- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
He, dat is nieuw voor mij! Wat handig!
Een goede tip voor de andere gebruikers is dit.
Is dit wel goed bekend? 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Op mijn 5,5 jaar jaar als user heb ik hier al verschrikkelijk veel films uit de pakketservice gezien én er ook al enkele in gegooid, en nog nooit heb ik enige last of hinder ondervonden. Altijd netjes doorsturen binnen de week is echt niet moeilijk, anders geef je jezelf gewoon niet op.
Gedeeltelijk mee eens, er kan zoveel tussenkomen, of de film duurt te lang om hem zomaar even op te zetten als je later van werk thuis komt.
Je mag best speling hebben van 5 dagen extra bijvoorbeeld, maar gewoon vriendelijk en op tijd melden imo.
Of sla ik nu de plank helemaal mis?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
He, dat is nieuw voor mij! Wat handig!
Een goede tip voor de andere gebruikers is dit.
Is dit wel goed bekend? 
Dat je favorieten in je browser kunt zetten? Ik neem aan van wel 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik dus niet. De computermogelijkheden vallen mij nog steeds in de ene tot de andere verbazing.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Hehe, en zo zat ik dus onbewust al in 4 lijsten, kwam ik net achter.
Die vergissing maak ik ook te vaak. Hoop niet dat het als storend wordt ervaren. Beter opletten voortaan.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Pff dit is wel de omgekeerde wereld en niet waar.
Ik stuur zoals ik al zei geregeld PMs (sowieso altijd bij zware overtreders) en deel ook laatste waarschuwingen uit.
Maar er zijn natuurlijk grenzen. Jij deed net alsof ik maar elke user een PM moest sturen bij elke pakketservicestap die ze moeten zetten.
Waarom je blijft reageren in de ik-vorm is mij een raadsel. Er zijn 4 moderators. Ik vind het vreemd dat niet eens 1 van de 4 het checken van de Pakketservice op zijn bord neemt. Dat, terwijl er genoeg irritaties en klachten regent.
MovieMeter is niet verantwoordelijk voor de dvd's an sich (kwijt raken in de post, stelen door blijkbaar onbetrouwbare gebruikers, kapotte doosjes etc). Maar toch hopelijk wel voor 'de goede orde'? Er zijn nu eenmaal spelregels vastgelegd, en het feit dat dit onderdeel ondergedeeld is onder het forum-hoofdstuk "De Site" impliceert toch wel het een en ander.
Herformulering: ik zou het zeer op prijs stellen als het moderator-team op een gestructureerde manier dit gedeelte leidt. Als jan en alleman zich er mee gaat bemoeien, wordt het een zooi, en dat leidt weer tot meer irritaties.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Waarom je blijft reageren in de ik-vorm is mij een raadsel. Er zijn 4 moderators. Ik vind het vreemd dat niet eens 1 van de 4 het checken van de Pakketservice op zijn bord neemt. Dat, terwijl er genoeg irritaties en klachten regent.
Ik heb toch al gezegd dat ik dat wel doe.
Ik reageer in de ik-vorm omdat jij hiervoor ten onrechte ook al suggereerde dat ik geen PMs naar overtreders zou sturen en geen pakk.service bans zou uitschrijven.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Huh? Je legt nu wel heel vreemde verbanden. Ik heb alleen een quote van je gebruikt om de discussie die door je op gang was gebracht, nieuw leven in te blazen en een verzoek in te dienen voor striktere naleving van de regels d.m.v. strenger en gestructureerder mod-beleid aangezien de 1-week-regel wel erg vaak wordt overtreden. Zie ook regel 10 vd spelregels. Ik vind het extra opmerkelijk dat nu verzocht wordt dat alle gebruikers zich hiermee moeten/mogen gaan bemoeien..?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
moeten/mogen *
*) streep door wat nooit gezegd is.
Suggereer je nu dat regel 10 niet wordt toegepast door de moderators?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Het lijkt mij overzichtelijker en duidelijker jegens de gebruikers als de moderatoren zich met de naleving vd regels van de Pakketservice bemoeien en gebruikers informeert waar een dvd is als een gebruiker dat nalaat. In plaats van vooral nu irritatie-bijdragen door gebruikers (ik en Hannibal deze week) over het wel en wee vd pakketservice, en de notie dat 'overtreders' toch lak hebben aan de bemoeizuchtige mening van een non-moderator.
