• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.188 actors
  • 9.373.531 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

veron35 wrote:

Bij mij niet. Ik houd echt geen plezier als ik enkel top films moet kijken. Dat lijkt me zo eentonig en saai worden. Bovendien zijn er zat slechte A-films en zat goede B-films. Je wardeerd een goede film ook meer als je af en toe slechte kijkt. Dat is het zelfde als dat je altijd vakantie hebt of waneer je ook nog moet werken/naar school gaan. Als je altijd vrij bent wardeer je het niet meer.

Alleen zie je even over het hoofd dat die slechte films ook wel op televisie komen. Ik wilde ze voor geen goud daadwerkelijk in mijn collectie om te bewerkstelligen dat ik mijn goede dvd's dan beter waardeer.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Daar heb je inderdaat gelijk in Goodfella_90, maar op tv ben je ook gebonden aan vaste tijden en verschrikkelijke irritante reclame. Als de slechte film al komen is dat meestal op tijden dat er ook een goede op komt. En meestal zijn die slechte films dan a la Jean Claud Van Damme waar ik dus echt niks om geef.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

wo2-Freak wrote:

(quote)

Die vergelijkingen kloppen niet echt veron35.

Want bij film kijken of het nu een ''slechte'' of een ''goede'' film is, je doet precies het zelfde. Je ligt/zit en kijkt naar een beeldscherm en je let op de film/ het verhaal.

Bij vakantie en school: Op school werk je, je gebruikt de hele dag door je hersenen en let constant op. Als het vakantie is heb je dat wel nodig (denken) maar je bent niet constant bezig met denken of constant een ding aan het doen in bepaalde tijd.

Dus die vergelijk klopt niet.

Het gaat ook om het idee. Je wardeert het een meer als je het niet altijd hebt.

En trouwens: Ik geef ten eerste mijn geld niet uit aan slechte films want, ja aan het woord al ''slecht''. Is het geld gewoon niet waard!

En ik denk echt niet dat ik eerder een slechte film koop dan een goede. Een slechte film is zoals jij zegt voor een keer leuk. Maar daarna heb je er niets meer aan en heb je weinig ruimte.

Een goede film kun je best noch 20x kijken in je leven. (Als je redelijk oud wordt en goed omgaat met je dvd's )

Sommige B-films kijk ik vaker dan veel A-films.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Wel raar, maar als ik het zo lees is dit wat jij bedoelt:

- Ik heb veel slechte films in mijn collectie, eigenlijk vind ik ze niets aan maar om de indruk te geven dat ik er wel om geef dan zeg ik dat gewoon.

- Ik heb niet zo veel geld in bezit, veel slechte b-films kopen maakt me dvd-collectie groter en als ik ze tog wijs maak dat ik de films goed vindt gaan hun mij geloven.

?

Zo'n gevoel heb ik er wel bij als ik jou reacties lees

Spetie

• 38871 messages
  • 8151 votes

wo2-Freak wrote:

- Ik heb veel slechte films in mijn collectie, eigenlijk vind ik ze niets aan maar om de indruk te geven dat ik er wel om geef dan zeg ik dat gewoon.

- Ik heb niet zo veel geld in bezit, veel slechte b-films kopen maakt me dvd-collectie groter en als ik ze tog wijs maak dat ik de films goed vindt gaan hun mij geloven.

?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

wo2-Freak wrote:

?

Jij kunt mij als geen ander verkeerd begrijpen. Jij krijgt er ook niet genoeg van om mij op een subtile zwart te maken met dingen die je gewoon zit te verzinnen. Kan ik niet hebben van jou.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Heeft er iemand nog foto's of kan de chat-box gesloten worden?

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Mod-wannabe. .

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Ik zal morgen een nieuwe foto plaatsen om dit topic eer aan te doen. Inmiddels een nieuwe rij erbij gekocht....

Ik heb 2 nieuwe planken gekocht, en het allemaal wat anders ingericht, misschien kan ik dan ook wat gedetailleerde fotos plaatsen.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Ik heb (mijn vader eigenlijk maar) pasgeleden een nieuwe kast gekocht, de oude weggedaan (er kon niets meer bij) de oude weggedaan. En na 1 maand is de nieuwe kast ook al bijna vol.

Jammer dat er geen ruimte meer is mijn kamer. Zo klein is die niet maar er staat veel andere dingen in.

