url plaatsen ervan) - Kijk gerust maar rond en er zijn ook foto's beschikbaar om te zien.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ahzo, je bent er dus niet hele dagen mee bezig.
Lijkt me inderdaad wel een sombere job.
Net even een kijkje genomen op die site.
Vreemd dat die link niet werkt. Ik krijg hem ook niet geplaatst.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Nope, hooguit 3 uurtje (zonder reistijd), maar je wordt evenveel als een manager betaald die 8 uur draait
Dus qua werktijd is het ideal 
K*D
-
- 240 messages
- 653 votes
Inmiddels al ruim 5,5 jaar bij de McDonalds in Groningen(bijbaan), heb een vast contract en een aardig uurloon. Ideaal voor naast je studie, flexibel met werktijden e.d.
Dus als iemand gratis burgers wilt
............Spoiler: kom dan niet bij mij, want dan word ik ontslagen
Mac? Nou, wil me meer zorgen maken om de geur dan om de drukte af en toe. Tsjone, als ik in Utrecht langs de mac loop dan wil ik zo snel mogelijk weg. Tsjonge, wat een lucht daar!
Hoorde trouwens van een vriend van me (hij werkte er een tijdje) dat ie een keertje een aangeknaagt door muizen zak met broodjes zag liggen en van zijn baas de "goeie" eruit moest halen en gewoon gebruiken. Hij stopte per direct.

maaar. Ik werk bij de kruidvat, ruim 20 uur per week. En dat is ook vermoeiend zeg. Gelukkig maakt de sfeer op mijn werk (en mijn salaris) een hoop goed.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Mac? Nou, wil me meer zorgen maken om de geur dan om de drukte af en toe. Tsjone, als ik in Utrecht langs de mac loop dan wil ik zo snel mogelijk weg. Tsjonge, wat een lucht daar!
Hoorde trouwens van een vriend van me (hij werkte er een tijdje) dat ie een keertje een aangeknaagt door muizen zak met broodjes zag liggen en van zijn baas de "goeie" eruit moest halen en gewoon gebruiken. Hij stopte per direct. 
maaar. Ik werk bij de kruidvat, ruim 20 uur per week. En dat is ook vermoeiend zeg. Gelukkig maakt de sfeer op mijn werk (en mijn salaris) een hoop goed.
Werkte hij zeker bij de Mc Allochtoon ergens in de randstad zeker?
Ik ben niet anders gewend dan dat we de hygiëne regels goed naleven. Als ik de Smaakpolitie kijk zakt me de broek ook vaak af, dingen die voor ons normaal(tht stickers) zijn en altijd gebeuren(schoonmaken) zijn bij veel restaurants in dat programma altijd een utopie.
De geur valt ook wel mee, ligt eraan of je veel burgers hebt lopen bakken. Ik maak me eigenlijk meer zorgen om die lui die ik altijd op de markt zie staan. Die visboeren 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
McDood is verschrikkelijk. Ik boycot die keten al m'n hele leven.
K*D
-
- 240 messages
- 653 votes
Hahhaha je hebt zo gelijk. 
Oke, misschien ligt dat geur dan alleen aan die ene mc. Moet wel bekennen dat het me bij een andere niet op is gevallen.
Maar het blijft vies. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
McDood is verschrikkelijk. Ik boycot die keten al m'n hele leven.
Het is ook niet meer te vreten. Best grappig, de Mac voert campagnes met 100% rundvleesburgers waaraan niets in toegevoegd(wat klopt) en dat met die patat in plantaardige olie etc. etc.
Vervolgens wordt er wel die chemische, plastic kaas en zo op de broodjes gegooid 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Leuk
.
Is peperkoek trouwens hetzelfde als ontbijtkoek?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
LOL hahaha, inclusief de zachte G. Lijkt me wel extreem vermoeiend werk hoor
Waar verzin je die liedjes?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Overduidelijk te horen hoor, ik let er altijd heel erg op namelijk. Heb een keer 30 uur in de bus met Limburgers gezeten, langste 30 uur ooit in mn leven 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb een aantal jaren lesgegeven op basisscholen en de laatste 2 jaar ben ik werkzaam in de kinderopvang. Eerst bij een vaste locatie, nu doe ik de kinderopvang bij gezinnen thuis in Zuid-Limburg. Dus ik heb al die liedjes al jaren in mijn hoofd zitten.