Het lijkt mij meer dan normaal dat 1 vd moderatoren zich bezig houdt met het wel en wee vd Pakketservice. De moeten/mogen issue zou dus niet eens sprake van behoren te zijn.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Pff, wat een onzin. Ik weet niet precies waarom jij ooit als moderator bent weggegaan, meen me te weinig tijd/langdurige vakantie te herrinneren, correct me if i'm wrong). Jij als geen ander zou moeten weten dat het werk wat wordt gedaan (vrijwel?) volledig vrijwilligerswerk is en men heeft wel wat beters te doen dan continue berichtjes sturen naar iedereen.
Iedereen moet met zijn allen elkaar gewoon in een beetje in de gaten houden wat dat betreft. Ik probeer de dvd's altijd binnen een week te kijken, maar vrij vaak is het gewoon onmogelijk om dat te doen aangezien het nauwelijks in te plannen is en ik denk dat dat voor meerdere mensen geldt, het is hier geen bureaucratie oid.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Nou, een week lijkt me toch echt genoeg tijd. Dat geleuter dat je het druk hebt is zo'n cliché. Iedereen heeft het druk, maar zolang je geen topman bij Shell bent, CEO bij Heineken of General Manager bij Unilever, moet je toch genoeg tijd hebben in een week om 1 film te kijken. Maar misschien vergis ik me en word ik op Moviemeter inderdaad omringd door allemaal zeer belangrijke mensen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Nauwelijks in te plannen. Kijk, daar heb je het euvel. Doe dan niet mee. Ik kan het ook niet meer plannen als niemand zich aan de regels houdt. Als je die week geen tijd hebt, geef dat dan door en zet je verderop in de lijst.
Verder gaat het hier niet om continue berichtjes sturen. Het gebeurt gewoon een aantal keren per week, en dat is echt niet tijdrovend. Ik hekel het feit dat gewone gebruikers irritatie mailtjes posten dat voorkomen kan worden. Ik geef gewoon een mogelijke oplossing. Ik zie niet wat daar zo'n onzin aan is. En tijdrovend is het ook niet als het wordt bijgehouden.
Ik wil best bemoeizuchtige mailtjes posten en alerts insturen als er een dvd niet is doorgestuurd. Of de moderatoren (en gebruikers van de Pakketservice) nu daar blij van worden, betwijfel ik.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Als je die week geen tijd hebt, geef dat dan door en zet je verderop in de lijst.
a) Je weet helemaal niet wanneer het ding aankomt, dus hoe kun je dat dan doen?
b) Geen idee wat voor werk jij doet, maar er zijn ook mensen die niet volgens een vast schema werken en helemaal niet weten dat het "die week" enorm druk wordt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kijk, volgens mij ligt de zaak gewoon, dat je weet als je je inschrijft voor een of andere film, dat je je gewoon aan de regels moet trachten te houden. Het gaat er hem alleen maar over, over het feit om de film binnen één week na aankomst zeker door te sturen. Dat is toch iets dat bij iedereen moet lukken?....
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Kijk, volgens mij ligt de zaak gewoon, dat je weet als je je inschrijft voor een of andere film, dat je je gewoon aan de regels moet trachten te houden. Het gaat er hem alleen maar over, over het feit om de film binnen één week na aankomst zeker door te sturen. Dat is toch iets dat bij iedereen moet lukken?....
Trachten ja, wil niet altijd lukken.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Mijn laatste aanbod dateert alweer van een half jaar terug. Wat te denken van de Artificial Eye-uitgave van Loulou (1980) met Gérard Depardieu en Isabelle Huppert?

Regio 0. Frans gesproken, Engels ondertiteld.
In de extra's o.a. een interview met Isabelle Huppert (13min42)
Bij voldoende interesse gooi ik hem erin. 
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Depardieu als "onbehouwen werkloze en half criminele jonge leegloper"; ik heb ook interesse
.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Daar kijk ik al een tijdje naar uit, dus bedankt! 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik zou dr ook graag wat ingooien, anders voel ik me zo'n profiteur.
Heb alleen weinig bijzonders liggen.
Als er interesse is in Velvet Goldmine laat het me weten
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ik denk dat er vast nog wel interesse is naar films van Luis Bunuel en Robbert Bresson. 
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Animo voor Chunking Express. één van de mooiste liefdesverhalen ooit! 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
http://www.moviemeter.nl/film/5241

Boccaccio '70
Kan ik hiermee misschien mensen blij maken?
Regio 2, Nl.subs, kleur, 200 minuten?