Tog maar de oude dvd-kast terugplaatsen

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Maar Veron35 en Wo2-freak: ik hoop maar niet dat jullie de nieuwe djelle en Ramon K worden.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Waarom? Wat is er met djelle en ramon k dan?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Bekvechten nu ook al 3 jaar lang over elkaars meningen.

bron: Manier van communiceren topic en bij films als Det Sjunde Inseglet, La Strada enz

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Aangezien ik niet veel meer plek heb als dat éne schapje komt er voorlopig niet veel meer bij. Zou nog wel graag die paar slechte 1 euro films willen vervangen voor bijvoorbeeld een Stanley Kubrick SE Box

Tadá

(afbeelding)

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Jammer dat je de titels niet goed kunt zien, maar de manier waarop je het uitgestalt hebt (met name het achtergrond) is wel mooi gedaan

TonyMontana

• 394 messages
  • 4803 votes

Baksteen wrote:

Aangezien ik niet veel meer plek heb als dat éne schapje komt er voorlopig niet veel meer bij. Zou nog wel graag die paar slechte 1 euro films willen vervangen voor bijvoorbeeld een Stanley Kubrick SE Box

Tadá

(afbeelding)

mooi mooi!!! vraagje: welke versie van GoodFellas is dat?? R1?

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

TonyMontana wrote:

(quote)

mooi mooi!!! vraagje: welke versie van GoodFellas is dat?? R1?

R2 special edition, ooit gekocht bij FRS.. paar jaar terug.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Baksteen heb je misschien duidelijkere foto?

Ik zou niet weten hoe tonymontana ziet dat GoodFellas er tussen zit:P

TonyMontana

• 394 messages
  • 4803 votes

Baksteen wrote:

(quote)

R2 special edition, ooit gekocht bij FRS.. paar jaar terug.

hm, raar, heb die versie ook (R2 2Disc SE) maar aan de zijkant staat niet vermeld "2 disc Special Edition"... msschn heeft de uwe een slipcover..??

TonyMontana

• 394 messages
  • 4803 votes

wo2-Freak wrote:

Baksteen heb je misschien duidelijkere foto?

Ik zou niet weten hoe tonymontana ziet dat GoodFellas er tussen zit:P

gewoon op de foto klikken en een ander venster/tabblad wordt geopend waarop de foto groter zichtbaar is...

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Baksteen wrote:

Tadá

(afbeelding)

Klein, maar fijn. Maar Stanley Kubrick films zijn echt een typisch voorbeeld van films die ik echt maar 1 keer hoef te zien (op Eyes Whid Shut na). The Shining en 2001 waren enorme tegenvallers.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

TonyMontana wrote:

(quote)

hm, raar, heb die versie ook (R2 2Disc SE) maar aan de zijkant staat niet vermeld "2 disc Special Edition"... msschn heeft de uwe een slipcover..??

Ja dat is een slipcover, die heb ik namelijk ook.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

TonyMontana wrote:

(quote)

gewoon op de foto klikken en een ander venster/tabblad wordt geopend waarop de foto groter zichtbaar is...

Hmm... Dat doe ik maar er gebeurt niets

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Nu wordt de afbeelding wel groter .

Ik weet niet waarom de 1e 1000 keer klikken niet, maar opnieuw gestart doet hij het weer

Mooie titels zitten er tussen Baksteen!

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Mooie begincollectie, Baksteen.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Baksteen wrote:

Leuk begin toch? En het is geen schande om een paar 1 euro kostende films te vervangen voor 'meesterlijke' films van Kubrick

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Het doet me deugt dat jullie mijn kleine, bescheiden collectie waarderen

En @ TonyMontana: dat is inderdaad een slipcover, iig zo'n kartonnen hoesje dat geen onderkant en bovenkant heeft. Zelfde heb ik bij Clockwork Orange, erg mooie uitgavens vind ik dat.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Slipcovers...

Zeg maar: Kartonnen doosje als cover, met daarin het normale plastice doosje (ook weer met de cover) en dan de dvd?

Vind ik ook mooie uitgaves, heb er maar 9 van dat is wel jammer.

Maar jammer dat het kartonnen doosje altijd snel kappot gaat of het papier aan de onderkant weg gaat.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Mooie collectie Baksteen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.