- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
3 van de grootste Italiaanse regisseurs ooit + 1 wat minder bekende, ben benieuwd.
Ik zal me er wel nog een keer voor op het lijstje zetten. (als die er in komt)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kan ik hiermee misschien mensen blij maken?

Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Oei, dit topic even uit het oog verloren. Zie nu dat er toch wel interesse is in 5 Centimeters per Second. Ik doe hem er meteen in.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes

Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Hij is in de pakketservice ingevoerd (Boccaccio'70).
Schrijf maar in!
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik ben op dit account nog geen 6 maanden actief op moviemeter. Maar op wo2-freak was ik dat wel. Ik had een tijd geleden ook een dvd in dit topic geplaatst (Django) niet lang voordat ik op wo2-freak verbannen werd.
Dan is mijn vraag: Kan ik ook deelnemen aan MovieMeter pakketservice of moet ik dan toch echt opnieuw 6 maanden wachten?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Oja, wat ik ook al een tijd wil mededelen is:
Kunnen we ook niet beginnen met Blu-Ray discs/HD dvd's in de lijst te gooien? Daar zijn er ook een aantal van die moeilijk te verkrijgen zijn/niet te verkrijgen zijn in Nederland.
B.v:
Blu-Ray: Casablanca
Deze is pas in November uit op BD in Nederland, maar misschien dat iemand de Engelse versie al heeft ofzo?
Het is maar een idee 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik betwijfel of daar veel animo voor is. Lang niet iedereen heeft een Blu-Ray of HD DVD-speler...
Daarnaast kan ik me voorstellen dat mensen deze (nog) niet zo graag rondsturen omdat ze in verhouding tot DVD's een stuk duurder zijn.
Over de kwestie of je al wel of niet mee mag doen: je kunt er zelf ook 1 in omloop brengen, dan vervalt de 6 maanden regel 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik betwijfel of daar veel animo voor is. Lang niet iedereen heeft een Blu-Ray of HD DVD-speler...
Daarnaast kan ik me voorstellen dat mensen deze (nog) niet zo graag rondsturen omdat ze in verhouding tot DVD's een stuk duurder zijn.
Ja inderdaad. Alleen ik zie ook dat er dvd's aangeboden worden die bij bol.com €27,- kosten (duurder dan een gemiddelde blu-ray disc). Het is inderdaad wel waar dat lang niet iedereen een
BD-Speler (Of PS3) of een HD DVD-speler heeft.
Alleen juist voor de mensen met een HD DVD-speler zou het handig zijn als dit er toch komt. De HD dvd's worden niet meer gemaakt en de laatste ''restjes'' worden op het moment verkocht. Misschien heeft iemand een ''zeldzaam'' HD dvd exemplaar of een limited HD dvd die niet iedereen kan hebben met een HD DVD-speler. Zij kunnen hier dan wel van profiteren en bepaalde films toch zien op HD formaat i.p.v. DVD/BD formaat.
Is maar een idee. En wat betreft de BD discs, dat is dan gewoon een keuze van de aanbieder. Die zijn inderdaad heel erg duur. Ik heb zelf 4 Blu-Ray discs en die zou ik niet snel te leen aanbieden aan mensen die ik niet ken. Die 4 dics hebben mij €108,- gekost, met dat geld kun je bijna 6 seizoenen South Park op dvd kopen dus ja... ze zijn idd duur.

Aan films van welke genre zat je te denken? Misschien dat ik een interessante film heb...?
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Misschien dat ik een interessante film heb...?
Jazeker.. de blu-ray disc van There Will Be Blood. 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Jazeker.. de blu-ray disc van There Will Be Blood. 
Die zal wel ergens in Nederland te huur zijn in een verlaten dorp op blu-ray disc 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Die zal wel ergens in Nederland te huur zijn in een verlaten dorp op blu-ray disc 
Bij ons in het dorp niet hoor
.
Even een vraagje tussendoor ik weet dat je de geleende dvd's het beste kunt versturen in een bubbeltjes-plastic envelop, maar zijn die gewoon op het postkantoor te koop?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Ja, heb ze vanmiddag nog zien liggen daar.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Bij de action zijn ze alleen een stuk goedkoper.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Nog een tip: Even een stuk wc papier, keukenrol, of een papieren zakdoekje in het dvd doosje stoppen zodat de DVD niet gaat schuiven in het doosje waardoor krassen ontstaan.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Altijd leuk om te weten wat voor wc-papier je MM-vrienden gebruiken. 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Bij ons in het dorp niet hoor
.
Even een vraagje tussendoor ik weet dat je de geleende dvd's het beste kunt versturen in een bubbeltjes-plastic envelop, maar zijn die gewoon op het postkantoor te koop?
Dinsdags voor maar 1,80 euro te huur bij de videotheek in Breda (bij het Centraal Station een straatje verder op). Die ga ik vandaag of anders volgende week dus huren. De blu-ray van There Will Be Blood. 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Is er misschien interesse in King Kong uit 1933? Staat op imDb in de top 250.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Zodra ik Persona weer terug heb, gooi ik hem er in.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Maar krijg ik nog antwoord van een v/d moderators?
Kan ik deelnemen aan de MM pakketservice? Voorheen bekend als: wo2-freak -toen meer dan 6 maanden actief op het forum + ik had een tijdje de dvd: Django in de MM pakketservice-.
Laat maar weten of het kan. Ik wil namelijk al een lange tijd Idi I Smotri zien, alleen die kost €27,- en hier staat hij in de MM pakketservice 
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Ik heb ook interesse in King Kong 1933, leuk 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ja zodra ik Persona terug heb, gooi ik er weer 1 in.
Ik heb gemerkt dat er veel interesse is naar King Kong (1933), maar ook een tijdje terug naar Seul Contre Tous en ik heb er nog een heleboel waar ongetwijfeld net zoveel interesse naar is. Zal tegen die tijd ff kijken welke het wordt.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Kan ik deelnemen aan de MM pakketservice?
Je moet nog vier maanden geduld hebben.
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Je moet nog vier maanden geduld hebben.
Lezen is moeilijk