• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.323 votes
Profile

Wie is de oudste/ jongste user?

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik ben 13 jaar.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pruim wrote:

Eline, van 1988, 9 jaar jonger dan ik, had ik ook tot een mid-twintiger gerekend.

Hehe. Heb het zelf ook vaak met leeftijden, maar nog meer met foto's. Als je dan plots een foto van iemand ziet verschijnen dan is het beeld wat je eerder van die persoon had echt totaal anders. En andersom ook vaak dat je een foto ziet en denkt; ''Is die pas ... jaar? ''

EmilyPlays

• 54 messages
  • 500 votes

dominion wrote:

Ik ben 13 jaar.

Dan kan ik nu echt niet geloven.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Wat gaan de tijden toch snel he.

Toen ik 11 was speelde ik bij wijze van nog met mijn eigen poep, tegenwoordig zitten ze al 200 films te kijken

Brimmi

• 344 messages
  • 1362 votes

200? Hij heeft 1169 stemmen. Stel hij is op z'n 8e begonnen met stapels films te kijken, dan heeft hij dus zo'n 9,3 films per week gekeken. okeeeeee....

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Het zijn zn eigen woorden.

O hij zit al op 293! Bijna 300 dus .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik kijk ongeveer 4 films per week.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Dan doet kobe bryant fan dat toch beter. Die kijkt 2.5 film PER DAG.

Jeugd van tegenwoordig heeft ook teveel vrije tijd

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Hoe oud is hij dan.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

11 jaar.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Meen je dat serieus.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Weet ik veel, dat staat in zijn profiel.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Maar ik heb wel meer stemmen dan hem.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Leeftijd 11, berichten = 293, geregistreerd op 4 juli 2010.

123 dagen registreerd, 293 films beoordeelt, hij heeft het er maar druk mee!

EmilyPlays

• 54 messages
  • 500 votes

@Dominion;

Hoe slaag je erin om tweemaal zoveel films te zien,vaak films waar je niet zo makkelijk aan geraakt.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Pff, sommige zijn gewoon nog maar 11 en hebben al meer gezien dan mij .

Op die leeftijd keek ik gewoon nog naar sponsbob, en nergens anders naar..

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

EmilyPlays wrote:

@Dominion;

Hoe slaag je erin om tweemaal zoveel films te zien,vaak films waar je niet zo makkelijk aan geraakt.

Wat bedoel je eigenlijk.

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Hoe je het voor elkaar krijgt om zoveel films te zien, die ook nog eens niet makkelijk verkrijgbaar zijn. Toch EmilyPlays?

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik kijk alles via Internet en mijn neef download alles voor mij en ik spaar ook dvds dus meestal koop ik er drie of vier per maand.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

TragieStar.* wrote:

Pff, sommige zijn gewoon nog maar 11 en hebben al meer gezien dan mij .

Op die leeftijd keek ik gewoon nog naar sponsbob, en nergens anders naar..

Ik kijk nog steeds naar spongebob! Geniaal!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Ja, haha dat is waar idd. Ben ook nog maar 1 jaar geleden gestopt ofzo..

Tja, ik word ook volwassen, en Sponsbob hoort daar helaas niet meer bij..

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Het leuke is dat er nog best vaak humor voor volwassenen in zit, wat kinderen vaak niet door hebben. Geldt ook voor Bert&Ernie.

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

Lui wrote:

(quote)

Deze waarschijnlijk http://www.moviemeter.nl/user/105413.

Hij kijkt Silence Of The Lambs en Psycho. Die jongen is 11.. Nou vraag ik me af; is dat gezond? Sommige kinderen zijn rapper klaar voor films dan anderen, ik keek op m'n 13/14 ook bijvoorbeeld al naar An American Werewolf In London enzo... Maar toch? Dat zijn toch wel erg serieuze films.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoe oud ben je nu inmiddels dan, Butchers?

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

24

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Of dat gezond is, tsja. Ik had op mijn 10e bijvoorbeeld It en Cujo al gezien, en ben nog vrij goed ( ) terecht gekomen. Denk dat het aan de ouders en aan jezelf ligt of je er klaar voor bent. Ik heb nu een nichtje van 13 en die durft niet naar de nieuwste Harry Potter omdat ze dan nachtmerries krijgt.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Die leeftijdsgrens bij de laatste Harry Potter is ook te triest voor woorden. Vanaf 12 jaar, kom op zeg Maar goed dat is een hele andere discussie.

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

Elineloves wrote:

Of dat gezond is, tsja. Ik had op mijn 10e bijvoorbeeld It en Cujo al gezien, en ben nog vrij goed ( ) terecht gekomen. Denk dat het aan de ouders en aan jezelf ligt of je er klaar voor bent. Ik heb nu een nichtje van 13 en die durft niet naar de nieuwste Harry Potter omdat ze dan nachtmerries krijgt.

En terecht, de nieuwste Harry Potter is heel grimmig en donker. Kan wel begrijpen dat je er nachtmerrie's van krijgt als 13 jarige. Maar ik denk dat jongens iets meer aangelegd zijn voor horror films, enge films en dergelijke. Die proberen meer 'stoer en groot' te doen als je begrijpt wat ik bedoel. Meisjes beginnen pas van hun 16 ongeveer om met horror en thriller films te bekijken. Ik kan ook mis zitten, want bij iedereen is dit natuurlijk anders. Maar ik denk dat jongens rapper naar zo'n dingen durven kijken. Ik heb ook een klein broertje van 12, die kon niet wachten op de nieuwe Harry Potter en heeft al samen met mij naar The Wolfman gekeken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Klopt hoor. De meeste van mijn vriendinnen zijn in de twintig en die willen nog geen horrorfilm kijken omdat ze dan slecht slapen. Zolang iedereen het van zichzelf weet en dat navolgt, maar het mij niet uit. Ik ben zelf een enorme horrorfan, maar ik zal mijn kinderen later echt niet opdringen om er ook (op vroege leeftijd) een passie voor de kweken.

Butchers

• 201 messages
  • 341 votes

Ben het helemaal met je eens. Ga ook niet zeggen van wanneer ze het mogen kijken of niet. Ik ga hun gewoon vertellen dat ze moeten oppassen met wat ze kijken, aangezien sommige soms ook trauma's aan films kunnen krijgen. Mijn kleine broertje heeft van zijn 6 tot 10 jaar niet in de zee durven zwemmen toen hij een stuk Jaws had gezien samen met mij. Ga hun natuurlijk ook niet naar Saw laten kijken op hun tien jaar (als het dan nog populair is tenminste), maar als ze zelf aandringen laat ik hen misschien wel een stuk zien. Dan zal ik wel kijken of ze nog verder durven zien, waarschijnlijk niet. En dan blijven ze vanzelf hopelijk wel van die dingen af tot ze ouder zijn. Waarschijnlijk toch pas over een paar jaar beginnen met het opvoeden, ik wil nog een paar jaar van het uitgaan leven genieten, tot ik 26 ben of zo. Tot die tijd blijf ik nog even genieten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.