- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie is de oudste/ jongste user?
Wie is de oudste/ jongste user?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
ahhahahahahahahhahahahah!! Niet grappig 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, anders leg je het even uit ofzo...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja dat begreep ik al....zoiets noem ik "aso" Doom.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Wat een zever zeg! We zouden beter verder gaan met een user te zoeken die jonger is dan -1 jaar en ouder is dan 894 jaar. Allebei de records tot nu toe denk ik 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja dat begreep ik al....zoiets noem ik "aso" Doom.
huh ? Wat volg ik hier niet ? 
Ik weet alleen dat ik dat nooit heb gezegd, zei alleen dat je sarcastische opmerking met je rollend oogje wel kon laten.....
dat was alles, als we dat meteen gaan opvatten dat ik je niet mag en dat ik een aso ben... ok is goed, maar dat is niet wat ik bedoelde en heb gezegd.
-----
Maar met 11 jaar kijken sommige gewoon al veel horror films, damn durde ik nie eens joh.. hehe echt, is wel erg vroeg als je het mij vraaagt.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Maar met 11 jaar kijken sommige gewoon al veel horror films, damn durde ik nie eens joh.. hehe echt, is wel erg vroeg als je het mij vraaagt.
Precies of ze zijn op hun elfde al zwanger 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het ging me om die discussie over een Franse God....waarom denk je dat ik denk dat ik dat ben? En dan zeg ik "waar slaat dat op" maakt Locutus een opmerking dat ik het wel ben ofzo, en dan begin jij dat het grappig is. Dan komt het bij mij over dat jij mij niet mag. Maar als ik je verkeerd begrepen heb sorry. En zoals Cabot al zei;
zoeken maar!
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
enne wat maakt het uit dat je op je elfde al een horror film ziet heb ik ook gedaan alleen schijtte ik toen in me broek
maar daardoor vind ik tegenwoordig vaak horror films niet meer zo eng
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het maakt niet uit, dáárom juist....ik was ook f*cking bang, vrees voor mannen in leren jassen is nooit echt over gegaan na I Stil Know...ookal kan ik die film nu makkelijk zien. De eerste keer een (nieuwe) enge film kijken is nog steeds vreselijk, ik ben meestal al banger vóór de film begint dan werkelijk nodig is.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
@ Angrod_Pallanén
Ok, dan is het nu weer goed. No hard feelings 
En tja, ik vind 11 jaar erg vroeg, het maakt niet uit verder. Alleen echt mijn eerste film dat een beetje eng was, hehe was echt wel bang 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wat was je eerste enge film dan?
BTW: Is er een makkelijke manier om een user te vinden, qua leeftijd e.d. volgens mij niet...maar misschien een achteringang?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Wat was je eerste enge film dan?
BTW: Is er een makkelijke manier om een user te vinden, qua leeftijd e.d. volgens mij niet...maar misschien een achteringang?
Hmm dat was denk ik Jurassic Park in de Biosscoop en zo eng is die hele film niet
Maar weet wel dat ik hem daar echt eng vond...
En over de users, hmm nee denk het niet, weet alleen dat je op nickname kunt zoeken..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je hebt in elk geval de eer van JP in de bios...
zo moet je het zien 
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
Toen ik 11 was ofzo keek ik ook al horrorfilms, maar die nam ik toen 's avonds op en ging ze de volgende dag 's middags kijken, dus dat was niet echt eng 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik kijk horrorfilms ook alleen 's avonds als ik met vrienden ben 
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik kijk ze het liefst alleen, dan heb ik geen gezaag over hoe spannend het is 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ik kan mij nog goed herinneren toen de eerste angst toesloeg. De film: Sundel Bolong, een Indonesische griezelfilm over een heks met een gat in haar buik, min of meer folklore.
Ik was toen rond de zeven en keek stiekem mee. Wat zat de schrik er toen goed in.
Tegenwoordig kijk ik horrorfilms het liefst alleen, in het donker en niet te zuinig met volume. Met gezelschap betrap ik mijzelf te vaak op binnenpret als ik anderen zie schrikken en bang worden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
zo... zijn we er al uit wie de jongste en de oudste users zijn?
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
http://www.moviemeter.nl/user/18252 erg oude user...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wauw, hoe zou het zijn geweest in die tijd? Jammer dat ze de milleniumwisseling neit heeft meegemaakt. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Beetje triest om zo iets in de toetsen bij je gegevens .. maja sommige moeten weer apart zijn.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik zou haar maar niet storen, of ze krijgt een hartaanval 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Te laat, heb ik al gedaan nadat ze Mean Girls een 5 gaf. Oude mensen raken soms in de war. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
haha is zo te zien een oude fan van Hillary ofzo....