• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.876 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

akkkia

• 140 messages
  • 0 votes

Kopen jullie ook dvd's zonder ze eerst gezien te hebben, met het

risico dat het een 'minder goede'film is?

Ik bij dvd's namelijk niet. Vooral bij boeken is dat een probleem, ik baal ervan, als ik een 'slecht'boek in m'n boekenkast moet plaatsen

(verpest het geheel ofzo..)

Of zijn jullie van mening dat ook de 'mindere' dvd's een plaatsje in de kast verdienen?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

akkkia wrote:

Kopen jullie ook dvd's zonder ze eerst gezien te hebben, met het

risico dat het een 'minder goede'film is?

Realiseer je je wel dat een bioscoopbezoek met twee personen doorgaans duurder is dan de prijs van een DVD?

Daarom koop ik ze vaak ongezien.

Mindere films dienen dan als verjaardagscadeau of onderzetter

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Mindere films dienen dan als verjaardagscadeau of onderzetter

Maar vooral om achter de andere DVD's te leggen, zodat die niet naar achteren schuiven. Decadent hè?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Doe ik de laatste tijd wel meer. Films kopen die ik nog niet gezien heb. Vaak zijn het wel films die vrij snel weer te verkopen zijn.

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

Jordy schreef:

(quote)

Die slechte uitvoeringen van Seven en American History X?

Zijn deze zo slecht van kwaliteit dan? Bij American History X is het mij niet opgevallen en Seven heb ik nog niet gezien (deze dvd toch niet). In ieder geval, Seven kostte me slechts 2.95 euro (nieuw) dus ik kon deze niet laten liggen.

Bad_Religion

• 624 messages
  • 628 votes

Dustyfan wrote:

(quote)

Maar vooral om achter de andere DVD's te leggen, zodat die niet naar achteren schuiven. Decadent hè?

Maar dan lijkt mijn verzameling zo klein

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

Als ik een DVD op de gok koop is dat een DVD waarvan ik vermoed dat 'ie wel bij me in ze smaak zal vallen. Meestal is dat ook zo en af en toe niet, tja...jammer dan.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Veel films die ik tegenwoordig koop heb ik nog nooit gezien. Er zijn gewoonweg veel films die ik graag wil zien maar die bij onze plaatselijke videotheek niet verkrijgbaar zijn. Bij films die me interesseren kijk ik wat mede mm-ers die ik hoog aansla ervan zeggen en beoordeel dan of ik ze koop of niet. En er zitten dan inderdaad wel eens films bij waar je achteraf spijt van hebt.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Meer dan de helft van mijn dvd's zijn films die ik nog nooit eerder had/heb gezien, wat ik niet leuk vind verkoop/ruil ik weer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

KillaJah wrote:

Zijn deze zo slecht van kwaliteit dan? Bij American History X is het mij niet opgevallen

Dat is toch die 4:3 versie met grote VHS-ondertitels?

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Hehe, volgens mij hebben we die allemaal.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Ik in ieder geval wel, was ook van voor de tijd dat ik daarop lette, en hij koste dacht ik toch niet zoveel...

KillaJah

• 356 messages
  • 856 votes

Je hebt gelijk Jordy, maar ja het zal wel zo'n goedkope dvd geweest zijn die ik niet kon laten liggen.

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Alle dvd's die ik al kocht had ik nog nooit eerder gezien dacht ik. Voor een aanschaf doe ik wel wat opzoekingswerk hier en op imdb. Met m'n smaak rekening houdende baseer ik me op vele recensies en reacties .... Zo vallen er natuurlijk wat films tegen , ik koop dan ook nooit echt dure dvd's ... tegenwoordig is een dvd al goedkoper dan 2 cinematickets maar is het daarom zeker geen slechte film .. Misschien zonder extra's of geen perfecte uitvoering , maar daar hecht ik minder belang aan. Meestal zit ik wel goed met m'n keuzes.

Dit geheel terzijde trouwens

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

Dustyfan wrote:

herkenbaar. dvd's (films dus) die ik niet goed vind , maar wel in bezit heb, mogen echt niet in mijn kast met 'goede' dvd's. nee, die liggen ergens achter op zolder.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

ik dacht dat ik een van de weinigen zou zijn die zich zo kinderlijk gedraagt. maar gelukkig er zijn er meer.

The_basser

• 73 messages
  • 261 votes

Het mooie van deze site is dat je precies weet welke films de moeite waard zijn met een paar drukken op de knop

Persoonlijke smaak speelt echter ook nog een rol natuurlijk

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

timbo_ wrote:

ik dacht dat ik een van de weinigen zou zijn die zich zo kinderlijk gedraagt. maar gelukkig er zijn er meer.

Hier nog zo iemand

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Da Jando schreef:

(quote)

Hier nog zo iemand

nog een

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik huur eigenlijk altijd films...:)

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Maak dan een foto van je videotheek

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Nee, dan is het mijn filmcollectie...

its my life

• 200 messages
  • 0 votes

irene83 schreef:

(quote)

Verhuur je ze ook? lol

goede vraag verhuur je ze ook.

blabla

• 2070 messages
  • 5242 votes

Nee.

Wat zijn het er nog lief weinig trouwens op deze foto, ben intussen de 1100 gepasseerd, zal binnenkort eens een nieuwe foto maken.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

koop je alles wat er uitkomt of kan je wel eens iets weerstaan????

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Een fascinerende collectie, Blabla!

blabla

• 2070 messages
  • 5242 votes

petey wrote:

koop je alles wat er uitkomt of kan je wel eens iets weerstaan????

Koop zeker niet alles, budget houdt iedere maand weer ergens op, en ik vind ook niet alles goed.

Niels_G60

• 71 messages
  • 4 votes

Whahahahah 700, zijn der genoeg....

Een maatje van me heeft der nu net geen 1000, zal eens kijken of ik daar een fototje van ken maken van de week.

Dat zijn der ech ziek veel whahah

blabla

• 2070 messages
  • 5242 votes

De nieuwe foto.

(afbeelding)

Wat er in de kast staat.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ja, leuke krabpaal

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.