- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
movierobert
-
- 168 messages
- 1829 votes
En beekbergen is vanaf Apeldoorn Zuid ook maar een keer gas geven.
Haha ja klopt was voor mij altijd 3min fietsen. Kennen wij elkaar niet toevallig?
Meeting?
Als zo doorgaat wel 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Niet erg prettig, om vlak bij een kerk te wonen. Vroeger op studentenkamer een kerk binnen 20 meter. Wel even wennen, maar heb het persoonlijk toch niet. Of het moet zo'n klein wijk kerk zijn zonder zo'n enorme klok/bel.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Haha nee jôh, dat is een foto van het stadscentrum van Middelburg!
Daar woon ik niet, ik woon net buiten het centrum, en van kerken en klokgeluiden heb ik niet of nauwelijks last. Wel van buurtbewoners, dat dan weer wel... 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Lijkt me wel een geinig stadje. Beetje rond 
Waar is dit?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
In Middelburg, zoals hij in zijn laatste bericht heeft aangegeven. Indrukwekkende afbeelding.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik woon in het pittoreske dorpje
Amersfoort.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vandaag de sleutel gekregen van ons nieuwe huurhuisje. We hebben al eens eerder (2,5 jaar geleden ofzo) in dat huis gewoond en dat is altijd prima bevallen.
Morgen ga ik vast beginnen met overhuizen denk ik! 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Toffe plek. Vroeger ook tegenover de Zuiderpark gewoont.
Nog geen foto toen gezet.
Eerste woning in Nederland was in de Denekamp straat en toen naar een flat aan de Loevesteinlaan (tegenover de Zuiderpark in Den Haag).

Zo'n flat (ik heb geen idee of het daadwerkelijk de Denekampstraat is of een straatje verder). En die tegenover de Zuiderpark ziet er gewoon hetzelfde uit. Makkelijk met verhuizen toen, want het was letterlijk een straat verderop.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Ik woon in het pittoreske dorpje
Amersfoort.
De oude binnenstad van Amersfoort schijnt toch ook wel mooi te zijn, toch? Ben er nog nooit geweest volgens mij, heel misschien in het Dierenpark toen ik klein was, maar dat weet ik niet zeker...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik woon in Wijchen, vlakbij Nijmegen. Ik heb alleen geen foto van mijn huis, dus heb ik een tekening gemaakt. Zo ligt de voorkant van het huis erbij op een doordeweeks zonnige dag. Ik heb er erg mijn best op gedaan.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je hebt goeie humor, Jordy.
Die ' Mama/papa <- ' maakt het af. 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Haha ja klopt was voor mij altijd 3min fietsen. Kennen wij elkaar niet toevallig?
Als zo doorgaat wel
Zou best is kunnen dat we elkaar of kennen, of van gezicht!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik woon in Wijchen, vlakbij Nijmegen. Ik heb alleen geen foto van mijn huis, dus heb ik een tekening gemaakt. Zo ligt de voorkant van het huis erbij op een doordeweeks zonnige dag. Ik heb er erg mijn best op gedaan.
(afbeelding)
Mooi auto heeft je vader.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Mooi auto heeft je vader.
Ja hij kwam net uit de wasstraat he 
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Ik woon nu al heel m'n leven in het kleine dorpje Ruiselede, West-Vlaanderen. Hier gebeurt werkelijk niks! Zou veel liever wonen in een wat bruisendere stad. Qua cultuur is ons dorpje ook niets speciaals. Iedereen kent elkaar en ze beginnen al snel te roddelen. Ook is een groot deel van de bewoners bejaard denk ik. Flauw dorpje.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Als je oud bent, zou het wel prima zijn. Maar als je nog jong bent is het inderdaad 3x niets.
Een dorp lijkt me wel wat, maar het gedachte dat er werkelijk niets te beleven valt qua shoppingcentrum's en uitgaansgelegenheden lijkt me toch weer niets.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Ik woon nu al heel m'n leven in het kleine dorpje Ruiselede, West-Vlaanderen.
Waar ga je dan naar de bioscoop?
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Ik woon in Sint-Pieters-Rode (Gemeente: Holsbeek), iets meer dan 10km van Leuven en zo'n 9km van Aarschot. Heb tot m'n 13 in Leuven Centrum dichtbij de Oude Markt gewoond als iemand dat kent 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
(afbeelding)
Ik ga vanaf januari voor 2 maandjes werken in Wijchen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Waar dan?
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Drie keer raden waar ik woon. 
-Er staat een grote autofabriek waar veel ontslagen vallen. 
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Nee , Born , een gat in Limburg.
In de buurt van Sittard is dat.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Ik woon in Middelburg omdat het de beste stad is
.
Wij hebben een vakantiehuisje in Domburg, da's daar redelijk dichtbij. Middelburg is een gezellig, maar wel héél klein stadje 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Nee , Born , een gat in Limburg.
In de buurt van Sittard is dat.
Dat is hier niet ver vandaan .
Ik vind het kasteelpark wel leuk daar. 
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik woon daar in de buurt van en heb nog op de basisschool gezeten die naast dat dierenpark staat.
Ik vond het dierenpark ook wel leuk ,maar na 1x/2x ken je het park wel ,omdat het niet zo groot is.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ja, dat begrijp ik wel.
Als je er maar af en toe komt is 't wel te doen.
Ik heb er ooit nog een (wild)haasje naartoe gebracht dat we gewond gevonden hadden, en grootgebracht tot het naar het park kon.
O, en ook nog een eend.
Als ik mij niet vergis is die Nederlandse "Elvis Presley', René Schuman, ook van Born (?)
Maar dat zal wel niet zo jouw ding zijn, haha.