• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

Goodfella_90 wrote:

Niet specifiek alleen met de pakketservice an sich of een bepaalde persoon te maken, maar ik krijg regelmatig pakketjes met 3 postzegels van €0,44 erop binnen. Hebben die mensen nou gewoon geluk, of lig ik een prijsverandering achter?

Ik verstuur echt al tijden lang alles met 3 postzegels, gaat altijd goed. Heb zelfs al 3 keer met succes 2 postzegels gedaan. Ik denk dat de controle bij de post bagger is. Een oud-collega van mij tekende postzegels op de verpakking...en zelfs dat ging goed

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tja, als het misgaat kan de ontvanger voor jou strafport betalen.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

Dan maak ik met alle liefde de geleden schade over via een internetoverboeking. Het is nu denk ik een keer of 60 goed gegaan en nog nooit fout, het scheelt je op lange termijn gewoon echt veel geld.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Het kan ook zijn dat de ontvanger dan een aanmaning krijgt en niet aan jou vermeld om dat het maar 0.44 cent is.

Maar als de ontvanger die 0.44 aanmaning niet betaald, dan is er ook niks aan de hand want na die aanmaning doen ze er niks meer aan als je niets betaald!

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ROOSKY wrote:

Dan maak ik met alle liefde de geleden schade over via een internetoverboeking. Het is nu denk ik een keer of 60 goed gegaan en nog nooit fout, het scheelt je op lange termijn gewoon echt veel geld.

Dief.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

Erwinner wrote:

Het kan ook zijn dat de ontvanger dan een aanmaning krijgt en niet aan jou vermeld om dat het maar 0.44 cent is.

Ik denk dat ik in 3/4 van de gevallen zelf de ontvanger was, maar nog nooit een aanmaning ontvangen.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ROOSKY wrote:

(quote)

Ik denk dat ik in 3/4 van de gevallen zelf de ontvanger was, maar nog nooit een aanmaning ontvangen.

oh je stuurt jezelf een film.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

combi wrote:

(quote)
Dief.

Liever een dief van de posterijen dan van m'n eigen portemonnee

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik vind het eerder rete-associaal gedrag t.o.v. de eigenaar van de dvd. Meer kans dat er iets mis gaat met ontvangst of retour. Bah.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ik stop er ook meestal 3 zegels op , maar wel met een retour adres, nog nooit 1 terug gehad. alhowel nog niet bij de pakketservice gedaan, heb voor de zekerheid 5 zegels erop gerrost.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Iemand misschien belangstelling voor Innocence?

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

combi wrote:

(quote)
oh je stuurt jezelf een film.

Nee natuurlijk niet, ik koop ze van iemand, voornamelijk op marktplaats en vraag dan of diegene ze met 3 postzegels wil versturen zodat ik een lager bedrag kan overmaken.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Knisper wrote:

Iemand misschien belangstelling voor Innocence?

jawel maar ik sta al op drie lijstjes.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Yep , interesse in Innocence!

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Nog niet al teveel interesse, maar dit zou ook in een apart topic moeten staan (is dat misschien mogelijk?), want zo werkt het natuurlijk voor geen meter. The Green Man en Le Mani Sulla Città hebben allebei 2 stemmen, Il Decamerone heeft er 1 en voor Muk Gong is vooralsnog geen belangstelling. Ik wacht rustig af.

1.) Il Decamerone - Film van Pasolini naar het wereldberoemde boek van Boccaccio.

2.) The Green Man - Engelse horror/komedie met een licht erotisch sausje. Ben ik zelf jarenlang naar op zoek geweest; echt een aanrader. (geen Nederlandse ondertiteling)

3.) Le Mani Sulla Città - Italiaans neo-realisme van Francesco Rosi. Voor de liefhebber.

4.) Muk Gong - Chinees actie spektakel (special edition, geen Nederlandse ondertiteling!).

P.S. Ik heb zelf belangstelling voor Innocence.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Same here, zit al maanden (zoniet jaren) tegen mijn ripje zonder subs aan te hikken.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Ik stem voor Il Decameronce.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ik heb eventueel wel belangstelling voor Muk Gong, maar als ik de enige ben hoef je hem voor mij niet alleen op te sturen

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

hij had ook gewoon zelf moeten bepalen welke film hij aanbiedt, mocht er geen belangstelling voor zijn geweest had hij nog altijd voor een andere film kunnen kiezen.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Ik peil liever eerst de stemming, vind ik wel zo logisch.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

je bedoelt het goed, daar is niks mis mee, alleen nu zijn er 7 stemmen op drie verschilende films, smaken verschillen nou eenmaal, maar eh, het is zoiezo tof dat je er 1 in de omloop wil brengen, begrijp me niet verkeerd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik stem voor The Green Man.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Misschien is het leuk als ik in de loop van de tijd ook een titel erin gooi?

Enkele titels uit m'n collectie die me wel de moeite waard lijken:

Insomnia (het origineel uit 1997)

Sonatine (Kitano)

Dail M For Murder (Hitchcock)

Notorious (Hitchcock)

Persona (Bergman)

Andrei Rublev (Tarkovsky)

Nostalgia (Tarkovsky)

De Jeugd Van Ivan (Tarkovsky)

Inland Empire (Lynch)

Seul Contre Tous (Noé)

Leon The Professional (de dvd-uitgave met NL-subs)

Who's Affraid Of Virginia Wolf?

In A Lonely Place

Dobermann

Allemaal Nederlands ondertiteld.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Inland Empire!

Of Dobermann!

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Zit veel interessants tussen. Gooi ze er allemaal maar in.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Seul Contre Tous! (alsjeblieft)

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Knisper wrote:

Seul Contre Tous! (alsjeblieft)

Matchostomos

• 4171 messages
  • 535 votes

Mijn voorkeur gaat vooral uit naar 'Andrei Rublev' en 'Nostalghia'. 'Persona' en 'Seul Contre Tous' zouden eveneens welkom zijn.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Oh wacht, ik verander mijn stem in Persona! (sorry Phoenix)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Knisper wrote:

Oh wacht, ik verander mijn stem in Persona! (sorry Phoenix)

verstandig

Heb zelf geen belangstelling voor deze titels (of ja toch, heb Insomnia 1997 nog niet gezien. Kan er enkele, waaronder Persona, van harte aanbevelen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.