- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie is de oudste/ jongste user?
Wie is de oudste/ jongste user?
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Ah, wat lief
Een 7-jarige op moviemeter. En zo slecht typt ze haar zinnen nog niet hoor.
En grappig dat haar broer ook in ons midden is.
TheLionKingFan
-
- 904 messages
- 127 votes
Ah, wat lief
Een 7-jarige op moviemeter. En zo slecht typt ze haar zinnen nog niet hoor.
En grappig dat haar broer ook in ons midden is.
Ik typ voor haar,al haar reacties zijn verwijderd. 
aylilaatje
-
- 30 messages
- 0 votes
Mijn broer heeft dit voor mij gemaakt en hij typt dit ook. 't Is leuk
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Even omhoog met dit Topic. Op het viva forum waar ik soms ook opereer kom je de gekste geboortedata tegen. Sinds de update zijn er velen slechts 1 of 2 jaar oud. Maar ik ben ook personen van ver boven de 100 tegengekomen. Zelf ben ik daar 0 jaar. Ik denk dat ook hier de gegevens niet altijd kloppen. Ik heb even de tijd genomen om dit Topic vanaf het begin te lezen. Leuk om te zien dat er gebruikers zijn die al 10 jaar of meer actief zijn en wat ze toen schreven. Ik heb zo mijn twijfels aan de leeftijd van Movsin
Ik heb mensen in mijn kennissenkring van 77 jaar maar die noemen zijn favoriete films die hij in zijn top 10 lijst heeft zelden of nooit. Omdat ik aan voornamenonderzoek doe weet ik dat de naam Roland zie zijn profiel pas rond de jaren zestig van de vorige eeuw een beetje bekend werd en nu weer net zo laag scoort als in de jaren dertig. Ongeveer 6 à 9 jongens in Nederland kregen deze naam . Och je kunt hier zoveel over fantaseren als je wilt, maakt niet uit. Ik ben in ieder geval al een oma en mijn oudste kleinkind is naar mij vernoemd maar je schrijft het anders en beide namen komen vaak, heel vaak in een film voor. 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Maar ik ben ook personen van ver boven de 100 tegengekomen.
Mij? Alexander1900
Je bent zo oud als je je voelt toch? 
Ps ik denk dat deze man de oudste is http://www.moviemeter.nl/user/26572 . Inmiddels 1734 jaar!
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik heb zo mijn twijfels aan de leeftijd van Movsin
Ik heb mensen in mijn kennissenkring van 77 jaar maar die noemen zijn favoriete films die hij in zijn top 10 lijst heeft zelden of nooit.
Leuke opmerking
. Zo gek is zijn top 10 toch niet? Ik zou ervan opkijken als Movsin Fast & Furious 1 t/m 7 daar zou hebben staan en zou beweren dat ie 77 is... Maar vertel, welke films hoort een 77-jarige in zijn top 10 te hebben? Ben wel benieuwd! 
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Mij? Alexander1900
Je bent zo oud als je je voelt toch? 
Ps ik denk dat deze man de oudste is http://www.moviemeter.nl/user/26572 . Inmiddels 1734 jaar!
Maar dat is een neppert want hij is zo jong dat hij mijn zoon of kleinkind
zou kunnen zijn. Qua naam wel ja maar ik denk dat je zelfs geen oudere naam zou kunnen bedenken. Als je wilt dat je zo oud bent dat je je voelt is mijn leeftijd heel anders.
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Leuke opmerking
. Zo gek is zijn top 10 toch niet? Ik zou ervan opkijken als Movsin Fast & Furious 1 t/m 7 daar zou hebben staan en zou beweren dat ie 77 is... Maar vertel, welke films hoort een 77-jarige in zijn top 10 te hebben? Ben wel benieuwd!
Alleen de My Fair Lady & The Wrong man vind ik passen in het rijtje behorend bij zijn leeftijd.
Om met Nederlandse films te beginnen bijvoorbeeld:
1.Ciske de rat
2. Dorp aan de rivier
3. Fanfare
Engelstalige:
1.Ben-Hur
2. Spartacus
3. Singin' In The Rain
4. East of Eden
5.The bridge on the river Kwai
6. Some like it hot
7. Psycho
Of niet soms 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Of niet soms
Ik denk dat de top 10 heel persoonlijks is, en dat je dat niet echt leeftijd en een reeks productiejaren van een film aan elkaar kunt koppelen. Er worden steeds nieuwe films gemaakt die mensen leuk kunnen vinden, ongeacht hun leeftijd.
Als je top 10 alleen uit de wat oudere films bestaat dan zou dat betekenen dat je sindsdien geen goede films meer hebt gezien, of dat je smaak niet is veranderd, of dat je alleen naar films uit een bepaalde tijd kijkt. En er zijn ook genoeg jonge mensen die klassiekers kunnen waarderen.
Uit je eigen top 10 kan ik ook niet opmaken dat "sinterklaas" je (klein)kind zou kunnen zijn 
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Uit je eigen top 10 kan ik ook niet opmaken dat "sinterklaas" je (klein)kind zou kunnen zijn
Nee dat is ook zo maar wel als je bij Bambi kijkt of bij Le Ballon Rouge waar ik een review heb geschreven, dan kun je min of meer mijn leeftijd inschatten.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1725 votes
Met 19 jaar behoor ik wel tot de jongsten van deze site.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
http://www.moviemeter.nl/user/65511 , 78 jaar.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik ben van 1900...
En dan nog steeds 28? Doe je goed
.
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2198 votes
Net 17 geworden, dus wel relatief jong.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Over een tijdje krijgen we users die nog niet geboren waren toen wij hier op de site kwamen. 
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2198 votes
Toen jij je account had aangemaakt liep ik nog zowat in de luiers joh.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1725 votes
http://www.moviemeter.nl/user/65511 , 78 jaar.
Respect,
en wist niet dat je 17 was, stephan!
Al drie mensen jonger dan mij
Jezus, ik word oud.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
kos je voorspelling is uitgekomen:
nathaniel177, was nog niet geboren toen jij je had ingeschreven op deze website
.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Ik voel me ook opeens heel oud, ondanks dat ik de dertig nog niet heb bereikt. Voelt een beetje als het zien fietsen van brugpiepers die nog niet geboren waren toen ik zelf een brugger was. Kan alleen maar erger worden, fijn! 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik ben net 31 geworden. Ben een oude rot in het vak... 
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
kos je voorspelling is uitgekomen:
nathaniel177, was nog niet geboren toen jij je had ingeschreven op deze website
.
En al meer dan 450 films gezien, niet slecht...