- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Slipcovers...
Zeg maar: Kartonnen doosje als cover, met daarin het normale plastice doosje (ook weer met de cover) en dan de dvd?
Klopt. Ik heb er zelf 28, maar ze zijn zo snel beschadigd.
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes

Nog maar een kleine collectie maarja het moet ergens beginnen, ik heb deze foto met mijn telefoon genomen. Zodra ik me handen op een camera krijg dan maak ik een betere. Alle films die er staan kan je ook zien bij mijn profiel in de Film Lijst (in Bezit)
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Lekker veel Tarantino.
Ik had kort geleden 2 van zijn boxsets gekocht die dozen zijn ook te zien op de foto 
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
Het doet me deugt dat jullie mijn kleine, bescheiden collectie waarderen 
En @ TonyMontana: dat is inderdaad een slipcover, iig zo'n kartonnen hoesje dat geen onderkant en bovenkant heeft. Zelfde heb ik bij Clockwork Orange, erg mooie uitgavens vind ik dat.
ah oké. dat soort slipcovers wordt "O-Cards" genoemd. bijna alle WB-special Editions hebber er zo één... (mijn Goodfellas SE niet; komt omdat ik 'm heb gekocht toen ie pas uitkwam)
wat betreft de nieuwe Kubrick SE's --> zeer de moeite waard, heb ze alle 5,... hoop dat de andere Kubricks ook een SE-release krijgen. (enige minpunt, mijn 2001 O-Card is donkerbruin ipv zwart zoals de 4 andere dvd's)
zal één van dees dagen mijn collectie eens posten.
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
En die zijn leeg?
Die kast is nieuw en ik probeer hem nu vol te maken met DVDs (jammer genoeg ben ik niet zo een fan van die 1€ films).Maarja ik laat die dozen er staan tot ik wat beters heb om in de kast te doen. Onder de plank met de DVDs zijn nog drie lege planken die gevuld moeten worden, ik doe nu me best om het zo vol mogelijk te laten lijken. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Nee allebij fout:
Gewoon goed én veel kopen.
- Gewoon veel kopen is slecht. Dan draait het bij je alleen om de kwantiteit. Kwaliteit is beter dan kwaniteit!
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
wat betreft de nieuwe Kubrick SE's --> zeer de moeite waard, heb ze alle 5,... hoop dat de andere Kubricks ook een SE-release krijgen. (enige minpunt, mijn 2001 O-Card is donkerbruin ipv zwart zoals de 4 andere dvd's)
Ik neem aan dat je ze dan los hebt gekocht?.. Want ik wou namelijk voor deze box gaan, lijkt me sterk als er daar eentje van zou afwijken van de rest. 
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
Ik neem aan dat je ze dan los hebt gekocht?.. Want ik wou namelijk voor deze box gaan, lijkt me sterk als er daar eentje van zou afwijken van de rest. 
yep, los gekocht. Ik denk dat het gewoon een drukfout/productiefout is. het is eigenlijk niet zo erg, maar in de kast valt '2001' op naast die andere zwarte covers...
(btw, mijn godfather-box heeft hetzelfde probleem: Godfather 1 zwart, Godfather 2, 3 en extra disc donkerbruin)
mooie box, maar ik denk dat de documentaire "A Life In Pictures" er niet in is inbegrepen...
Celluloid Dreams
-
- 510 messages
- 510 votes
Ik snap niet dat jullie zo gebrand zijn op het, zo snel mogelijk, krijgen van een grote collectie. Dat komt vanzelf wel hoor. Bovendien, je koopt toch omdat je nieuwsgierig bent naar films, en graag nieuwe dingen wil leren kennen. Niet omdat je een grote collectie wil.
Ik weet het, heb recent nog fotos gepost. Maar dat waren 2 overzichtfotos. Niet echt duidelijk dus. Komt nog bij dat er vrij veel veranderd is.

Overzicht van de wand.

Overzicht kasten
Titels wand:

Titels kasten:

MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Wat een collectie! Prachtige criterion's, wat een editie van de Aliens reeks, de Master of Cinema's, de films van Bergman, prachtige series.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ook maar eens een overzicht van mijn bescheiden dvd collectie:

Overzicht.

Plank 1.

Plank 2.

Plank 3.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Celluloid Dreams.
.
Jammer dat je niet bij me om de hoek woont.
.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Mooie bijzondere collecties allemaal mooi.
Vooral die van Celluloid Dreams!
Observator jou collectie ziet er ook goed uit 
Die film noir boxen waar kun je die halen (dus niet online maar gewoon in de winkel)?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Wauw, Celluloid Dreams, prachtig! Zelden zoveel moois bij elkaar gezien 
Observator, ook mooie collectie, die lijkt al wat meer op de mijne 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Erg mooie collecties Observator en Celluloid Dreams.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Celluloid Dreams en Observator beide een mooie collectie hoor.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Wow wat een zwartehoek, ehh zwartboek collectie en de rest mag er ook zijn!
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
(die zwartboek 'hoesjes' links zijn kartonnen plaatjes
, heb enkel de giftset + de making of dvd die je bij Van Leest kreeg)
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Dan kan je daar toch mooie boxen plaatsen?
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ik heb zelf Zwartboek giftset ook maar waarom vinden mensen die zo bijzonder? Ik heb hem plat in mijn dvd-kast liggen 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Leuke collectie Quentin! Alles netjes en op een mooie manier ingedeeld
Waar heb je die verschrikkelijk mooie box van Showgirls vandaan?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Erg mooie collectie Quintin. Ik word jaloers. 
(achter de bank zitten er ook nog