- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Eigenlijk in beide wel geinteresseerd, maar het meeste in de Moodysson.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
De Moodyson spreekt mij ook het meest aan.
Ik ook hoor, maar ik heb hem al op de stapel...
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Ik ook hoor, maar ik heb hem al op de stapel...
tja dan is het logisch dat je voor de andere gaat. 
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Is er belangstelling voor “Kermis in de Regen”? Een poging uit 1962 van Kees Brusse om een Nederlandse Film Noir te maken.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Nog even een reminder voor alle deelnemers mbt de regels van de pakketservice; als je een DVD ontvangen hebt, dit meteen melden in het desbetreffende topic. En ook als je een DVD weer verstuurd, graag even een bericht achterlaten. Op deze manier blijft iedereen, en dan met name de eigenaar, op de hoogte waar de DVD is.
Deze regels worden nog wel eens vergeten, dus hierbij het verzoek aan iedereen die gebruik maakt van de pakketservice om zich eraan te houden.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Is er belangstelling voor “Kermis in de Regen”? Een poging uit 1962 van Kees Brusse om een Nederlandse Film Noir te maken.
Schijnt deels in het Brabantse Uden opgenomen te zijn. Alleen daarom al interesse. 
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Ik zal een item opstarten en begin volgende week wordt de dvd dan toegestuurd aan degene die zich als eerste meldt.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Ik wil ook wel eens een film in de pakketservice gooien. Is er interesse voor Les Diaboliques van Henri-Georges Clouzot, nr 151 in de top 250?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Jawel. Zet mij er maar als eerste op 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Daar is tog redelijk makkelijk aan te komen? Heb hem zelf al op dvd. 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ligt gewoon in de winkel inderdaad. Of is hij inmiddels out of print?
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Verkrijgbaarheid in de (web)winkel is geen criterium...
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Zitten wel vaker DVD's in de pakketservice, die in de winkel te verkrijgen zijn. Ik zal hem er eens ingooien.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Het gaat er ook niet om of hij in winkels te verkrijgen is, maar of hij in een reguliere videotheek te huur is. Bijna elke DVD is in een winkel te verkrijgen.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik heb in mijn gemeente geen postkantoor meer maar wel een postpunt. Kan je daar ook dingen verzenden? En als je een dvd wil verzenden van België naar Nederland hoeveel kost dat dan en hoe moet je het verzenden? En hoelang duurt het wanneer het is aangekomen?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik heb in mijn gemeente geen postkantoor meer maar wel een postpunt. Kan je daar ook dingen verzenden?
Jazeker, dat doe ik ook altijd.
En als je een dvd wil verzenden van België naar Nederland hoeveel kost dat dan en hoe moet je het verzenden?
Ik zet er altijd 3 zegels van 90 cent op. In het postpunt had ik het destijds nagevraagd.
Dat zijn deze:

Dvd altijd in een bubbeltjesenvelop verzenden. Die verkopen ze net als de postzegels ook in het postpunt.
In het postpunt kan je ook terecht voor alle informatie die nodig is.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Bedankt Nomak. Is de kans groot op beschadiging?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik denk het eigenlijk niet als er door iedereen normaal wordt omgegaan met de dvd. Zo een envelop is toch redelijk stevig en geeft volgens mij voldoende bescherming.
Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Een gebroken dvd-case komt vrij regelmatig voor. Als je wat reserve cases hebt wordt het op prijs gesteld om hem even te vervangen. Een beschadigde disc komt (gelukkig) weinig voor. Is ook makkelijk te voorkomen door een velletje keukenpapier er tegenaan te leggen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Iemand interesse voor Tokyo Gore Police?
Regio 1 met Engelse ondertitels...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wie niet? Lijkt me een zeer interessante film.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Sta momenteel op 3 lijsten, maar ben zeker geïnteresseerd.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Is er belangstelling voor 11th Hour, The (2007)