- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Enkele titels waarvan ik hoop dat iemand die in de pakketservice brengt. Mocht dat gebeuren dan doe ik zelf ook wat ''obscuur'' werk erin.
L'Ange (1982)
Hoop Dreams (1994)
Le Temps Retrouvé (1999)
Ali Zaoua, Prince de la Rue (2000)
Kippur (2000)
Iets van het werk van Béla Tarr of Stan Brakhage
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik heb nog enkele titeltjes die ik wel in de pakketservice wil gooien:
- Schramm: Schramm (1993)
- Todesking: Todesking, Der (1990)
- Dementia 13: Dementia 13 (1963)
- Wizard of Gore (2007): Wizard of Gore, The (2007)
- Nightbreed: Nightbreed (1990)
- Frontières: Frontière(s) (2007)
Meeste films zijn echter niet Nederlands ondertiteld of regio 1 (soms beide).
Zeg maar of er interesse is, dan maak ik wel een topicje aan. Graag zou ik ze in een cd-doosje versturen zonder cover en dergelijke, gezien de hoge verzendingskosten van België naar Nederland.
Edit: Ik ga ze niet allemaal tegelijk versturen. Ik hou het bij de meest gevraagde titels, de overige films kunnen een ander keertje in de pakketservice.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Schramm!!!! Heel graag!
Todesking en Frontièeres ook prima. Maar ik heb voorkeur voor Schramm
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Frontière(s) zou ik heel graag een keer zien.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ook Reconstruction is nu zoek geraakt. Dit kan zo niet verder, je moet wel gek zijn om nu nog (waardevolle) dvd's in de service te doen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Het is inderdaad erg met de post. Er wordt volgens mij enorm veel gestolen door postbeambten zelf. Ik heb hier in Belgie momenteel een klacht lopen via de gewestelijke ombudsdienst wegens bestellingen die regelmatig niet aankomen.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Mis eens de TNT in NL voor het gerecht slepen, ik durf te wedden dat we duizenden Nederlanders mee krijgen 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
De post maakt er een potje van.Gaan er in de pakketservice soms tientallen mensen netjes met de spullen van anderen om.Verliezen ze hem gewoon bij de post, stelletje eikels.Stop ik ook een keer wat in de pakket service gaat het direct mis.Ik doe er in iedergeval niet snel weer een andere film in.Erg jammer dit, nou maar weer een nieuwe bestellen vanuit Engeland..Eingelijk zou je die kosten moeten kunnen verhalen bij de TNT.En erg jammer natuurlijk voor de mensen die de film nog graag wouden zien.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Mijn advies: dien een klacht in bij de ombudsdienst.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Lijkt me ook wel het beste, als er meerdere klachten binnenkomen over een bepaalde regio kan de TNT makkelijk de juiste postbode op de vingers tikken.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Vanaf maandag is er ook nog eens 3 dagen staking bij de post in België.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vanaf maandag is er ook nog eens 3 dagen staking bij de post in België.
Geeft niet. Bij ons is er vier dagen carnaval en buiten de kroegen en de kermis is er hier toch haast niets open. Post, banken, enz... alles blijft dicht. 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Geeft niet. Bij ons is er vier dagen carnaval en buiten de kroegen en de kermis is er hier toch haast niets open. Post, banken, enz... alles blijft dicht. 
Heb er al zin in 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
In een ander forum hebben verschillende users aangegeven interesse te hebebn in Aoi Haru (Blue Spring), regio 3 van Toyoda Toshiaki.
Ik wil deze regio 3 DVD vervangen door een andere versie, pas dan bied ik de DVD aan. Ik wil sowieso even wachten om te kijken hoe het de komende tijd gaat ni de pakketservice, omdat het aantal verdwenen DVD's nogal buitenproportioneel is de laatste tijd en ik eerst mijn andere DVD (Mothra vs Godzilla) wil terughebben.
Zodra ie in omloop gaat zal ik het hier laten weten.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Frontières of Schramm. Vooral dat plaatje van Schramm gaf de
doorslag... 
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Aangetekend versturen is zeker meteen een euro of 30?
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Gaat vanaf 7,-, en als je een bericht met handtekening terug wilt ontvangen is dat 1,15 extra in NL en 1,40 extra naar het buitenland.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Vanaf 7 euro is briefpost waarschijnlijk?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Heel graag, wat mij betreft. 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ik gooi er weer een titel in als de verdwijning hype bij de post voorbij is.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Hier nog een. Ik heb Sanger fran Andra Vaningen & Ett Hal i Mitt Hjärta klaarliggen, maar ik wacht liever totdat de post weer wat constanter worden. Ook Stalker lijkt nu zoek te zijn.
Bas I.
-
- 461 messages
- 4 votes
- Schramm: Schramm (1993)
- Todesking: Todesking, Der (1990)
- Dementia 13: Dementia 13 (1963)
- Wizard of Gore (2007): Wizard of Gore, The (2007)
- Nightbreed: Nightbreed (1990)
Meeste films zijn echter niet Nederlands ondertiteld of regio 1 (soms beide).
Zeg maar of er interesse is, dan maak ik wel een topicje aan. Graag zou ik ze in een cd-doosje versturen zonder cover en dergelijke, gezien de hoge verzendingskosten van België naar Nederland.
Edit: Ik ga ze niet allemaal tegelijk versturen. Ik hou het bij de meest gevraagde titels, de overige films kunnen een ander keertje in de pakketservice.
Schramm of nog liever Der Todesking zou heerlijk zijn!
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik zal Schramm en Fontière(s) in de pakketservice gooien. Deze week nog maak ik de topics aan.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Hier nog een. Ik heb Sanger fran Andra Vaningen & Ett Hal i Mitt Hjärta klaarliggen, maar ik wacht liever totdat de post weer wat constanter worden. Ook Stalker lijkt nu zoek te zijn.
Ik waag het er maar op. is er iemand geinteresseerd in:
- A Hole in My Heart (Lukas Moodysson)
- Songs From the Second Floor (Roy Andersson)
?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Songs From the Second Floor, graag!