• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.253 votes
Profile

Wie is de oudste/ jongste user?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Op mijn 8e zag ik Candyman en sindsdien gingen ik en een vriendje vaak horrors huren bij de videotheek, mama moest dan mee natuurlijk. Tot de dag van vandaag ben ik een enorme horrorfan, sterker nog, laatste tijd kijk ik weinig anders.

En ik ben nog steeds geen seriemoordenaar dus of het verstandig is? Dat ligt aan de persoon zelf. Heb zelf als kind wel vaak nachtmerries gehad, ook door die films. Sommige kan ik me nog herinneren. Maar ik vond het nooit erg. De ene kan er nu eenmaal slechter tegen dan de ander en degene die er niet tegen kan stopt uit zichzelf dan waarschijnlijk wel met enge films kijken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ligt inderdaad aan de persoon. Vanmiddag nog met m'n nichtje van 12 'Tokyo Gore Police' gekeken, geweldig om te zien hoe ze (net als ik) op die leeftijd zo kan genieten .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het leuke is, die films lijken ook veel erger dan ze werkelijk zijn. Candyman is daar een goed voorbeeld van. Laatst herzien, en dan gaat het al veel meer richting 'grappig' dan 'eng'.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Het leuke is, die films lijken ook veel erger dan ze werkelijk zijn. Candyman is daar een goed voorbeeld van. Laatst herzien, en dan gaat het al veel meer richting 'grappig' dan 'eng'.

Precies. Op die leeftijd vond ik de film best eng, ook dat stuk met die mond-muurschildering vergeet ik ook niet meer. Ik was ook nog een beetje op de leeftijd dat ik mijn twijfels had of dat het mij ook zou kunnen gebeuren en dus ook nachtmerries gehad. Maar gelukkig heeft me dat er niet van weerhouden om meer horror te kijken. Candyman een tijdje geleden weer herzien en het was inderdaad helemaal niet meer eng. Moet wel gezegd worden dat Candyman dan ook nogal soft is qua gore. Iets wat op een klein kind ook wel enige indruk maakt denk ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

We hebben vast allemaal wel eens voor de spiegel gestaan, en die bepaalde scène nagespeeld. (Stiekem stoppen na 4 keer Candyman te hebben gezegd, hehe). Gelukkig leven we nog allemaal.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

We hebben vast allemaal wel eens voor de spiegel gestaan, en die bepaalde scène nagespeeld. (Stiekem stoppen na 4 keer Candyman te hebben gezegd, hehe). Gelukkig leven we nog allemaal.

Ja heb ik zeker gedaan haha. Durfde ook echt niet tot 5 te tellen. Maar heb er trouwens wel eens problemen mee gehad op school. Toen vertelde een vriendinnetje ook een verhaal over de Candyman rond in de klas. Als je de Candyman 's avonds om 12 uur voor de spiegel oproept door zijn naam te zeggen dan komt er een oude man naar je toe met afgekauwde snoepjes in z'n mond. Geen idee hoe ze hier op kwam, misschien een smoes van die ouders om het horrorverhaaltje wat softer te maken of zo. Wist ook niet dat candy, snoep betekende. Maar ik vertelde in elk geval dat het niet waar was maar dat er een man kwam met een afgehakte arm waar een haak uitstak om je te vermoorden. Toen wilde de mondhoekjes wel krullen en kreeg ik een boos vingertje van de juf

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

....en het meisje had een trauma voor het leven en durft nu geen enkele horrorfilm meer te kijken. Sadist!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

....en het meisje had een trauma voor het leven en durft nu geen enkele horrorfilm meer te kijken.

Geen idee, spreek d'r niet mee, wellicht meegenomen door de Candyman

Elineloves wrote:

Sadist!

Dat is inderdaad een stempel die ik in de loop der jaren heb gekregen van mijn directe omgeving Vooral omdat we wel eens een filmavond hielden met vrienden en hun American Pie en Bad Boys meenamen en ik aankwam met Ichi the Killer en andere 'vage Japanse martel rotzooi'. Terwijl ik in het echt soms alleen vliegen kwaad doe.

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

FillumGek wrote:

Op mijn 8e zag ik Candyman en sindsdien gingen ik en een vriendje vaak horrors huren bij de videotheek, mama moest dan mee natuurlijk. Tot de dag van vandaag ben ik een enorme horrorfan, sterker nog, laatste tijd kijk ik weinig anders.

En ik ben nog steeds geen seriemoordenaar dus of het verstandig is? Dat ligt aan de persoon zelf. Heb zelf als kind wel vaak nachtmerries gehad, ook door die films. Sommige kan ik me nog herinneren. Maar ik vond het nooit erg. De ene kan er nu eenmaal slechter tegen dan de ander en degene die er niet tegen kan stopt uit zichzelf dan waarschijnlijk wel met enge films kijken.

