• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.166 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

wo2-Freak wrote:

Prachtige collectie DVD-t

Dankje

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Moet dat nou zo veel en zo groot?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Mooie en duure collectie, maar waarom zet je de QFC edities niet bij elkaar? Dat staat denk ik mooier. Net als de Stephen King CBS dvd's. En ook jammer van die 2 kopietjes.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Practige collectie DVD-T, heel veel mooie titels.

@U-96: Als je een grote verzamelaar bent is het veel en groot ja.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

veron35 wrote:

Mooie en duure collectie, maar waarom zet je de QFC edities niet bij elkaar? .

En toch zijn er ook veel mensen die alle films met vervolgen door mekaar in de collectie zetten. bv (waarom staat Smoke bij jou niet naast Blue in the Face )

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

U-96 wrote:

Moet dat nou zo veel en zo groot?

Tja het wou zo moeilijk allemaal op 1 kleine foto

veron35 wrote:

Mooie en duure collectie, maar waarom zet je de QFC edities niet bij elkaar? Dat staat denk ik mooier. Net als de Stephen King CBS dvd's. En ook jammer van die 2 kopietjes.

Dankjewel,Moet het inderdaad nog wat sorteren,komt met name door gemakzucht van zet daar maar eerst heen,en die 2 kopietjes(zijn er trouwens 4) heb ik gekregen maar er ook maar gewoon tussen gezet.

sinterklaas wrote:

Practige collectie DVD-T, heel veel mooie titels.

Dankje,veel mooie tiels maar ook wel wat slechte titels maar dat heeft iedereen denk ik wel

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Jammer dat er geen overzichtsfoto tussen staat, ik heb nu eigenlijk nog steeds geen idee hoe groot/klein je collectie ongeveer is.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

sinterklaas wrote:

@U-96: Als je een grote verzamelaar bent is het veel en groot ja.

Ik bedoelde eigenlijk de grootte van de foto's.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Goodfella_90 wrote:

Jammer dat er geen overzichtsfoto tussen staat, ik heb nu eigenlijk nog steeds geen idee hoe groot/klein je collectie ongeveer is.

Bij deze dan

(afbeelding)

Nog vrij "klein" met wat ik hier al heb gezien.Het grote lege stuk word binnenkort natuurlijk nog wat voller.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

U-96 wrote:

(quote)

Ik bedoelde eigenlijk de grootte van de foto's.

Ah, dat.

Verder nog steeds een mooie verzameling. Dvd-t

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Ga je kasten noch op stapelen als de laatste dvd kast vol is?

Of is er noch wel ruimte

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

wo2-Freak wrote:

Ga je kasten noch op stapelen als de laatste dvd kast vol is?

Of is er noch wel ruimte

Stapelen word een beetje moeilijk het dak loopt schuin af dus dat gaat al niet passen,maar aan de andere kant heb ik nog een lange muur dus er wil nog genoeg bij

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Gelukkig dan maar, kun je noch jaren lang dvd'tjes kopen en kopen en kopen... tot het noodlot toeslaat en er geen ruimte meer is

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Mooie collectie, mooie titels, mooie kast!

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

DVD-T wrote:

(quote)

Stapelen word een beetje moeilijk het dak loopt schuin af dus dat gaat al niet passen,maar aan de andere kant heb ik nog een lange muur dus er wil nog genoeg bij

Als je schuine daken in je kamer hebt is het inderdaad erg lastig.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Ik zal binnenkort ook wel een fototje plaatsen.

Ik ga hier echt geen domme kleine collecie van 204 dvd's plaatsen!!! Sta ik voorschut zo weinig:P

Gelukkig is het geen €1,- prut maar ja .

Gemiddelde is wel gestegen ik geef nu ongeveer tussen de €8,- en €10,- uit per dvd.

Als ik 300 dvd's heb plaats ik wel een foto, duurt niet zo lang paar maanden.

RaMb0

• 1 messages
  • 0 votes

@ DVD-T: mooie collectie! waar heb je die kasten vandaan?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

wo2-Freak wrote:

Ik ga hier echt geen domme kleine collecie van 204 dvd's .

Wat dacht je toen in 14-15 was hoeveel dvd's ik maar had? In ieder geval: de eerste dag dat ik vijftien was(net als jij nu). Had ik maar een stuk of 73 films. Dat vergeleken met jou collectie (op 15 jarige leeftijd) is dan helemaal niks.

Dus je kan je foto gewoon plaatsen hoor. Je hoeft je niet te schamen.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

wo2-Freak wrote:

Sta ik voorschut zo weinig:P

.

Dat valt wel mee toch

RaMb0 wrote:

@ DVD-T: mooie collectie! waar heb je die kasten vandaan?

