• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kos wrote:

Ow, ik maak me in dat geval structureel schuldig aan punt 8. Wist ook niet dat dit verplicht was, maar zal er op letten.

Veroordeeld tot 6 maanden eenzame opsluiting. ZONDER films.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Ik wil binnenkort even een paar Kurosawa´s hierin gooien. Maar ik ben er nog niet vanuit uit of ze daadwerkelijk pakketservice in mogen. Indien ze erin mogen doe ik er 2 in de pakketsevice.

Rashomon

Ikiru

Throne of Blood

Yojimbo

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Geweldig! Mijn interesse hebben ze. Ik wil ze alle 4 nog wel zien, dus heb geen voorkeur. Zijn ze nl ondertiteld trouwens?

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Allemaal regio 2 NL ondertiteld.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Leuk! Aangezien je er 2 in wil doen gaat mijn voorkeur uit naar:

Ikiru en Yojimbo

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Oke. Eens kijken tot morgen welke twee films de meest preferentie krijgen.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Benieuwd naar Throne of Blood wel!

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Yojimbo bitte.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Yojimbo en Ikiru hebben mijn voorkeur.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Throne of blood. rest heb ik al

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Ik heb er twee al gezien en de andere twee in m'n bezit. Rififi is trouwens een topkeuze dat die erin wordt gegooid.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Yojimbo gaat erin. Ik zie dat daar veel voorkeur voor is. Over de andere zal ik tot morgen nog even wachten. Wellicht dat meer voorkeur ontstaat voor de twee andere films. Ik open voor beide gekozen films morgenavond een topic.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Ik heb besloten om Throne of Blood erin te gooien aangezien mensen die belanstelling hebben getoond voor Ikiru al Yojimbo verkrijgen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

kappeuter wrote:

In verscheidene threads worden hier structureel de regels niet nageleefd.

Dit is een erg storende ontwikkeling.

Nogmaals een pleidooi voor een striktere naleving van de regels d.m.v. een kleuterachtige doch noodzakelijke straffensysteem. Het loopt hier en daar de spuigaten uit, zeker wanneer het gaat om 'de 1 week' regel. Ik vraag me af waarom ik me wel aan de regels moet houden als 'de rest het ook niet doet en niet op de vingers worden getikt'.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Er mag inderdaad wel iets aan gedaan worden. Sommige users zijn wel erg laks.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik ga niet 20 PM's per week versturen om te controleren of iedereen wel netjes alles op tijd naleeft.

Het zou ook al helpen als users die aan de beurt zijn zich meer met vertragingen gingen bemoeien.

Users die er een potje van maken worden aangesproken en enkele zijn ook al uitgeschreven van de service.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Als die '1 week'- regel ooit wordt overtreden dan is dat toch niet het einde van de wereld? Als ik me inschrijf weet ik niet wanneer ik de dvd werkelijk ga ontvangen, en ik werk ook nog eens in ploegendienst, dus de dvd kan ooit op een totaal verkeerd tijdstip in de bus vallen (en dan kan het ooit langer duren eerdat ik de film daadwerkelijk kan gaan zien plus doorsturen).

Dat dvd's ooit beschadigd arriveren, dat vind ik veel erger. Maar als iemand die dvd wat langer bij zich houdt.....ach... moet kunnen. Als daar dan een strafpuntensysyteem voor moet komen; beetje kinderachtig.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Een keertje een dvd een paar dagen langer in huis is niet erg nee.

We hebben het hier niet over incidentele 'overtreding' van de regels, maar meer over toenemende laksheid.

Sommige users houden een film weken in huis.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

MM Pakketservice

*Niet voor luie mensen*.

Tv spotje van maken?

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Nee, liever een digitale schandpaal.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Tommeh wrote:

Is er trouwens nog behoefte aan een R3 versie van 5 Centimeters? Dan gooi ik hem erin.

Ik ben er ook erg in geïnteresseerd

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Ik ook.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

gotti wrote:

Tv spotje van maken?

Zoiets dus.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Tommeh wrote:

Is er trouwens nog behoefte aan een R3 versie van 5 Centimeters? Dan gooi ik hem erin.

kom maar door

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

kappeuter wrote:

Sommige users houden een film weken in huis.

En dat vind ik dus niet kunnen. Dan maar een oh zo kinderachtige pakketservice-ban. Als je geen tijd hebt, dan plaats je jezelf maar verderop in de lijst. Of heb dan minstens het fatsoen te melden in het forum dat er een vertraginkje plaatsvindt. Dan maar kinderlijk afstraffen, maar daar vraagt men dan ook om.

