- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Prima Notte; de rest is makkelijk verkrijgbaar en dus nauwelijks pakketservice waardig.
Eh, nee hoor. Allevier liggen ze bepaald niet op iedere straathoek en geen van vieren is op een Nederlandse DVD leverbaar.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Prima Notte heeft een NL release als - geloof ik - enige land in de wereld (die onderste twee hebben geloof ik ook een NL uitgave).
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Prima Notte is de enige NL release van de 4 die ik heb tenminste. De andere 3 zijn import. Lord Flashheart mag trouwens wel vertellen waar 5 centimers makkelijk te verkrijgen is aangezien het me tussen alle Chinese tekens flink wat giswerk bezorgde hem te bestellen op de Aziatische site waar ik hem vandaan heb. 
Maargoed, de Zurlini lijkt me overduidelijk. De andere wachten we nog even af.
-
- 22403 messages
- 5070 votes
(die onderste twee hebben geloof ik ook een NL uitgave).
Papaye Verte heeft nooit een NL-release gehad, Verticale wel, maar die is niet meer leverbaar. En de Zurlini heb ik gemist, wist niet dat daar een NL DVD van was.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Papaye Verte heeft wel een Franse release gehad met NL subs.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja klopt, die is samen met Cyclo in een doos verschenen.
Erg goede uitgave (beeldkwaliteit subliem). Bestelde m destijds bij Amazon.fr
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Die heb ik ook, maar ook die is niet meer te koop geloof ik. Ben er nog steeds heel blij mee. Fijne release.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Even iets anders. Je mag aan maximaal 3 lijsten deelnemen in de pakketservice. Dat houdt waarschijnlijk in, dat je in max. 3 lijsten mag staan. Of mag je in meerdere lijsten staan, maar maximaal 3 films in bezit mag hebben? (Denk het niet).
En als je een film doorstuurt, ben je dan definitief van de lijst af of moet je wachten tot de ontvanger heeft gemeld dat de film goed is ontvangen?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
je mag maximaal op 3 lijsten gelijk staan, is toch duidelijk dan!
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Prima Notte; de rest is makkelijk verkrijgbaar en dus nauwelijks pakketservice waardig.
Waar kan ik Byôsoku 5 Senchimêtoru (2007) verkrijgen dan?
Ik ben zeer benieuwd naar die film.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Gewoon op internet. Of dacht je dat al die 114 stemmers de film in de bios hebben gezien? Ben deze zelfs al op blueray tegen gekomen.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Prima Notte makkelijker verkrijgbaar, gewoon via Nederlandse internetsite's onder de naam van Professor (alhoewel ik niet weet hoe het met 5 Centimeters per Second zit).
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Gewoon op internet. Of dacht je dat al die 114 stemmers de film in de bios hebben gezien? Ben deze zelfs al op blueray tegen gekomen.
Dan is zo'n beetje elke film wel érgens te krijgen... dan kunnen we dit topic net zo goed sluiten.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Download gerelateerde berichten verwijderd.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Dan is zo'n beetje elke film wel érgens te krijgen... dan kunnen we dit topic net zo goed sluiten.
Nee hoor, punt twee van de pakketservice spelregels;
2. Alleen zeldzame/moeilijk te verkrijgen titels komen in aanmerking om opgenomen te worden in de verzendlijst. Dit zijn titels die niet of nauwelijks te verkrijgen zijn in de reguliere videotheek.
Het maakt niet uit of de film gewoon te koop is in (online) winkels. Daar wordt niet naar gekeken.
Lijkt me duidelijk...
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Is er trouwens nog behoefte aan een R3 versie van 5 Centimeters? Dan gooi ik hem erin.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Aangezien Siworae weer thuis is, is het weer tijd voor wat nieuws:
Vorige keer beloofde ik al 1 van deze 2 maar wil eerst even weten of de interesse er nog is.
- Du Rififi chez les Hommes (1955)
En anders heb ik nog liggen:
- Mauvaise Graine (1934) (Debuutfilm van Billy Wilder)
Aan U de keuze.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Kiss Me Deadly heeft mijn voorkeur.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Rififi heeft duidelijk mijn voorkeur! Welke regiocode heeft deze overegens?
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Nee hoor, punt twee van de pakketservice spelregels;
2. Alleen zeldzame/moeilijk te verkrijgen titels komen in aanmerking om opgenomen te worden in de verzendlijst. Dit zijn titels die niet of nauwelijks te verkrijgen zijn in de reguliere videotheek.
Het maakt niet uit of de film gewoon te koop is in (online) winkels. Daar wordt niet naar gekeken.
Dat snap ik. Maar ik reageerde op Lord Flashheart die deed overkomen dat er nauwelijks films zijn die in de pakketservice thuishoren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In verscheidene threads worden hier structureel de regels niet nageleefd.
Dit is een erg storende ontwikkeling.
Hier nogmaals de pakketservice regels:
Om het pakketservice systeem overzichtelijk te houden en misbruik te voorkomen zijn een aantal regels opgesteld.
1. MM pakketservice is voor users die minimaal 6 maanden actief op MovieMeter zijn.
(OF breng een dvd in omloop en deze regel vervalt. Voorwaarde is dan wel dat er belangstelling is voor de aangeboden dvd)
3. Alleen originele/legale dvd's mogen uitgewisseld worden.
4. Dvd's moeten binnen een week bekeken worden en weer verstuurd worden naar de volgende op de lijst.
Bij verzending vanuit en naar België wordt Priority verzending aanbevolen. Het pakket zal sneller op zijn bestemming aankomen en de de kosten hiervan zijn maar een fractie meer dan bij normale verzending.
5. Je mag maximaal op 3 lijsten tegelijk staan.
6. Als je je wilt opgeven voor een lijst kopieer je de huidige lijst en zet je je eigen naam onderaan deze lijst, in een nieuw bericht.
7. Meld in het forum als je de dvd ontvangen hebt.
8. Meld in het forum als je de dvd verstuurd hebt naar de volgende op de lijst.
9. Verzoeken voor adresgegevens graag rechtstreeks per pm naar de persoon in kwestie. Oproepen in het forum worden nogal eens gemist namelijk.
10. Indien een gebruiker de bovenstaande regels herhaaldelijk zwaar overtreedt, zal hij danwel zij uitgesloten worden van verdere deelname aan de service.
Met name deze regels worden niet opgevolgd:
4. Dvd's moeten binnen een week bekeken worden en weer verstuurd worden naar de volgende op de lijst.
7. Meld in het forum als je de dvd ontvangen hebt.
8. Meld in het forum als je de dvd verstuurd hebt naar de volgende op de lijst.
Als dit niet consequent wordt nageleefd raken dvd's zoek en liggen dvd's weken thuis bij iemand zonder dat duidelijk is wie dat is.
Mensen, het gaat hier wel om andermans eigendom en wees dankbaar dat je het gratis een WEEK te leen mag hebben.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ow, ik maak me in dat geval structureel schuldig aan punt 8. Wist ook niet dat dit verplicht was, maar zal er op letten.