Kasten heb ik bij de Leen Bakker! gekocht,daar werk ik ook dus krijg ook nog een beetje korting en dan komt zo'n kast op nog geen 20 euro en das toch wel mooi meegenomen weer kan ik dat andere geld weer aan dvd-tjes besteden

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

Wat dacht je toen in 14-15 was hoeveel dvd's ik maar had? In ieder geval: de eerste dag dat ik vijftien was(net als jij nu). Had ik maar een stuk of 73 films. Dat vergeleken met jou collectie (op 15 jarige leeftijd) is dan helemaal niks.

Dus je kan je foto gewoon plaatsen hoor. Je hoeft je niet te schamen.

We zijn allemaal klein begonnen ikzelf heb er ook wel wat jaartjes overgedaan om op zoveel te komen en 204 dvd's is ook niet weinig hoor.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

Het is trouwens de kwaliteit die telt en niet de kwantiteit.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Vaak kan dat goed gekobineerd. En het is niet alleen de kwaliteit die telt, maar het plezier.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Plezier die doorgaans uit kwaliteit voortkomt.

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

veron35 wrote:

Vaak kan dat goed gekobineerd. En het is niet alleen de kwaliteit die telt, maar het plezier.

Ik doelde gewoon op het feit dat hij zich niet moet "schamen" omdat hij wat minder films heeft dan sommigen. Zijn collectie kan best meer waard zijn dan een collectie van 1000 films.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Bij mij niet. Ik houd echt geen plezier als ik enkel top films moet kijken. Dat lijkt me zo eentonig en saai worden. Bovendien zijn er zat slechte A-films en zat goede B-films. Je wardeerd een goede film ook meer als je af en toe slechte kijkt. Dat is het zelfde als dat je altijd vakantie hebt of waneer je ook nog moet werken/naar school gaan. Als je altijd vrij bent wardeer je het niet meer.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Zoveel is mijn collectie niet waard denk ik.

Ik weet eigenlijk het gemiddelde niet eens precies.

Mijn collectie van 204 films (dvd's) is niet zo duur.

Een ruwe schatting tussen de €1900,- en €2750,-.

Wat Mat_ zegt kan eigenlijk wel kloppen als ik even paar berichten van veron35 nog herinner: Veron35 heeft 800 dvd's? Hij zij dat elke dvd gemiddeld €2,50 was van hem. Dan kom je ook op €2000,-

uit

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Mat_ wrote:

(quote)

Ik doelde gewoon op het feit dat hij zich niet moet "schamen" omdat hij wat minder films heeft dan sommigen. Zijn collectie kan best meer waard zijn dan een collectie van 1000 films.

Dat kun je objectief en subjectief bekijken. Waarde hoeft hem niet in geld te zitten natuurlijk. Entertainment waarde kan heel goedkoop zijn.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

Bij mij niet. Ik houd echt geen plezier als ik enkel top films moet kijken. Dat lijkt me zo eentonig en saai worden. Bovendien zijn er zat slechte A-films en zat goede B-films. Je wardeerd een goede film ook meer als je af en toe slechte kijkt. Dat is het zelfde als dat je altijd vakantie hebt of waneer je ook nog moet werken/naar school gaan. Als je altijd vrij bent wardeer je het niet meer.

Maar die "mindere" films hoef je dan niet per sé op dvd te hebben/kopen.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

Die vergelijkingen kloppen niet echt veron35.

Want bij film kijken of het nu een ''slechte'' of een ''goede'' film is, je doet precies het zelfde. Je ligt/zit en kijkt naar een beeldscherm en je let op de film/ het verhaal.

Bij vakantie en school: Op school werk je, je gebruikt de hele dag door je hersenen en let constant op. Als het vakantie is heb je dat wel nodig (denken) maar je bent niet constant bezig met denken of constant een ding aan het doen in bepaalde tijd.

Dus die vergelijk klopt niet.

En trouwens: Ik geef ten eerste mijn geld niet uit aan slechte films want, ja aan het woord al ''slecht''. Is het geld gewoon niet waard!

En ik denk echt niet dat ik eerder een slechte film koop dan een goede. Een slechte film is zoals jij zegt voor een keer leuk. Maar daarna heb je er niets meer aan en heb je weinig ruimte.

Een goede film kun je best noch 20x kijken in je leven. (Als je redelijk oud wordt en goed omgaat met je dvd's )

Mat_

• 737 messages
  • 1335 votes

veron35 wrote:

(quote)

Dat kun je objectief en subjectief bekijken. Waarde hoeft hem niet in geld te zitten natuurlijk. Entertainment waarde kan heel goedkoop zijn.

Ik heb het ook niet echt over de materiele waarde. Mijn tien favoriete films zijn me meer waard dan 100 mindere films waarvan de materiele waarde hoger ligt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.