- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik heb in die meeste titels wel interesse, maar er zit al zoveel in de pakketservice op dit moment dat het wel even kan wachten wat mij betrefd.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Oh wacht, ik verander mijn stem in Persona! (sorry Phoenix)
Ook prima
. Ik wacht het wel af, zoals TOR (toffe nick eigenlijk) zegt komt er als ik dit topic mag geloven nog zat leuks aan binnenkort. En ik sta al op 3 lijsten. Wel 2 bijna bovenaan, maar toch.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Mijn top 3:
01. Léon
02. Seul Contre Tous
03. Persona
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Seul Contre mag ook ja! Die film is me nooit opgevallen, weet niet waarom.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb in die meeste titels wel interesse, maar er zit al zoveel in de pakketservice op dit moment dat het wel even kan wachten wat mij betrefd.
Ach hoe meer titels, hoe korter de lijstjes. Als je Su-Ki-Da wilt zien moet je over engelengeduld beschikken volgens mij. Hoewel de meeste users zich netjes aan de termijn houden, kan een film ook zo drie weken 'zoek zijn'. 15 namen is zo een half jaar wachten.
@Lord Flashheart. Je hoeft ook niet eindeloos in dit topic de stemming te peilen. Heb ik ook wel eens gedaan en er toen maar een film ingeslingerd, toen bleek de animo toch veel hoger dan ik dacht. En ook al zijn er maar een paar users geïnteresseerd dan maak je die toch weer blij (en heb je de film snel weer terug).
Dus open gewoon een topic van een film waarvan jij denkt dat-ie ons leven verrijkt of standaard filmkost is. Zo vind ik Lucio Fulci verplichte kost en hoewel ik deze specifieke film niet zo geweldig vond (en jij zo te zien ook niet) staat-ie wel zo te boek en vind ik het een prima pakketservice titel.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Nostalgia wil nog graag zien. En de Kitano film.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
@Lord Flashheart. Je hoeft ook niet eindeloos in dit topic de stemming te peilen. Heb ik ook wel eens gedaan en er toen maar een film ingeslingerd, toen bleek de animo toch veel hoger dan ik dacht. En ook al zijn er maar een paar users geïnteresseerd dan maak je die toch weer blij (en heb je de film snel weer terug).
Dus open gewoon een topic van een film waarvan jij denkt dat-ie ons leven verrijkt of standaard filmkost is. Zo vind ik Lucio Fulci verplichte kost en hoewel ik deze specifieke film niet zo geweldig vond (en jij zo te zien ook niet) staat-ie wel zo te boek en vind ik het een prima pakketservice titel.
Oke, dan zal ik The Green Man erin zetten. Er waren 3 mensen geïnteresseerd, dus dat is al iets. En nu wel allemaal kijken hè. 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Seul Contre Tous of Persona zal ik er nog een keer als eerste erin gooien.
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
Prachtige titels!! Mijn top 3:
1. De Jeugd Van Ivan
2. Persona
3. Nostalgia
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
1) Eraserhead
2) Following
3) Pusher & Bleeder (Box)
4) Stalker
Komt 1 van deze 4 nog in de Pakketservice?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
JA, duurt alleen nog wel 6wkn gok ik minimaal!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
)Ik krijg deze week weer een film terug. Heb onlangs al Fulci's Don't Torture a Duckling erin gedaan. Nog belangstelling voor 'die andere' (en betere film) die ik toen al voorstelde The New York Ripper? Iets anders uit mijn collectie zie ik me niet snel in de pakketservice doen namelijk.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
hebben mensen intresse in The Killing Fields??
Die heeft iedereen die interesse zou hebben denk ik wel zo'n beetje in z'n bezit. 
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Komt 1 van deze 4 nog in de Pakketservice?
Nogmaals als "Funny Games" of "El Topo" bij mij terug is.
Ik heb trouwens nog 3 nieuwe gegadigden voor de Pakketservice:
Idi i Smotri
http://www.moviemeter.nl/film/4918
Night Train
http://www.moviemeter.nl/film/49157
Tuvalu
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ik wilde toevallig net een berichtje posten of iemand Idi i Smotri er ooit in kan gooien, komt dat ff goed uit dat jij hem aan bied. 
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Zeer veel interesse in Idi i Smotri. Maar ik hoop boven alles dat het El Topo probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Erg geintereseerd in Idi i Smotri hiero! 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Doe maar gewoon Following Schizonoid, dan zal ik wel voor Stalker en Idi I Smotri zorgen
.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
hebben mensen intresse in The Killing Fields??
Nog niet gezien, dus doe maar.