Toppunt van laksheid is toch wel dat je als moderator hier verkondigt dat men niet van plan is om mensen achterna te mailen (dat is ontzettend veel werk, blijkt?). Sorry, maar 'that belongs to the job'. Irritaties voorkomen is beter dan irritaties creeren. Dit schiet toch echt in m'n verkeerde keelgat.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Mug wrote:

Toppunt van laksheid is toch wel dat je als moderator hier verkondigt dat men niet van plan is om mensen achterna te mailen.

MovieMeter is zoals je heel goed weet niet verantwoordelijk voor de pakketservice. MM biedt alleen de mogelijkheid. Het is belangrijk dat we met zijn allen zorgen dat de pakketservice soepel verloopt. Als ik een DVD in de roulatie breng houd ik hem goed in de gaten en verwacht dat de anderen dat ook doen. Iedereen op MovieMeter heeft de mogelijkheid om een PM te sturen, en ik vind niet dat dit alleen een taak van de moderators is.

Dat een film wekenlang bij iemand thuis ligt zonder dat diegene de reden even meldt in het forum vind ik net als jou ook niet kunnen, en daar heb mij ik de afgelopen weken ook flink mee bemoeid in heel wat topics. Voel je vrij om hetzelfde te doen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mug wrote:

Toppunt van laksheid is toch wel dat je als moderator hier verkondigt dat men niet van plan is om mensen achterna te mailen (dat is ontzettend veel werk, blijkt?). Sorry, maar 'that belongs to the job'. Irritaties voorkomen is beter dan irritaties creeren. Dit schiet toch echt in m'n verkeerde keelgat.

Pff dit is wel de omgekeerde wereld en niet waar.

Ik stuur zoals ik al zei geregeld PMs (sowieso altijd bij zware overtreders) en deel ook laatste waarschuwingen uit.

Maar er zijn natuurlijk grenzen. Jij deed net alsof ik maar elke user een PM moest sturen bij elke pakketservicestap die ze moeten zetten.

a. heb je de dvd misschien al ontvangen?

b. zo ja wil je dat even melden?

c. zo nee meld je het even?

d. heb je de dvd nog steeds niet ontvangen?

e. meld je het wel even in het forum?

f. heb je de dvd nog steeds niet gekeken?!

g. heb je de dvd nog steeds ongezien in huis?

h. oh je hebt de dvd al wel verzonden, meld je het even in het forum!

i. oh je krijgt alsmaar het adres niet, wil je het dan maar aan de eerstvolgende op de lijst sturen?

Ik ben geen kleuteroppas.

Als we nou met z'n allen wat alerter en frequenter optreden, denk ik dat het al een stuk beter gaat.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik heb zelf ook voor 't eerst titels in de pakketservice gegooid.

Ben er dus nog niet zo heel erg in thuis, maar als je de regels kent en ze goed naleeft, dan blijkt dat het allemaal heel simpel is.

Mijn ervaring is, dat als mijn titel in roulatie is, dat ik er steeds aan wordt herrinnerd zodra iemand iets meldt, waardoor ik het goed kan volgen. Maar ik ben er ook achtergekomen, dat als er 2wkn. niets meer wordt gemeld, dat ik het topic dan ook helaas wel eens vergeet. Ik zal proberen om er iets vaker aan te denken en vragen hoe het met de desbetreffende titel zit (Waar is ,en wanneer wordt...)

Toevallig heb ik nu een film in huis sinds vorige week Donderdag en heb deze nog steeds niet kunnen bekijken. Ik vind dat je dat dan ook moet melden en dat er helaas nog een paar dagen overheen gaan, voordat ik hem doorstuur. Dus overschrijdt ik de week, maar wel met kennisgeving. Ik hoop dat dat wel wordt toegestaan, zolang het maar op tijd gemeld wordt.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Erwinner wrote:

Maar ik ben er ook achtergekomen, dat als er 2wkn. niets meer wordt gemeld, dat ik het topic dan ook helaas wel eens vergeet.

Zet je topic in je favorieten en je vergeet niets meer.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Op mijn 5,5 jaar jaar als user heb ik hier al verschrikkelijk veel films uit de pakketservice gezien én er ook al enkele in gegooid, en nog nooit heb ik enige last of hinder ondervonden. Altijd netjes doorsturen binnen de week is echt niet moeilijk, anders geef je jezelf gewoon niet op.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.