- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
natuurlijk, maar is toch grootendeels een vaste groep users die deelneemt die allemaal al in 3 lijstjes zitten waardoor het lastig kan worden om een lijstje van de grond te krijgen. Te veel is in dat geval dus ook niet alles.
zie hier
Ik vind het niet zo'n probleem hoor. Hoe meer films in de pakketservice hoe beter.
Desnoods wordt er gewacht met opsturen totdat er een lijstje is van 7 mensen ofzo. Na verloop van tijd zal dat toch wel gebeuren.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Is overigens prima correct, afhankelijk van wat bedoeld wordt.
Het kan gaan om een enkele groep, zijnde een deelverzameling van deelnemende users, "users, die deelnemen", waarbij 'die' slaat op 'users' en niet op 'groep' (tenminste, zo stond het er nu.
Als bedoeld wordt dat enkel die groep deelneemt, die groep zijnde het deelnemende deel van alle users, dan zou het om enkelvoud moeten gaan. Dan slaat 'die' op 'groep'.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Uit de context blijkt dat hij de tweede optie bedoelt, aangezien hij niet specifiek ingaat op een bepaald soort deelnemende 'user'. Maar deze discussie doet verder totaal niet terzake..
XfofaXX
-
- 566 messages
- 1444 votes
Oké, dan wacht ik nog een tijdje op een rustigere periode 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Lijkt mij persoonlijk onnodig, een rustigere periode zal toch niet meer komen. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ja, stop 'm gewoon nu al in de pakketservice. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Zijn er nog gegadigden voor Film-Noir CRISS CROSS?
Nu nog net in de Pakketservice.
Zo niet, dan stel ik voor binnenkort in de Pakketservice Film-Noir WHERE THE SIDEWALK ENDS te doen.
* IMDB: 8/10, *MM: 1 stem.
Na het succes van LAURA uit 1944 zijn Dana Andrews en Gene Tierney in deze thriller van Otto Preminger uit 1950 weer samen present. Dana Andrews in zeer sterke "leading role", weer als cop.
De DVD is uit de Fox Film-Noir collectie, R-1 met Engelse subs en extra features.
Laat maar weten.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik wil Criss Cross nog wel zien, maar ik sta al op 3 lijsten... In Where the Sidewalk Ends ben ik ook geïnteresseerd. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik wil Criss Cross nog wel zien, maar ik sta al op 3 lijsten... In Where the Sidewalk Ends ben ik ook geìnteresseerd. 
Ik heb daarnaast nog Night & the City in de Pakketservice, Where the Sidwalk Ends kan wat mij betreft daar wel bij.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76931 votes
Where the Sidwalk Ends wil ik graag zien
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Is er wellicht in aanvulling op Night & The City interesse in de andere parel van Dassin:
8.3 op IMDB(#214 in top 250), score van 97 op Metacritic en op moviemeter nr. 59 in de tip 150 met een gemiddelde van 3.96 met 76 stemmen.
Deze film wordt door critici nog steeds gezien als 1 van de meest toonaangevende Noirs ooit gemaakt
.
Laat maar horen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Du Rififi was vorig jaar reeds zeer succesvol in de Pakketservice. Maar misschien dat er mensen zijn die hem destijds gemist hebben of graag nog eens willen zien?
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
owh kon hem niet terugvinden in het algemene discussietopic dus dacht dat hij nog niet gweest was. Maar niet alle films worden natuurlijk genoemd/voorgesteld in het algemene discussietopic vandaar. Is het een idee om alle films die geweest zijn eens te listen in een apart lijstje ?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ik heb Rififi vorig jaar gemist. Dus belangstelling van één persoontje is er zeker.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ok. Dan ga ik ff kijken hoe en wat. Wacht sowieso nog even tot Rocco weer veilig thuis is anders heb ik er 3 in zitten en dat wordt me ff te veel van het goede 
Weet zeker dat jij hem kan waarderen Sander 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4234 votes
Ik heb ook interesse in Rififi. Hoop dat die snel weer in het MM pakketservice komt.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Rififi is nog makkelijk te verkrijgen : R-2, inkl. porto
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Maar niet iedereen beschikt over een creditcard.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4234 votes
Ik zou hem zelf graag eerst via de MM pakketservice willen zien zodat ik kan beslissen of ik hem ook aan zal schaffen. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ja? Wel 70% van mijn aankopen zijn gebasseerd op verwachtingen, vrijwel altijd een gok. En 4 van de 5 keer pakt het uitstekend uit.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ja? Wel 70% van mijn aankopen zijn gebasseerd op verwachtingen, vrijwel altijd een gok. En 4 van de 5 keer pakt het uitstekend uit.
Voor mij net hetzelfde. Ik hou ook wel van een verrassing. 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Maar niet iedereen beschikt over een creditcard.
Heb in elk geval na 9 jaar nog steeds geen spijt van credit-card. (Inmiddels ook al enige jaren met tevredenheid Paypal daaraan gekoppeld). 

Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
@ Dogie_Hogan:
Je vergeet even de grote groep die nog geen 18 is, en dus nog geen creditcard mag.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ik gebruik vaak gewoon de creditcard van m'n vader en betaal hem het geld terug. Dus dat hoeft geen probleem te zijn...
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4234 votes
Indien Rififi er weer in wordt gegooid, komt mijn naam i.i.g. in het lijstje te staan.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Indien Rififi er weer in wordt gegooid, komt mijn naam i.i.g. in het lijstje te staan.