- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie is de oudste/ jongste user?
Wie is de oudste/ jongste user?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maar ze komt wel regelmatig terug...
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ik vraag me niet af wie de oudste is,
maar ik zou wel willen weten wie de jongste is.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5738 votes
Toen ik 11 was ofzo keek ik ook AL horrorfilms, maar die nam ik toen 's avonds op en ging ze de volgende dag 's middags kijken, dus dat was niet echt eng 
Ik keek ze vanaf 1999 (ben in 1991 geboren)... Eerste was Sixth Sense. Toen ik 11 was vond ik horrorfilms al saai.. niets kan me echt nog shockeren 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik wel, nachtmerries waren een vast patroon na een horrorfilm, en toch bleef ik ze kijken. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik keek horrors ook al vanaf mijn 7e of 8e of zo. De eerste was Candyman. Schitterend vond ik die toen. Al snel volgde Child's Play, Nightmare on Elmstreet en Friday the 13th.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ik keek lange tijd geen horrorfilms omdat ze me ontzettend eng leken. Toen ik er eenmaal een paar ben gaan kijken viel het ONTZETTEND mee. Je gedachtes en fantasie zijn vaak enger dan de film zelf 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Waar blijft die tijd dat je nog bang was voor 'enge' films...
Een jaartje geleden keek ik elke week met wat vrienden horrorfilms en dan moest ik 's nachts nog naar huis toe fietsen, dat deed ik zo snel mogelijk.
Nu ben ik bijna 16 en ben ik vooral onder de indruk van echt goede films, veelal uit de top 250... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Eerste enge film was Anacondas, toen was ik 10 ofzo, vond het echt doodeng, heb ik ook gewoon een week niet van geslapen. 
En toen ben ik met de leeftijd 13-14 ongeveer begonnen met I Know What You Did Last Summer en Scream..
Vond ik toen heel spannend, maar ja nu echt al wel veel gezien, en van de meeste dingen word ik ook niet meer bang, vind het vaker vies haha..
Maar heel af en toe zit er nog wel een film tussen die ik wel spannend vind. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Een goede vraag. Hoewel dat natuurlijk weer bij iedereen anders ligt.
Ik heb een paar vrienden die HATEN horrors, maar dan ook echt HATEN! Dat vind ik zo'n zonde. Dan komen we bij elkaar en hebben we een paar horrors meegenomen. Ik en een paar andere willen hem dolgraag zien ( Ju-On) en die andere gingen gelijk naar huis. Dus de tijd waarop hun nog bang zijn voor 'enge' films is bij in nog in volle gang.
Maar bij mij ligt het totaal anders. Ook ik heb al heel lang geen film meer gezien die echt eng was. Ja ik vond de eerste keer Ju-On The Grudge toch best wel spannend. Daarom zoek ik nu ook voornamelijk horrorfilms uit Japan. Die vind ik namelijk een betere sfeer en mooie effecten hebben dan de tegenwoordige Hollywood troep.
LaCaméraStylo
-
- 266 messages
- 368 votes
Het feit dat je horror haat betekent niet meteen dat je het eng vind, dat betekent dat je horrorfilms of het gegeven van horrorfilms over het algemeen haat. Ik haat horrorfilms niet, ik heb er geen interesse voor.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Het feit dat je horror haat betekent niet meteen dat je het eng vind, dat betekent dat je horrorfilms of het gegeven van horrorfilms over het algemeen haat. Ik haat horrorfilms niet, ik heb er geen interesse voor.
Geloof me. Als je die lui waar ik het over had voor een goeie horrorfilm zet dan verschuilen ze zich continu achter een kussen, proberen de verzender te verzetten, moeten zogenaamd naar de wc en vallen uiteindelijk alsnog flauw 
En dan met een smoes dat ze het gegeven niet leuk genoeg vinden moet je bij mij niet aankomen
Ze vinden het weldegelijk veel te eng en daarom haten ze het.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Bij mij speelt de 'engheids-factor' een flinke rol in de waardering van horrorfilms. Hoe enger, hoe beter! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben ik helemaal met je eens hoor 
Maar hoe meer je ziet, hoe minder eng het word..
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Precies, nu alweer een tijdje geen horrors meer gekeken dus hopelijk vind ik het bij de volgende keer weer wat spannender... 
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Wie is nu echt de oudste en de jongste?? Zou ik wel graag willen weten. Ik ben 14 , wie biedt minder.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Lola3, ik ben een paar maanden jonger dan jou
en volgens mij is Stallion 13 jaar
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Koko9 is 11 jaar. Ze had heel haar adres met straatnaam, nummer en postcode en al op deze site gezet ( bij haar gegevens, bedoel ik). Dat heb ik haar maar even afgeraden. Die heeft ze nu ook weggehaald. Je weet het maar nooit tegenwoordig.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Jamij is 68 jaar
In september 69 en hij is nog actief ook. Hij stemt niet en plaatst geen berichten, maar was vandaag toch nog op de site. Leuk... 
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Ik klikte toevallig op die naam en zag hoe oud hij was en dacht, dat ga ik maar erbij zetten. Ik denk niet dat er een nog oudere is.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wat is de gemiddelde leeftijd der leden?
x-Liez-x
-
- 4 messages
- 2 votes
Wie is nu echt de oudste en de jongste?? Zou ik wel graag willen weten. Ik ben 14 , wie biedt minder.
ik ben 12 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Oud.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
ik ben 12 
Koko9 is 11 jaar.
Volgens mij is 11 wel het laagst, tenzij er iemand 10 is... Of zitten de kids van tegenwoordig al op hun 8ste/9e aan MM. 
[Oud.
Zo oud toch niet? Eind twintig ofzo?
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Tum tum is volgens mij de jongste gebruiker die actief is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik heb eens een profiel gezien dat iemand nog geboren moest worden er stond zelfs een - voor.
weet niet meer wie.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Tum tum is volgens mij de jongste gebruiker die actief is.