- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie is de oudste/ jongste user?
Wie is de oudste/ jongste user?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik denk dat als je op die leeftijd gehoord hebt dat dat 'meesterwerken uit de filmgeschiedenis' zijn dat je dan wat meer je best doet om ze te waarderen. Dat merk ik bij mezelf nog steeds trouwens, en het is helemaal niet negatief ook.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Ik zie 13 jarigen liever naar domme actiefilms kijken en hollywood blockbusters. Waar praat je anders over met je klasgenoten..
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
klopt , ik denk of ik had in iedergeval toen ik 13 was nog niet de animo om dat soort films te kijken , dat is nu overgens nou ik 17 ben wel anders 
its my life
-
- 200 messages
- 0 votes
Ik zie 13 jarigen liever naar domme actiefilms kijken en hollywood blockbusters. Waar praat je anders over met je klasgenoten..
Ik ben 13 en ik kijk bijna geen domme actiefilms en ik kijk wel naar forest gump.
Niet iedere jongen van 13 is zo
dus niet iedereen is hetzelfde leno
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Daar zou je nog van verschieten. Mijn dochter was pas tien, elf jaar toen ze - uit eigen wil - vroeg om ernstige en grote films te mogen zien, iets wat ze nu op 17-jarige leeftijd nog steeds met veel enthousiasme en overtuiging doet. Er zijn jongeren die nu eenmaal vroegrijp zijn, tegenover anderen die nog 'kind' zijn op hun 20ste. 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Ik besef dat niet iedere 13 jarige hetzelfde is, ik zeg alleen dat ik 13 jarigen liever naar domme actiefilms (bij wijze van) zie kijken.
Alles op zijn tijd.
Overigens vind ik het, op mijn 22e, nog steeds leuk om nu en dan een domme actiefilm te kijken, dat terzijde.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Waarom zou dat met leeftijd te maken moeten hebben, nogal kortzichting vind ik!
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7935 votes
Mijn dochter was pas tien, elf jaar toen ze - uit eigen wil - vroeg om ernstige en grote films te mogen zien, iets wat ze nu op 17-jarige leeftijd nog steeds met veel enthousiasme en overtuiging doet.
Is jouw dochter ook op moviemeter in actie Speedy?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Is jouw dochter ook op moviemeter in actie Speedy?
Neen, jammer goenoeg niet. Ze stelt het altijd uit omdat ze te weinig tijd heeft. Vrienden, muziek, een paar filmpjes per week, gitaarlessen en zeker niet te vergeten haar school. Ze zou graag kinderpsychologie studeren. Dan is er misschien eindelijk iets aan haar papa te doen. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Haha , ik probeer het omgekeerd.
Ik probeer mijn pa juist op deze site te krijgen, Omdat hij altyd van de uitgesproken meningen heeft 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7935 votes
Ach, gewoon reclame blijven maken, zeuren, aanmoedigen en uiteindelijk gaan ze toch allemaal voor de bijl
! Ik zie het nog steeds om me heen gebeuren.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb de jongste user gevonden: GuirY Rose.
Dit stond in zijn profiel:
Echte naam: Roos
Geboortedatum: 13 mei 2005 (0)
E-mailadres: (verborgen)
Geslacht: Vrouw
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
opvallend inderdaad
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Hoezo? Ga je nu toch de mogelijkheid om foto's in je profiel te plaatsen invoeren?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik zal mijn reactie op verzoek uitbouwen:
Valt het jouw het meest op dat er een vrouw op de site komt? Volgens mij zijn er hier velen. Misschien zou je de optie (die je zelf ook al in de nieuwe site achter de schermen hebt gemaakt) om een foto in je profiel te zetten moeten invoeren. Dan kom je erachter dat er meer vrouwen op de site zitten. Tenzij ze bijvoorbeeld een foto van een paard uploaden. Dan ben je nog niet veel wijzer. Of die foto moet wel van haar zelf zijn, maar dat je denkt dat het een paard is. Of dat het een foto van haarzelf is, maar jij denkt dat het haar paard is en je een compliment maakt over haar mooie paard. Dan heb je het bij haar verbruid, maar ja dan is er nog geen man over boord, want dan is ze gewoon lelijk in jouw ogen en wilde je toch niks van haar. Of...
Ik loop te bazelen, ik ga maar weer...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik loop te bazelen, ik ga maar weer...
Lees eerst het berichtje dat ik quote nog even goed 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik moet ook maar wat meer van smilies gebruik maken, merk ik. (Niet dat dit mijn eigen humor beter zal maken) Bij mijn humor lees je overigens maar 10% van de ijsberg, de rest heb ik hier.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik geloof dat ik niet zo wakker was op dat moment 
its my life
-
- 200 messages
- 0 votes
Ik heb de jongste user gevonden: GuirY Rose.
Echte naam: Roos
Geboortedatum: 13 mei 2005 (0)
E-mailadres: (verborgen)
Iemand had een lollige bui
hup humor
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Als ik er nu aan begin is er tegen 13 maart 2006 een nieuwe user: Mini-Speedy.
Maar ik ga hem nu al registreren.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
De oudste:
Locutus
-
- 606 messages
- 5881 votes
Ik besef dat niet iedere 13 jarige hetzelfde is, ik zeg alleen dat ik 13 jarigen liever naar domme actiefilms (bij wijze van) zie kijken.
Alles op zijn tijd.
Overigens vind ik het, op mijn 22e, nog steeds leuk om nu en dan een domme actiefilm te kijken, dat terzijde.
Ik ben 29 en vind Terminator 2 de beste film aller tijden 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Huh?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Fout herstelt denk ik. Zijn geboortejaar stond op 1017 oid.