- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
1. \\\\\ \\\\
2. \\\\\ \\
3. \\\\\ \\\
4. \\\\\ \
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik zou Eraserhead heel graag willen zien! Daarvoor zou ik graag een andere lijst overslaan!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Pusher & Bleerder voor mij dan...
Druk met nieuwe titels laatste tijd, mooi!
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
In dat geval gaat mijn voorkeur uit naar 'Eraserhead', vermits 'Stalker' wellicht stemmen tekortkomt...
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
1) Following
2) Eraserhead
3) Pusher & Bleeder (Box)
Stalker heb ik zelf ook op dvd. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Pusher & Eraserhead zijn de beste 2
PS welke dvd van Eraserhead betreft het? De oude is namelijk donker/bagger, de nieuwe 2K transfer is prachtig! De oude kan dus beter ontweken worden.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Wanneer komt er 1 van in de service? Ik word ongeduldig met die mooie titels...
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Niet specifiek alleen met de pakketservice an sich of een bepaalde persoon te maken, maar ik krijg regelmatig pakketjes met 3 postzegels van €0,44 erop binnen. Hebben die mensen nou gewoon geluk, of lig ik een prijsverandering achter?
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Ikzelf stuur een dvd naar Nederland steeds op met drie postzegels van telkens 0,54€. Ik blijf het zelf vreemd vinden, maar ik of de ontvanger ondervinden nooit enige problemen. Geluk zou ik het dus niet willen noemen.
Maar verder ben ik dan ook niet bepaald op de hoogte van het doen en laten in de postwereld...
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Niet specifiek alleen met de pakketservice an sich of een bepaalde persoon te maken, maar ik krijg regelmatig pakketjes met 3 postzegels van €0,44 erop binnen. Hebben die mensen nou gewoon geluk, of lig ik een prijsverandering achter?
Niet dat ik weet. Bij mijn weten is het binnen Nederland nog altijd 4 keer 44 cent.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja valt me ook op. Ik ontving Ace in the Hole ook met 1,32 (uit de frankeermachine meen ik, dus die zal niet liegen), maar ik plak er zelf altijd 1,76 op.
heb nog nooit problemen gehad met de porto. Naar België plak ik 3 Euro is dat de andere kant op zoveel goedkoper 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
twee films onderweg, staken ze hier in amsterdam. 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Naar België plak ik 3 Euro is dat de andere kant op zoveel goedkoper 
Absoluut niet, wij moeten er verdorie 9 op: €4,80 voor een film richting Nederland!
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Om kosten te besparen kan ook afgesproken worden dat - net als bij Rebecca het geval was - de dvd's voortaan in dunne cd-hoesjes verstuurd worden. Het gewicht zal lager zijn en er zal veel minder schade voorkomen (zulke hoesjes zijn zeer moeilijk kapot te krijgen en de dvd heeft geen ruimte om te verschuiven). De cover bekijk ik toch zelden.
Daarnaast is het misschien verstandig om de films voortaan eerst in België (ik neem aan dat er minder Belgen dan Nederlanders van de pakketservice gebruikmaken) te laten rouleren. Op jaarbasis zal dit reguliere pakketservice-deelnemers tientallen euro's besparen. Ik in ieder geval heb er geen problemen mee een paar weken langer te wachten.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Zojuist heb ik mijn eerste film via de pakketservice ontvangen en daarom is het tijd dat ik ook een film in omloop breng. Ik heb de volgende titels in de aanbieding:
1.) Il Decamerone - Film van Pasolini naar het wereldberoemde boek van Boccaccio.
2.) The Green Man - Engelse horror/komedie met een licht erotisch sausje. Ben ik zelf jarenlang naar op zoek geweest; echt een aanrader. (geen Nederlandse ondertiteling)
3.) Le Mani Sulla Città - Italiaans neo-realisme van Francesco Rosi. Voor de liefhebber.
4.) Muk Gong - Chinees actie spektakel (special edition, geen Nederlandse ondertiteling!).
Mocht er belangstelling zijn, dan breng ik de titel met de meeste stemmen in omloop.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Il Decamerone - ook uit de Aldi-grabbelbakken (die er in België nota bene niet zijn)? 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Nee, die lag een keer bij FRS.
Daarna nooit meer zien liggen en gezien het lage aantal stemmen nauwelijks bekend hier. Terwijl het in zijn tijd toch een veel bekeken film was.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Om kosten te besparen kan ook afgesproken worden dat - net als bij Rebecca het geval was - de dvd's voortaan in dunne cd-hoesjes verstuurd worden. Het gewicht zal lager zijn en er zal veel minder schade voorkomen (zulke hoesjes zijn zeer moeilijk kapot te krijgen en de dvd heeft geen ruimte om te verschuiven). De cover bekijk ik toch zelden.
Kun je die dunnen hoesjes ook los kopen? Heb er wel eens naar gezicht, maar ze niet gevonde toen. Anders lijkt mij dat prima. Eventueel een kopie van de hoes toevoegen.
Daarnaast is het misschien verstandig om de films voortaan eerst in België (ik neem aan dat er minder Belgen dan Nederlanders van de pakketservice gebruikmaken) te laten rouleren. Op jaarbasis zal dit reguliere pakketservice-deelnemers tientallen euro's besparen. Ik in ieder geval heb er geen problemen mee een paar weken langer te wachten.
Ik vind het wel charmant dat gependel tussen de continenten.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dat zal ook niet werken, omdat er steeds zich nieuwe mensen aanmelden op de lijst. Maar op zich kan er wel beter op gelet worden dat als op de lijst Belg - Belg -Nederlander - Belg staat, dat die laatste dan even een plekje naar voren gaat.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Kun je die dunnen hoesjes ook los kopen? Heb er wel eens naar gezicht, maar ze niet gevonde toen. Anders lijkt mij dat prima. Eventueel een kopie van de hoes toevoegen.
Dat zal ook niet werken, omdat er steeds zich nieuwe mensen aanmelden op de lijst.
Pas als beide lijsten afgewerkt zijn zou dit een probleem zijn, hoewel er dan eigenlijk gewoon nieuwe landlijsten gemaakt kunnen worden. Maar echt praktisch is het inderdaad niet, geef ik je gelijk in.
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Wanneer komt er 1 van in de service? Ik word ongeduldig met die mooie titels...
Als "El Topo" of "Funny Games" bij mij terug is
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
'Le Mani Sulla Città' krijgt mijn voorkeur.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hé ik meende gisteren te hebben gepost, dat mijn voorkeur uitgaat naar de Rosi film (maar The Green Man lijkt me ook bijzonder).