Nou, met te zeggen of het wel 'gezond ' is denk ik niet aan seriemoordenaar of psychopaat worden. Dan denk ik eerder aan een trauma, slapeloosheid of die dingen. Maar zoals je zegt; iedereen zijn eigen leeftijd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Butchers wrote:

(quote)

Nou, met te zeggen of het wel 'gezond ' is denk ik niet aan seriemoordenaar of psychopaat worden. Dan denk ik eerder aan een trauma, slapeloosheid of die dingen. Maar zoals je zegt; iedereen zijn eigen leeftijd.

Ja seriemoordenaar is inderdaad misschien een verkeerd voorbeeld van me. Trauma is wat waarschijnlijker ja.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

FillumGek wrote:

Candyman een tijdje geleden weer herzien en het was inderdaad helemaal niet meer eng.

Idem. Ik heb 'm vorige week herzien na heel veel jaar, maar kwa engheid etc kon hij me nog bekoren.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Elineloves wrote:

We hebben vast allemaal wel eens voor de spiegel gestaan, en die bepaalde scène nagespeeld. (Stiekem stoppen na 4 keer Candyman te hebben gezegd, hehe).

Ik ben een keer tot de 5 gegaan en je ziet, er is niks gebeurd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

U-96 wrote:

(quote)

Ik ben een keer tot de 5 gegaan en je ziet, er is niks gebeurd.

Diehard

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zou bijna zeggen: ''Jammer''. Anders was je de geschiedenis ingegaan en wisten wij wat er zou gebeuren met zo'n bikkel als jij. ( ).

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Sorry voor de teleurstelling Eline

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

16 is een aardig jonge leeftijd vergeleken met de meeste users hier Maar niet extreem zou ik zeggen.

movierobert

• 168 messages
  • 1829 votes

Een vriend van me keek allemaal enge films vroeger van ze ouders. Zelf ooit één gekeken daar toen heb ik 3 jaar nachtmeries gehad(serieus) Die jonge kwam jaren later bij me op bezoek en was toen 18.

Toen gingen we overdag naar een vriend van mij en daar stonden nog al veel bomen in de tuin.

Die vriend van me wou weg omdat die vreselijk bang werd. Hij durft dus ook niet in bos te komen en of buiten te lopen als donker is. Nou dan heb je het mooi voor elkaar een normaal iemand loopt zo het bos in als donker is.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hoe oud zijn de oudste, nog echt actieve gebruikers?

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Butchers wrote:

(quote)

En terecht, de nieuwste Harry Potter is heel grimmig en donker. Kan wel begrijpen dat je er nachtmerrie's van krijgt als 13 jarige. Maar ik denk dat jongens iets meer aangelegd zijn voor horror films, enge films en dergelijke. Die proberen meer 'stoer en groot' te doen als je begrijpt wat ik bedoel. Meisjes beginnen pas van hun 16 ongeveer om met horror en thriller films te bekijken. Ik kan ook mis zitten, want bij iedereen is dit natuurlijk anders. Maar ik denk dat jongens rapper naar zo'n dingen durven kijken. Ik heb ook een klein broertje van 12, die kon niet wachten op de nieuwe Harry Potter en heeft al samen met mij naar The Wolfman gekeken.

Ik heb gewoon graag spannende films.

The silence of the lambs vond ik trouwens heel spannend -> DAT GEEFT GEWOON EEN KICK

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik denk ik, ben 101.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Kan niet, en niet grappig.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Geintje man, niet zo serieus joh

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Wat ik zei, was eigenlijk ook voor te lachen

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Ik ben 12 (jongste user?)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik geloof dat ik enkele keren accounts heb gezien waar een gebruiker 11 of zelfs 10 was.

Kan me alleen niet herinneren welke accounts dat waren.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Deze is 7: http://www.moviemeter.nl/user/123140

Zie de drie musketiers van Mickey Donald en Goofy

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Was ik mijn zusje toch bijna vergeten!

Maar ze zit hier niet zo vaak op.

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Wie is zij?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jumpstylemovie wrote:

Deze is 7: http://www.moviemeter.nl/user/123140

Zie de drie musketiers van Mickey Donald en Goofy

Waar staat dat dat hij 7 is, hij houd wel van Barbie.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zoals jumpsylemovie zegt: zie de drie musketiers van Mickey Donald en Goofy

aylilaatje wrote:

review van ayla,7 jaar

Ik vind het heel grappig.

Vooral als Donald weer dom doet.

Ik vind Katrien en Minnie heel mooi

Superleuke film

4,5

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.